![]() |
Foto: Boek misdaad en straf
http://www.boomspeed.com/scimmia/fotomisdaadenstraf.jpg
Voor een boekverslag van Misdaad en Straf, van Dostojewski, wilde ik een leuke kaft hebben. Zelf gemaakte foto. :) Wat vinden jullie d'r van, past het bij het thema misdaad en straf? Het boek dat je ziet is Misdaad en Straf, die kan is een lampetkan, een kan van zo'n vijftig jaar oud. Dat vond ik alles een oud sfeertje geven. Ik ben er best tevreden over. :) |
Tis wel mooie foto maar ik zie er geen misdaad en straf in
het geeft inderdaad een oud sfeertje heel mooi maar ik zou er nog iets van een mes of zo in doen iets heel kleins in elk geval |
Citaat:
En ik zou niet weten waar ik dat mes moet doen... Ik heb wel een katana, die ik er ergens (maar waar?) bij kan doen. |
Citaat:
Voor de rest vind ik het ook wel een mooie foto, alleen zou ik de neiging hebben hem een beetje te photoshoppen :) |
De compositie is eigenlijk zo slecht nog niet maar de belichting is niet mooi. En de kleur vind ik ook niet zo geweldig.
|
Sorry, maar ik zou zelf iets veel gedetailleerder doen. Dus van veel dichterbij fotograferen. De schuine 'bovenkant' en dat alles zo klein is maakt het wat minder mooi.
|
Die stoel irriteert me mateloos..
|
Een katana is een Japans zwaard. Ik kan kiezen uit verschillende wapens, maar de mooiste dingen zijn dan een erg kitsche katana en een dolk. De katana is het grootste, dus dat lijkt me het beste erbij passen. Hoewel een bijl ook goed is...
Waarom is die stoel erg? Ik kan niet photoshoppen. Ik ben een leek met dit. En hoe kan ik de belichting verbeteren? Ik had er eerst veel licht op gedaan, maar het leek me beter om er veel duisternis in te houden. Ekki, je hebt gelijk over de scheve rand. Ander perspectief. |
Je kan proberen het boek wat groter erop te zetten. Het is nu zo'n klein onderdeel van de compositie en speelt bijna geen rol.
LUH-3417 |
Ik vind die andere beter.. die is duidelijker. Ik bedoel die van dichter.
|
Ik vind de foto niet mooi en ik zie er al helemaal geen misdaad en straf in...
|
Citaat:
|
totaal geen mooie foto
lijkt eerder een mislukte of per ongeluk foto sorry maar het is totaal niet duidelijk waarom het draaid, het bruine bovenin stoort ontzettend en kleur haalt ook sterkte van et beeld weg in deze foto (waarschijnlijk door slechte belichting waardoor kleuren niet tot hun recht komen) zwart wit zou in deze foto mooier zijn denk ik |
Morgen wordt dus een fotodag. De dichtbundel-foto ga ik verbeteren, samen met deze.
Hier komen grootse veranderingen, ik ga er een oude, roestige bijl in verwerken. De katana die ik er eerder voor wilde gebruiken is té kitsch, afgelopen woensdag maakt dezelfde opstelling, maar met de katana. Dat leek totáál niet. Het was nog erger dan deze foto en dat zegt wat. Verbeteringen voor morgen: Wapen -> bijl of dolk Meer details Geen plafond laten zien Stoel gaat weg Groter boek Eentje in het zwart-wit Ook wil ik buiten nog een fotootje maken, maar dat moet ik nog uitwerken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |