![]() |
Spacecake uit coffeeshop
Hey, morgenavond willen we graag spacecake proberen, maar we hebben niet echt de tijd en mogelijkheid om een cake te bakken. Nu hoorde ik dat je ook spacecake bij de coffeeshop kan kopen. Ik heb hier een paar vraagjes over;
-Koop je een hele cake of koop je per plakje? -Verkopen alle coffeeshops dit? -Is de kwaliteit goed? -Kun je verschillende sterktes kopen (dus bv met 5 gram erin en met 7 gram erin) -tot slot: wordt je vaak genept met de hoeveelheid wiet die erin zit? groeten,,, |
volgens mij is het hartstikke illegaal om spacecake in de coffeeshop te verkope omdat het heel gevaarlijk is omdat je nooit weet wat de sterkte van de THC iz in de cake en hoeveel je ervan zou moeten eten...
maar er zullen ongetwijfelt coffeeshops zijn die het verkope.. maar ikz ou er echt heel erg mee oppasse als je het zelf niet gemaakt heb want je wete nooit zeker hoeveel er in zit en wat het effect is enz... en voor de rest zou ik echt geen antwoord weten op je vragen hehe zorry http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
je koopt per plak, en vaak zit er hasj in.. de gevolgen zijn bij mij althans een beetje saai.. 1e keer werd ik melig en daarna niet meer.. eigenlijk best saai
|
meestal word je maar een heel klein beetje lijp van die spacecake's uit de shop dus je moet er nog wel een joint bij roken als het eenmaal werkt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |