![]() |
mixjes zuip = ziek
ok
gistere eerst jenever gedronken heb heel de fles voor mezelf gehad en leeggedronken binnen het kwartier en daarop bier beginnen drinken daarvoor had ik ook eens vanalles bij elkaar gegooid en ook moeten overgeven hebben jullie dit ook al gehad? of kunnen jullie er tegen dat je verschillende dingen op 1 avond drinkt of tergelijkertijd ik word er alleen maar ziek van |
ik word er dronken van.
|
t Komt allemaal ff wat harder aan idd als je verschillende soorten alcohol door elkaar heen zuipt, maar of je gaat kotsen ligt er toch aan hoeveel en hoe snel je t zuipt...
Ik kan t weten http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
en dan nog al men pintjes ad fundum |
zaterdag was ook een feest (verjaardag) met aan 1650,- aan drank
ik begon met een lekkere wiet+hasj blow daarna 4 biertjes (grolsch beugelfles natuurlijk!) Daarna 4 shotjes goldstrike uit de dop. Daarna lekker wat vodka en friesche berenburg. Daarna gingen we een spelletje doen wie de meeste bacardi shotjes kon nemen, naja niemand had gewonnen want de laatste 4 flessen bacardi waren op... Onderhand was ik al aardig dronken, toen gingen we maar een whiskey spel doen, balkje vechten en de winner moest een shotje whiskey nemen... ik heb ongeveer 5 keer gewonnen (niet het vaakst ofzo) en toen was het voor een gast alweer tijd om te kotsen, over een kat die hij aan het aaien was. Daarna heb ik nog een hasj blow gedraaid en hebben we met allemaal snoep op voorbij rijdende auto's lopen gooien en nog allemaal andere maffe dingen. Ik heb later nog wat mixies met vanalles wat op de tafel stond gemaakt en heb daarna ongeveer meer dan een uur met me hoofd naar beneden op de trap gelegen, ik d8 toen echt dat ik ging kotsen maar ik kon gewoon niet meer naar de plee lopen. Gelukkig heb ik niet gekotst en toen zijn we maar weer naar buiten gegaan, toen hebben we tot zondag 12:00 met een pop lopen voetballen... Drank rulz http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Citaat:
|
Jenever + bier gaat bij mij nooit goed, maar bacardi + bier altijd wel.
|
als ik vanalles doorelkaar drink dan gaat het fout als ik te lang doorga.......
daarom drink ik altijd alleen maar bier dat blijft toch nog altijd het beste (je moet er alleen zo ontiegelijk vaak en veel van pissen) |
ik ga van de combinatie Bier en Wijn kotsen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |