![]() |
Onder schooltijd -->
|
De kop is mooi gelukt, maar er zit geen diepte in. Verder wordt het detail steeds minder naarmate je het lichaam verder naar beneden volgt. Probeer de onderkant ook nog wat detail/schaduw te geven. En kleur 'm in.
Waarom heeft deze draak trouwens zo'n bierbuik? :o |
Citaat:
Bier buik? Heb je ooit een draak gezien die supa slank is :D |
Citaat:
De kop is mooi getekend vind ik... Mag meer detail, die schubben enzow... die zitten alleen in zijn nek... |
ik vind eigenlijk alleen de ogen echt koel gelukt, of af, het kan nog meer uitgewerkt wordenren :)
|
Die kop is mooi, maar ik vind die arm absoluut niet bij de draak passen. Daar kan je meer een soort klauw van maken denk ik.
Die arm is te menselijk. |
mooie ogen
|
wauw ik vind die kop echt super!!
knap hoor, wou dat ik zoiets kon :confused: |
De Kop is idd heel erg mooi en de stekels op de nek vind ik ook erg goed gelukt. Maar het lijf vind ik niet echt bij de rest passen. Rosi heeft wel gelijk als ze zegt dat de arm niet klopt, waarschijnlijk komt het daardoor dat t lijf niet bij de rest past. Ik denk dat het er misschien beter uitgezien had als je gewoon de nek had laten doorlopen waar de arm was. De schubben (of hoe noem je zoiets) aan de voorkant van t lijf zouden wel mogen blijven.
|
De ogen zijn wel leuk. Alleen heb je de lijnen m.i. te dik getekend. En misschien kan je er wat diepte in aangeven, d.m.v. schaduwen, de lijntjes op sommige plekken minder dik te maken etc.
|
Citaat:
OWja, schaduw zou wel mooi zijn geweest.. |
GAAF, vooral die kop!
echt mooi, hoor, zou ik NOOIT kunnen. |
ik vin de draai van de nek nogal onnatuurlijk en de arm is idd nogal lelijk
en wat meer detail zou leuk zijn.. wat voor pen heb je eigenlijk gebruikt, dat vraag ik me nogal af :) |
hij is mooi, maar ik vind die nek zo raar lopen, zodat die kop er een beetje raar opzit.
Verder heeft ie hangende schouders :o meer detail in het lichaam zou geen kwaad kunnen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |