![]() |
Wat kan je allemaal met 15 euro kopen
wat kan je dus allemaal met 15 euro in drugs/alcohol kopen?:d dan heb ik een ideetje voor vanmiddag
|
als je een wilde middag wil hebben moet je er een euro bij doen, en een portie paddo's halen :o (y)
|
*is het eens met zijn voorganger* ;) (y)
|
gram wiet halen, smoken, chocomelletje erbij en chillen maar.
zo heb je een relaxte dag zonder al te veel moeite (y). |
tja persoonlijk zou ik een kratje amstel gaan halen ;)
andere mogelijkheden: kwart gram sos / 4 pillen / 3 gram speed / enz enz enz paddo's red je er hier ook wel mee, eurotje of 12 :p |
Citaat:
GROLSCH of paddo's --> 13 euro |
8 liter FrambozenBessenwijn met 11% alcohol. Je houd dan nog 36 eurocent over!
|
Citaat:
|
Je hoef 't ook niet in 1 keer op te drinken he :).
|
Ik denk dat het paddo's gaat worden :)
|
2 gram wiet en nog wat te eten:)
dat zou ik doen.. of een portie paddo's |
Alcohol is uit he?
|
12,50 afghaan en voor 2,40 een fles wijn! En dan nog 10 cent voor euh.. euh.. :D
|
Citaat:
|
regel nog een vriend/vriendin met 15,00
en koop samen een portie hawaainse 30-16 = 14 koop je salvia voor 10 euro en 4 euro white widow ofzo :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou voor 10 euro wietjes kopen (niet bij de shop..)
en voor 5 euro goed bier, of een halve krat grolsch ofzo |
Citaat:
|
ik zou voor 12 euro Purple Sensi kopen (Smokey's, Den Haag... echt goede wiet! My favourite ofzow...)
en voor 3 euro... zoveel mogelijk snoep :D voor als je gaar bent van de purple sensi... :) |
[mijn eigen naam]
Je kan 3 hele grote party joints halen, dan is je geld ook gelijk op... Je kan voor 8 euro k2 halen en de rest opmaken aan flugel flesjes Je kan je zat gaan drinken door 5 piraatjes te atten Persoonlijk zou ik het laatste doen.. Je kan ook veel wiet halen + een fles cola |
Citaat:
goed idee.. maar ik zou geen wiet halen bij de shop, krijg je altijd minder mee dan bij een goede thuisdealer |
Citaat:
|
5 buisjes G
|
6 euro wiet, 6 euro hasj een pak sap en een chocoladereep...
paddo's zijn 's middags trouwens veel minder dan 's avonds vind ik...net als alle andere drugs trouwens..en veel andere dingen ook...en tis niet echt zoiets van, nou ja als ik toch niks beters te doen heb, dan maar paddoen.... |
2 MDMA caps
2 gram rip |
of...
idd zoals een van mijn voor gangers zij (en zoals ik strax ga doen) 6 euro wiet, 6 euro hasj... goed verkruimelen in de bowl van de aterpijp stoppen... de hasj onderaan de wiet bovenaan... zo gauw de wiet op is proef je de hajs... echt zo rlx en snel gaar makend... |
Citaat:
't Smaakt trouwens een beetje als BessenJenever vind ik. Maar volgens mij is dat niet :) . |
brokje hasj
grammetje speed pilletje xtc samen is dat wel leuk |
Citaat:
Ik zou 5 pillen doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
paddo's
|