![]() |
Dreamweaver
Wat vinden jullie van dit webdesign programma??
Ik vind het in mijn ogen veel beter dan Frontpage. Heb eens een site met frontpage gemaakt maar die liep voor geen meter. Heb zelf ook een site. Gemaakt met dreamweaver. http://members.lycos.nl/BartHazen |
Hmm, als ik jouw site zo zie ga ik toch liever voor Frontpage.
|
Citaat:
- Courage |
Citaat:
Ok iedereen zijn eigen mening maar ik kies dan toch liever voor dreamweaver dan voor frontpage. |
met dreamweaver KUN je vast prachtsites maken!
DW gebruikte ook al langer een layers systeem... ik doe liever html + alles een beetje schuiven en opvullen in frontpage |
en ik zeg het nog 1 keer
MS COMIC SANS IS VOOR WIJVEN |
Citaat:
|
Citaat:
http://members.ams.chello.nl/n.ekris/blaat.jpg |
Comic Sans = Kut.
|
zoiets kan je net zo goed in kladblok maken.. (n)
|
Citaat:
Iedereen zijn mening he, die moet gerespecteerd worden toch. :) |
Kunt ook kijken op een site die ik gemaakt heb over een italiaanse profwielrenner:
Http://members.lycos.nl/MarcoPinotti :) |
n00b site design :D dit kan idd net zo goed met frontpage ofzoooooo ikzelf gebruik ook dreamweaver en ben er tevreden mee
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat doet dreamweaver wel. |
Citaat:
LOL fronpage 98 ofsow :D |
frontpage 98 en 2000
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet ook niet hoe dat kan, kan aan de instellingen liggen. |
Citaat:
html? screenshot? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
upload hem maar eens wedden dat ze alle het zelfde zijn |
Citaat:
Heb de site nu in dreamweaver gemaakt maar dan anders ga hem niet nog eens in frontpage maken en dan uploaden. Dreamweaver werkt goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan je in front page projecten beheren? En zit er een automatische upload functie in?
|
Citaat:
webs en upload client :D |
Citaat:
daar kun je nog wel meer mee nadeel is dat het wat plaats kost op je server |
|
Citaat:
Heeft te maken met dat de lycos server tijdelijk niet goed werkt!!! is bericht van gemaakt via mijn mailbox. probeer later nog maar eens?? of weet jij iets beters waar ik me site op kan zetten?? |
Citaat:
web1000.com 50 mb 'no add's |
Citaat:
|
Citaat:
|
En heeft die web1000.com dan ook php(4) ondersteunig zoals lycos???? Lycos mag dan soms wel slecht zijn, maar is wel een van de weinige plekken waar je GRATIS je php scripts kunt laten draaien...
Maargoed, mijn menig over Dreamweaver??? Dreamweaver MX is heel erg goed!!! In frontpage heb ik nog nooit een behoorlijke site kunnen bouwen. Ik ben begonnen met Dreamweaver 3, toen ultra Dev, UltraDev 4 en nu dus MX (samevoeging Ultradev, normale dreamweaver en homesite). Werkt echt fijn!! Greetzzz |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
maar gelukkig kan je kiezen tussen de 'oude' lay-out en de MX lay-out |
Citaat:
verder zitten er voor mensen die geen zin hebben om lekker zelf te scripten veel standaard scripts in. Zoals php, asp etc.... Je kunt een verbinding maken met je database, en op deze manier je pagina in dreamweaver bekijken zoals hij ook in je webbrowser zou moeten doen... En natuurlijk nog veel meer, maar k heb geen zin om alles hier te posten... greetz |
Citaat:
maar ik weet ook wel wat je allemaal meer kan met MX draai het zelf ook en het werkt heel prettig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |