![]() |
Punk-O-Rama Tour 2003
Hot Water Music, Anti-Flag en F-Minus deze keer.
Al bekend is: (= wat ik kan vinden) Melkweg don. 20 feb 2003 |
vet!
maar op een donderdag naar amsterdam gaat niet lukken |
hihi antiflag is best een goede manier om mijn verjaardag te vieren :)
|
aaaah dit meisje gaat weer eens wat dingen in werking stellen om daarheen te kunnen...
|
Citaat:
|
Ik ga. Vind ik.
Anti-Flag moet en zal ik gewoon zien. Hot Water Music is natuurlijk ook leuk, F-Minus ken ik niet :| |
Ik ga zeker weten, Hot Water Music wil ik niet missen :D
|
jaaaahhh, k ben erbij :D:)
|
hmm, wel leuk om het punk o rama te noemen
|
tsja, geef et beestje maar een (populaire idd) naam, met alvast 2 bands die niet van Epitaph komen... (hoewel... F-Minus komt wel van Hellcat, maar die hebben hun eigen sampler) . K wil erg graag Anti Flag live zien, en ook F-Minus, en Van HWM heb ik ook alleen goeie verhalen gehoord, dus een goeie tour voor mij denk ik! As ze nou ook nog Guttermouth erbij pleuren als goedmaker van de vorige keer ;)
|
whaaah kheb hier zooo veel zin in hihi
|
Zo geweldig is dit toch niet?
Ik heb f-minus een x als voorprog van h2o gezien en dat was ontiegelijk slecht. een wanprestatie ik vind daarnaast de zanger van HWM een van de slechste zangers die ik ken, en Anti-Flag vind ik overgewaardeerd. |
Citaat:
|
Hot Water Music vind ik wel leuk. Ik zie wel wat er bijkomt.
|
Citaat:
|
Milou zei dat ze ook nog in het Bolwerk kwamen .. op een zaterdag geloof ik .. kzal het nog eens navragen.
|
Citaat:
|
waar ligt het bolwerk?
|
vrijdag 21 feb zijn ze iig in Hasselt - belgie dus geen weekend concert in nederland denk ik...
zie: http://www.heartbreaktunes.com/images/add_animated.gif |
Caution van Hot Water Music is erg goede cd.
|
Citaat:
|
koel.. ik wil ook ik wil ook
|
Anti Flag is niet overgewaardeerd als jij er niet van houdt en iemand anders wel. I khoor toch weinig mensen extreem positief doen over Anti Flag. En F-minus wordt door zoveel mensen de grond in geboord.... Ik vindt de nummers op de split met Leftover Crack best cool. Maar da's allemaal mijn mening dus...
|
GROOT NIEUWS:
Hot Water Music cancelled their appearance on the european Punk-O-Rama Tour in Feb/ Mar. Guttermouth will replace them and headline the tour, supported by F-Minus and Anti-Flag. |
bron?
http://www.punkbands.com/news/ :) |
jammer, guttermouth is ook cool maar die heb ik al gezien, ik weet nog niet of ik ga...
|
trouwens... guttermouth is cool live, ik ga denk ik toch wel
|
ik wil guttermouth wel best heel graag zien :) en de andere twee zijn mij ook wel best... maar ik weet nog niet of ik ga.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HWM is leuk, die andere 2 niet.
|
Ufke wat een kutavatar heb jij :)
|
Citaat:
[edit: oh, dat meende je trouwens vast niet :o] wouszer, ga je erheen? ik wil jou wel eens zien (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en wouszer: jij moet komen, ik wil je een beatdown geven... ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
daar heb je een punt :p
|
zo ben ik
|
Ben wel blij dat HWM niet komt. Ik wilde er alleen voor die band naartoe en alles was doordeweeks, dus kon ik niet.
Vind Guttermouth wel ok voor 1 keer.En die keer is al geweest. |
Citaat:
Sindsdien ben ik nog niet naar een concert geweest. Dat komt neer op het feit dat ik eigenlijk nog nooit naar een concert ben geweest waar ik heen wilde. En tja, als het godswonder mocht plaatsvinden dat ik naar de Misfits mag/kan, dan kan dit zeker niet he? |
och, dan geef ik je daar wel een beatdown :D
|
zeg maar tegen je mama en papa dat de hartstikke betrouwbare roel en els ook komen
http://members.lycos.nl/ufke/els/els01.jpg http://members.lycos.nl/ufke/foto65.jpg wij zijn echt vet betrouwbaar :D dat zie je wel aan de foto's |
Citaat:
ik zit nu even te zoeken op asice.net, maar kan er niks meer over vinden :confused: |
ik zie mijn hoofd
|
Ik ga naar de Melkweg, tenzij het nog dichterbij komt...
(y) |
Ik wilde gaan voor Hot water music, maar aangezien die afgelast hebben laat ik het liever gaan. Anti-Flag is ook best oke, maar ja, genoeg andere keus in concerten.
|
k wilde ook gaan voor Hot Water Music, en Guttermouth vind ik niet bijzonder en Anti-Flag vind ik ook niet heel cool..
dus ik ga bij nader inzien toch maar niet.. |
*************NIEUWS*********
:( 20 februari staat alleen Guttermouth in de Melkweg (nah jah met een voorprogramma waarschijnlijk) Geen Punk-O-Rama tour dus ! (www.melkweg.nl) ik denk dat deze tour nog wel komt maar dan een maandje later ofzow... maaaaaaaaar voor de mensen die voor Anti-Flag zouden gaan deze spelen wel in de 013 op die zelfde 20 februari... enige nadeel is dat allebei nie meer kan..... khoef geloof ik nie te melden dat ik voor Anti-Flag kies... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |