![]() |
portfolio
|
Puik werk (y)
lamented silence-link doet 't overigens niet :o |
Citaat:
|
(y) die is echt freaky :cool:
|
Citaat:
|
http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/mute.jpg
Vind deze het meest effectieve in die serie 'zwarte ogen' |
Citaat:
|
:eek: :eek: :eek:
Sorry dat ik het zeggen moet maar ik vind het vreselijk.... |
gatverdamme.. verhuis je Tsjernobyl aliens naar Uranus of zo..ranzig..
|
Citaat:
Door het gebruik van kinderen maak je het afschrikwekkend en te luguber... Vind het iig geen prettige plaatjes om te bekijken. Wel jammer dat het niet je eigen stijl is ;) ... |
Mooie site, afschuwelijke foto's.
|
Ja het ligt dus niet aan mij, maar ik vraag me af wat je leuk vindt aan die afschuwelijke foto's, waarom vindt je het leuk ze te maken?
|
ja ik vind het knap van je, al die fotobewerkingen, maar ik kijk er niet graag naar :) ik vind je portfolio alleen nogal veel hetzelfde, op 'interstellar chaos' en die blauw na, waarvan ik eigenlijk alleen die blauwe heel vet vind :) maargoed, ik zou wat meer verschillende dingen in je portfolio zetten, dat iedereen kan zien dat je meer kan dan foto's heel creepy maken ;)
|
Citaat:
|
Ik ben echt ZO verschrikkelijk fan van die bewerking van dat meisje hierboven.. echt heel bruut (y) :cool:
Ga zo door! |
ik vind het echt heel mooi
niet dat ik ervan hou om naar verminkte mensen te kijken, maar kweenie, als ik er naar kijk krijg ik een rotgevoel maar toch weet je dat het niet echt is vanwege bijvoorbeeld bij dat meisje hierboven de zwarte ogen en de vermiste mond |
Ook ik vind de foto's best wel afschrikwekkend, maar dat zei iedereen al.
Over de site: Ik vind het wel aardig bedacht enzo, maar ik zou echt wat veranderen aan dat stukje over jezelf. Het leest enorm irritant, ook al is het op zich best een leuk verhaal. Maak de kolom wat breder, dat scheelt al een heel end. |
|
Citaat:
|
apart
|
props :]
persoonlijk vind ik die shit van larkie er beter en diverser uit zien. maar je houdt duidelijk van deze donkere beelden en blijft eraan vasthouden. respect (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hèt Nederlandse designers magazine ;) (in opkomst ;)) |
:cool: en creepy
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54. |