![]() |
Rammstein
Hoi beste mensen,
Zijn er hier nog meer gekke die Rammstein ook wel een leuk bandje vinden. En dus niet van die freaks die Mutter gekocht hebben omdat ze de singel wel leuk vonden. Nee, ik duid op de echte freaks. Mensen die ze ook live gezien hebben. Zijn die hier? Of vinden jullie het maar een raar Duits bandje... |
Ik vind ze een raar Duits bandje.
|
mja ik slik 't wel. Live zijn ze natuurlijk (y)
|
Engel, Tier, Weisses Fleisch, Du Hast en het op één na laatste nummer van Mutter zijn wel de best nummers imho.
|
Ik heb ze live gezien en vind ze erg gaaf, gewoon lekkere muziek, mijn favo band is het niet maar live en op de cd is het gewoon superstrak en lekker om naar te luisteren :)
|
ik ben een beetje bang voor ze.
|
Het zijn MOFFEN! (n)
|
Weet je, die muziek gaat op zich nog wel. Maar het is dat erom heen, dat rare gedoe. Dat moet ik dus echt niet!!
|
Citaat:
|
ik vind het eigenlijk best wel leuk (moet ik me nu in een hoekje gaan zitten schamen?)... ben ook naar het optreden geweest in gelredome, en dat was gwoon megavet... heel veel vuurwerk en vlammen en explosies en weet ik wat nog meer :)
en verder de muziek: tja, ik vind het best leuk klinken, en dat duits heb ik niet zo'n vreselijk probleem mee eigenlijk, het past wel een btje bij de rauwheid van de muziek, vooral omdat je er een btje "DDR-idee" bij krijgt... (niet dat ik zo pro-DDR ben, maar ik bdoel gwoon dat het industrial-achtige wat er in zit goed tot zn recht komt) |
Yo hier nog een rammstein freak. Heb alle cd's en de live aus berlin dvd. Het is eingenlijk allemaal begonnen met de single mutter. Ik de single wel gaaf. Heb gauw daarna het album mutter gekocht. Was mee verkocht heb gouw daarna live aus berlin cd gekocht en sehnsucht en als laatste herzeleid. En dat duits pas wel bij de muziek. Bij de machine achtige muziek. Ben er gewoon helemaal weg van deze muziek. Het volgende album dat ze gaan opnemen ga ik zkers halen.
|
T'is niet mijn band..ach, valt best aan te horen.. in de auto is het vooral wel relaxed :) , maar om d'r nou cd's van te gaan kopen enzo.. .nah.
|
Af en toe wel relaxed om te luisteren ofzo, maar echt geweldig vind ik het niet.. Heb ze live gezien op Pinkpop, maar dat was alleen koel omdat de sfeer wel goed was..
|
Citaat:
|
ik vind het wel leuke muziek. Ik was trouwens ook in Juni in De Gelredome te vinden...
Optreden was (y) |
Citaat:
|
Rammstein is wel een koele band :) Heb ze nog nooit live gezien..
|
Vind de muziek op zich gewoon goed, en wat de band dan wel of niet doet op t podium zal me een zorg wezen. Zolang t album maar goed klinkt interesseert me de rest geen bal.
|
Jah, Rammstein is cool :) Heb 4 cd's, en heb ze ook live gezien in Gelredome. Kvind ze gewoon goed (y)
|
rammstein vind ik bah
|
Rammstein is wel gaaf. Ik heb ze twee keer live gezien, maar ik luister t niet zo heel vaak meer. Beetje op uitgekeken denk ik :p
|
sommige nummers van ze vind ik zeker wel cool. Ich Will bijvoorbeeld... en Sonne ook wel. k Ben er niet gek van in de zin van shirts en live opredens..
|
Ik heb ze live gezien in Arnhem dat was dus echt heel geinig!
|
was me eerste metalband
jeej dus ik kwam niet bij Mutter pas kijken hehehe ik ben true-rammsteiner mijn eerste eigen topic hier ging ook over Rammstein maar dat is al 3 nicknames terug ofzo was volgens mij "Lone Wolf" OF "Theatre of Tragedy" |
ik vind het wel grappig. niet om de hele dag te luisteren maar af een toe gwoon es keihard. hou wel van die harde muziek waar toch nog melodie in zit enzo. maar zown echte dieheart bennik nie.
|
nee, ben er niet zo'n fan van
ik krijg er een beetje een unheimlich ( :D ) gevoel bij, volgens mij vind ik een enkel liedje wel goed, maar ik weet niet welke, ben niet zo op de hoogte dus en vind dat ook niet echt jammer |
ik vind ze super! vooral dat nieuwe lied van ze: Feuer Frei:D maar de rest is ook goed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rammstein roewlt eg wel
|
Citaat:
Ja .. daar klaagt m'n vriendin ook al over :D :rolleyes: |
Citaat:
het nummer is net zo oud als bv. Sonne |
Citaat:
Ik vind het nummer niet zo goed (eig. slechtste van de cd) maar Rammstein video's heerschen altijd. (Du Hasst, Engel, Ich Will, Sonne) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |