![]() |
Drugs als vluchtmiddel
Vraag me wel eens af zijn er ook mensen hier die het ook gebruiken als vlucht middel ? In het begin was het puur een genot middel voor me maar als ik me nu kut voel pak ik zo liefs mogelijk naar soft/hard drugs kweet dat het fout is maarja tis niet anders ..
|
ookal voel je je down, je mot gwoon je kop gebruiken en niet gelijk naar drugs grijp'n!
succes! XxX toko |
jointz zijn voor als je happy bent.
Dit is zwak en zielig. Face reality.... |
Citaat:
|
Ik rook altijd wiet. vooral als ik me kut voel. Dan vergeet ik het allemaal weer. Maar het kan allemaal ook fucking versterkt worden. Heb ik ook wel eens, dan gaat het gewoon fout en doe ik stomme dingen.
|
Citaat:
|
Ik zou nog even kwijt willen dat ik me echt een stuk beter voel met drugs in mijn kop. Dat is als ik me kut voel of als ik me happy voel. Het wordt altijd gewoon beter.
|
Dan grijp ik niet naar drugs. Meestal naar alcohol en sigaretten, maar dat is ongeveer hetzelfde denk ik.
|
wat naief zeg, iedereen die zegt dat het zwak is en dat je je kop moet gebruiken... bij iedereen kan het zover komen met intelligentie heeft het niet te maken
|
Citaat:
maar laatste tijd gaat niet zo ok met mij en omg. duz af en toe heb ik et zelfde.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Duidelijk dat jullie er totaal geen ervaring mee hebben, het is heel makkelijk om te zeggen dat het zwak en zielig is, maar het is niet makkelijk om de reden waarom je het doet op te lossen... Tuurlijk is het beter om je problemen op te lossen in plaats van ze weg te blowen, whatever...alleen bepaalde problemen zijn niet zo makkelijk op te lossen en dan gaat het langzaamaan die kant op....noem het zielig en zwak, ik zou je haast toewensen om eens in de situatie te verkeren dat jij *te zwak* bent om je problemen op te lossen en niet naar drugs te grijpen...maar dat wens ik niemand toe dus ook jou/jullie niet. |
Citaat:
|
Ik snap heel goed wat je bedoelt, ik ontsnap ook zelf weleens aan de werkelijkheid d.m.v. een jointje. Maar kijk uit dat je het niet telkens doet! Hoe vaker je het gaat doen, hoe meer je in een wereld terecht komt waarin je je alleen maar relaxed voelt als je blowt! Dus pas ermee op!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat natuurlijk niet zegt dat het goed is, maar het zwak vinden is wel simpel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |