![]() |
loekingg vor creatief peeps!
Nah keb een saai grijs "leger"-jasje en die wilt ik opfleure!
Maar aangezien ik nie zo creatief/origineel ben, vraag ik jullie om ideeen..... (y) Keb urr al een koel army-plaatje op gestreken ma das ook alles... |
patches van bands
|
Citaat:
|
ik weet niet van wat voor muziek je houd ,......
|
Citaat:
bij bijvoorbeeld kleine winkeltjes bij je in de stad ofso, waar ze dat hebben....of anders www.large.nl :) fsooow... mja patches zijn natuurlijk niet zo origineel heh? probeer anders misschien zelf er echt iets op te maken met leuke stofjes ofso, tja kweet t ook niet, ben ook nie zo creatief :o |
koop een babyshirt met nijntje er op , knip nijntje uit
en plak hem op je jas (y) ik ben ook van plan om dat met een tshirt te gaan doen |
schrijf er heel erg groot op *ik ben niet origineel genoeg om zelf mijn jas te verneuken maar suggesties zijn wel.com*
|
Citaat:
|
Van die gekleurde bandjes om op je jas vast te maken (ik heb er bijv. eentje met groen-geel-rood voor op een zwart truitje...bij bijv. de mouwen..)
Je kunt ook bijvoorbeeld een gedeelte van je jas een verfbad geven....bijvoorbeeld de onderkant zwart en zo overlopend naar grijs... zulke dingen zijn altijd wel leuk.. |
teken er zelf wat op met zwarte stift ofzoiets
|
oew ik vind blaatverhalen van mn vrienden erop altijd errug leuk
mja das niet erg orrigineel meer maar ja |
Ik vind patches en teksten van vrienden zooo onorigieel worden.
Hang d'r gewoon van alles aan. |
waarom doe je niet gewoon wat je zelf leuk vind?
het hoeft toch neit perse helemaal orgineel te zijn? |
Citaat:
|
ik vin patches en opschriften van je vrienden wel gaav. of handtekeningen van dreadlock pussy....of van jij leuk vin...(y)
|
in een naaiwinkeltje vind je vanalles. sliertjes, randjes, plaatjes. bovendien kunnen ze je daar ook wel helpen denk ik.
Citaat:
|
de zakken en uiteinden van je mouwen en onderkant van je jas bekleden met stofjes, bijvoorbeeld bont (als je er van houdt off course)
strepen over de lengte van je mouw zeg maar (wat aan de zijknat van sommige broeken (stuka?) ook wel eens zit) koop bijvoorbeeld een regenboogriem (hema; kofferriem, same/difference) of een stuk "skablokjes-stof" en verder zou k er toch zelf wat meer over nadenken |
die legerjassen zijn oerlelijk
heb er ook ene gedragen helaas :D |
Het is hip om er dingen aan te hangen, op te tekenen, te plakken etc dus als je echt alto bent; laat hem zoals ie is.
|
ey tenks! Kga morguh meteen aan de (hagel)slag!!
|
Citaat:
|
HAAHHAHAAHAHAHAHA
ik lach me een croma |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ska-blokjesstof: zwart-wit geblokt. Kledingverf haal je bij de drogist. |
N[QUOTE]Hukkie schreef:
[B]Moet je vaker doen, zo reageren, wordt je vast heel erg serieus genomen. Ehm ja tuurlijk ik ga op zo iemand serieus reageren... (n) NOT |
Ben jij misschien die 'spontane meid' die meedeed aan Idols?
|
[QUOTE]jannuhthapannuh schreef:
[B]N Citaat:
reageer dan gewoon niet.............. (ik ben het btw met hukkie eens) |
[B]N Citaat:
Verder vind ik purschuim geen slecht idee ( in het kader van p00/bruine punt) :) |
[B]N Citaat:
|
glitterkoordjes op plakken zo in pinstripe patroon, heb ik bij een broek al es gedaan, staat wel coowl :)
|
Jongen waar haal je toch al die plaatjes vandaan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(sorry als ik je vader/tweelingbroer/minnaar/moeder heb beledigd) ;):D |
Citaat:
|
Citaat:
whahahaha lol:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |