![]() |
Gospel
Ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die "gospelmuziek" luisteren. Ik zelf luister er graag naar. Bijvoorbeeld bands die op WinterWonderRock en de EO-jongerendag komen.
Bands als Delerious, P.O.D en Tait en Toby Mac vind ik echt super! |
Take me away van Delirious vind ik wel cool.
|
Deeper is ook heel mooi vind ik.
|
Gaat tegen mn principes in om dat te luisteren.
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=291328
Moet je Sacred Life maar es gaan luisteren.. Zal jou dan wel bevallen ofzo :) Ik hou absoluut niet van gospel..ik ga me alleen maar aan de teksten lopen te irriteren.. ( hoewel, kan iemand me vertellen in hoeverre Downset iets met religie te maken heeft? ) |
Citaat:
|
ik ben in de verste verte niet christelijk... maar ik ben helemaal praise en gospel fan :D toby mac, dc talk, tait, kevin max (om heel cdtalk maar ff af te werken:D ) rebecca st. james, skillet (heet dat zow?) lifehouse, p.o.d. uhm... the benjamin gate :D superbands :D :D
|
Citaat:
(sorry voor de late reactie) |
Citaat:
|
[meezing mode=ultiem]
Oh Happy Day! Oh Happy Day! [/meezing mode] The Violet Burning is wel okee en met vlagen Luna Halo. Dat ze dat gospel noemen trouwens, tss. Was Bob Dylan ook gospel in z'n christelijke periode? |
P.O.D. gospel?
gaaf, maakt immortal dan ook gospel als ze over de bijbel gaan zingen? |
ik ben weg van Rebecca St. James:)
|
Nee, ik voel me niet stoer.
Ik heb gewoon iets tegen het christendom.. Ik geloof er niet zo in. |
nee
ik luister alleen satansmuziek zoals slipknot :rolleyes: verder ook nog wat death metal zoals Nargaroth en Lugubre :rolleyes: maar goed :p ik luister dus niet naar Gospel |
Citaat:
ik ook. geil man. slipknot rulezzzzz :rolleyes: |
Citaat:
SlIpKnOt |
jah man sL!pkn0+ 4 life p34c3
zo kan ie wel weer vanavond :P :D |
Jah, laten we nou niet WEER een topic verneuken ;)
|
Citaat:
ik begrijp die rare tekentjes nooit eigenlijk maar effe on-topic blijven op zich, weet alleen niets on-topics meer te zeggen want ik luister dus geen Gospel |
alsof t al ergens over ging :D
|
En wat te denken van de enige echte dominee van de Soul (jawel, met een hoofdletter S) die afgelopen jaar zijn magistrale comeback heeft gemaakt? En dan heb ik het natuurlijk over Solomon Burke
Of valt dat niet onder de gospel waar jullie naar luisteren? En wat te denken van 16 Horsepower? Of heeft dat een te laag "hallelujah prijst de Heer we zijn zo ontzettend gelukkig-gehalte"? En niet alleen his Royal Bobness had zijn gospelperiode, zelfde geldt ook voor Van Morrison. Helaas komen uit zulke "bevlogen" perioden meestal geen noemenswaardige albums... |
Citaat:
Offtopic: jij hebt een avatar met het logo wat ik nu op mijn shirtje heb staan, haha, buffy roelt!! :D |
ik heb nog cd's van rebeccca st james en dat soort onzinnigheid, wil iemand ze hebben?
je hoort het al.. vind het dus geen leuke muziek ;) |
(n).
|
Citaat:
haha, als je ze weggeeft kun je ze opsturen... :D Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Plumb vind ik fijne muziek maken..
|
Citaat:
Als mensen op een positieve manier de Bijbel in liedjes vertalen noem je dat gospel. Ik heb trouwens niets tegen het Christendom, kben een gelovige christen en ik luister graag naar leuke muziek met christelijke teksten. Naar Slipknot zal ik never nooit luisteren, echt vreselijk vind ik. :rolleyes: |
blaaah
gospel in scenes from a memory van dream theater HEERSCHEND maar das gewoon maar een gospelkoortje ertussendoor verder ken ik niet zoveel christelijke bands maar ik vind Skillet wel kewl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luister redelijk veel naar bands als MxPx, pod, sacred life, relient k, dc talk, luna halo, en ga zo maar door.
het niveau van de bands is absoluut hetzelfde als dat van seculiere bands, dus dat is het verschil niet!! |
Citaat:
Dat gaat tegen m'n principes in... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: :D |
Ik wil hierbij wat zeggen, rappers schelden vaak enso, mag dat ook in christelijke shit??
Ik bedoel, I love jesus muthafucka, yeah whut the fuck, fuck the devil, yeah, etc.etc, :confused: |
Citaat:
Kom maar op:p:) |
Luna Halo is idd ook leuk.. valt Creed ook niet onder gospel?
|
Oh, oh, oh
All she needed was a Champion Oh, oh, oh Crying for a saviour to fight for her life Oh, oh, oh He stood up to be the Champion Oh, oh, oh He became the saviour that fought for her life hehe geen Gospel maar toch vind ik het in dit topic passen... :p |
Citaat:
|
gospelkoren vind ik trouwens ook briljant :D prachtig gewoon... :D (y)
|
okee mensen wat vinden jullie van LIFEHOUSE!!
Hele goeie band Of voor de metal fans onder ons: SLECHTVALK???? bekend?? EN REBECCA ST JAMES is echt helemaal (y) ZITE GOSPEL IS KOEL |
Ja! Echte gospel, als in Amerikaanse zwarte kerken, is geweldig! :D
|
Vind het in sommige clips wel leuk klinken, in de kerk enzo. Mar verder geen zin om me erin te verdiepen.
|
Gaat tegen mn principes in om dat te luisteren.
Echt waar. Ik ben anti. |
Citaat:
|
ik vind het irritant
|
Delirious, Sonicflood, Darrel Evans, Tait, Hillsong.. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |