![]() |
Pilluh...
Ik heb het een paar keer gedaan tot ik op een avond zo;n rood hartje geslikt heb ik werd er super misselijk van heb echt de halve avond boven de wc in de discotheek gehangen en een enorme kutavond gehad, de keren erop dat ik iets slikte al was het maar een halve en was het niet de zelfde soort pil werd ik er ook weer kotsmisselijk van, is het nou dat ik er niet echt tegen kan (lijkt me niet want daarvoor voelde ik me altijd echt super) of zal het gewoon tussen me oren zitten "de vorige keer ging kut dus zal het nu wel weer kut gaan" ik denk zelf dat dat het is....iemand enig idee of ervaring mee?
|
Of er heeft gewoon troep in gezeten, is heel goed mogelijk, of je lichaam gaat allergische reacties vertonen - je kan er niet tegen.
Is het trouwens tegenwoordig nou verboden om pillen te laten testen? |
Combinatie met alcohol is fout jah maar ik denk eerder dat je lichaam het gewoon ff niet meer aan kan want als je elke week slikt sloopt het je helemaal neem dat maar van mij aan ..
|
Citaat:
Alcohol en xtc gebruik vind ik niet echt lekker samen. Het alcohol maakt het effect zwaarder (moeilijk uit te leggen). Je ziet weinig diepte. Het voelt gewoon anders. Dit is wetenschappelijk bewezen. Wat ik eigenlijk wil zeggen: Gebruik met verstand. Neem veel rustpauzes. Drink veel (niet teveel) en het belangrijkst geniet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |