![]() |
Tatu is goed!!!!
Ik vind de groep Tatu zo goed!
Ik vind het echt gaaf dat ze het lef hebben om voor zo'n image te strijden (ze zijn tegen het discrimineren van lesbisch) ik ben zelf niet lesbish (dat denken sommige mensen van Tatu fans) Ik vind hun muziek gewoon mega gaaf!!!! http://members.chello.nl/~g.havinga/neotatu03.jpg |
Ze zijn idd wel goed jah
|
Ik ken ze niet zo goed, maar de liedjes die ik gehoord heb zijn zeker de moeite waard!
|
wat ik van ze gehoord heb is idd wel leuk jah
|
k vind ze niet zoww goed..
maar naar mijn idee is het gewoon een commercieel gebeuren met dat lesbisch zijn. (k kan der ook naast zitten, maar hier zie ik de platenbazen wel voor aan) |
volgens mij zijn ze nep:D
hun muziek is trouwens zwaar kut... |
Mwah.
Live playbacken ze en dat liedje is behoorlijk eentonig, zowel kwa muziek als kwa tekst.. Maar ik vind em wel catchy :D En leuker dan het gemiddelde top40-nummer.. |
Ik vind het wel geinige muziek. :)
|
Citaat:
|
Mwah gaat wel.
|
ik vind ze super, en hun russische nummers ook :D (de nummers in het russisch dus...) ik wil het album...
en dan bij tmf steeds zo'n poll: denk jij dat de meiden van tatu echt lesbisch zijn? doe dat dan bij gordon ook ofzo, poll: denk jij dat gordon echt homo is? god.. wat een onzin zeg... |
Tatu - Mal'chik Gej (live).avi
:D jah, zo kan iedereen wel aandacht krijgen :p |
Citaat:
Excuseer mijn dom taalgebruik. |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm.. 2 geile pubers zei je he... hmm... ;) |
Citaat:
|
DUH!
:D (y) |
ik vind het geen geile pubers en zo, en ik denk ook niet dat ze oplichters zijn of doen alsof.
En zelfs als dat zo was zou ik nog fan van ze zijn want hun muziek vind ik gewoon heel goed en ik vind ook hun motto goed. Strijden tegen discriminatie van sexueele geaardhei (struikelwoord) is een stuk beter dan veel andere motto's die in liedjes naar voren komen. (denk aan: slave - britney spears en dat soort nummers) |
Citaat:
Whahaha.. supercool gekke *mental note to self: overtuig vriendin ervan ook zulke 'kleding' te dragen* |
ik ken de video al.
Ik heb wel eens ergere clips gezien waar ook niemand commentaar op had, Ze zijn misschien niet de braafste dametjes van de wereld, maar wie is dat nou wel? (zeker de gemiddelde popster) |
Citaat:
|
Citaat:
I want more ;) :D |
het is wel un goeie groep jah! alleen vind k ut wel belachelijk dat ze net doen of ze lesbisch zijn, terwijl ze da nie zijn! Tsja, waar ben je dan ook mee bezig?! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Dat ene hitdinges van ze is wel leuk.
Ik denk trouwens dat dit ongeveer het 32ste topic over tatu is. |
Ik vind ze wel goede muziek maken...
Als ze in het echt niet lesbisch zouden zijn, zou ik me wel zwaar belazerd voelen en vind ik het nergens op slaan, maar dat neemt niet weg dat de muziek leuk is, hè! En die roodharige (Julia?) is echt een lekker ding!! |
die hit is leuk, maar wat ze hebben gepresteerd op album te zetten is niet om aan te horen
|
Dat eerste liedje is wel aardig, maar ik weet niet of je een band/groep kunt beoordelen op 1 nummer, ik weet niet of je de cd van ze ook hebt, maar na 2 a 3 cd's kun je vind ik eigenlijk pas zeggen of ze goed zijn of niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mwah, die muziek is zeik (n)
|
saai
|
troep
|
Ik ben afgelopen maandag in Praag naar het concert van TATU geweest (nee nee niet speciaal daarvoor naar praag gegaan :) )
Korte conclusie: Playbackende meisjes met veel lipsync foutjes en foute danspasjes die zo nu en dan hun tong bij elkaar naar binnen schuiven, en thats it. :) Maar wel leuk om eens live gezien te hebben. :D |
Citaat:
|
ik vind het maar 2 domme lelijke Russische huppelkutjes die niks anders kunnen dan opscheppen met hun zogenaamde taboe en overdreven kutgegil op gejatte beats.
|
Citaat:
|
wedden dat ze die liedjes niet eens zelf schrijven?
tatu schmakmu |
Lesbisch is idd heel geil
Maar Tatu, is waardeloos sorry Ik vind de muziek echt heel eentonig, absoluut niet leuk om te beluisteren |
Tatu is geil
is dat al gezegd? tatu is geil geil geil geil |
fake
al kan dat nog best geil zijn |
het is inderdaad zo fake als wat en de teksten worden ongetwijfeld door een of andere russische platendude geschreven, maar desanietemin vond ik het een leuk concert... met name omdat het zo slecht was. :)
|
Inderdaad dat fakkin gegil....Gaat door merg en been die shit.
Maargoed best geil indeed verder ;) |
Citaat:
|
Ik vind tatu bagger omdat die dames een beetje te koop lopen met hun geaardheid. (n)
|
Er is een auditie geweest voor russisch talent. Uit 1000 meisjes werden deze 2 gekozen. Ze schijnen ook niet lesbisch te zijn, dat is meer voor de show.
|
Citaat:
|
Zeikmuziek. En als ze nou es wa gaan trainen voor een lekker lichaam, dan worden hun optredes met natte witte schirtjes vast ook spannender.
|
Ik vond het echt jammer toen ik hoorde dat ze niet lesbisch waren, ik vond ze zo lief samen...:(
|
als je tatu geil vind... ze gaan naakt in de playboy staan (...omdat ze altijd al gewild hebben :rolleyes: )
dus dan zijn geen natte witte shirtjes nodig.... maar ik ben er nog niet uit in welk genre ik deze muziek kan stoppen... iemand enig idee? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48. |