![]() |
Logo Wk 2006
Tis nog ver weg, maar tsja de Fifa wilt er zo te zien vroeg mee komen. Het logo van het wk 2006, gehouden in duitsland:
http://www.viplanet.nl/images2/48669...LogoWK2006.gif Als ik eerlijk bent vind ik het maar een saai, en makkelijk gekozen logo. Bron: Citaat:
|
Yup, ik zag het vorige week al dacht ik? Mijn eerste reactie was dat het de mannetjes van het vorige WK waren. Het is misschien geen geweldig logo, maar naar het schijnt is dat nu in. Geen drukke, ingewikkelde logo's, maar heel rustig, simpel, ... Vandaar dat het wel past. Ik vind het zeker niet slecht.
|
Ik vind 'm wel leuk :) inderdaad een vrolijk plaatje.
Welk logo was er in 2002 :confused: |
Citaat:
;) :) |
Wel een geinig logo, zeker voor een land als Duitsland :D ;)
|
Het logo maakt mij weinig uit.
Het kan wel een heel mooi logo zijn maar wel een heel saai toernooi. Als ik eerlijk ben mag het van mij best een logo zijn dat elke x hetzelfde is. |
tjah, wel vrolijk.. ofzo :confused: :p
|
Hahaha
Als dit logo een voorbode van het WK, hebben we nog veel te vrezen. Dit is geen logo dat kracht of voetbal uitstraalt. Ik denk eerder aan een huishoudbeurs in Utrecht of de Floriade. |
Citaat:
|
Is dit het nieuwe logo van een net geopend Ronald MacDonald huis ofzo????
O nee, het is het logo van het door de moffen georganiseerde WK... Jezus wat een achterlijk logo... |
Het ziet er niet uit:eek::((n)
Het WK logo is zeker ontworpen door dezelfde personen achter de Teletubbies:D |
UEFA & DFB [resp. Europese & Duitse voetbalbond] hebben enkele liefdadigheidsprojecten lopen, en de logo's daarvan komen voor 90% overeen met dit 'schepsel'. Erg origineel is 't dus niet.
Het lijkt me geen commerciële klapper nee. Vergeleken hiermee is het logo van - bijvoorbeeld - de Champions League toch véél professioneler? |
Nou ik vindt het eigenlijk wél iets hebben....
|
Citaat:
Wat dan als ik vragen mag. |
Kun je je voorstellen dat landen straks tijdens 't WK met zo'n logo op de mouw gaan spelen? Of dat miljoenen mensen straks in een t-shirtje met 3 lachende gezichtjes lopen? Ik niet. Althans, ik WIL 't niet geloven...
|
Beetje kinderachtig logo, verder boeien die logo's mij niet echt :)
|
hmm..kan er wel mee door vind ik.
Verder boeit me zo'n logo ook eigenlijk niks. |
Wat een dom logo, die van korea was vetter dan, straalde meer iets voor voetbal uit. ofzow
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |