![]() |
Foto: dichtbundel
http://forum.scholieren.com/~tofkeh/bloemlezing.jpg
Zelfde verhaal als bij de foto van misdaad en straf. Ik vind dat dit een echte 'dichters'sfeer oproept en laat zien hoe dichters werken, hoe hun werkkamer eruit ziet. Best leuk, m.i. |
wel mooi idee, de uitwerking ook wel. Maar ik vind de foto zelf niet echt mooi.....misschien een kleurenfiltertje erdoor ofzo? In sepia lijkt hij me erg mooi....
|
het doet me eigenlijk te veel denken aan dichters, waardoor ik de foto iets te standaard vind
|
idd erg leuk! (deze vind ik beter dan 'misdaad en straf')
|
Citaat:
Verder is de modern dichter voornamelijk een 'inval-dichter' Hij/zij schrijft wanneer het hem/haar invalt, en dat is dus niet papier-, pen- en plaatsgebonden... Lijkt me... |
Wel erg cliché, en d'r had beter 'n kroontjespen ofzo bij kunnen liggen.
|
Nu is het een betere uploadsite.
Ik heb een kroontjespen, maar dat is een feloranje. Leek me nogal slecht, om erbij te doen Het is idd erg standaard, maar voor een leek, is het niet al te slecht. :) |
Leuke foto. Je zou hem eens kunnen proberen te nemen vanaf een wat lager perspectief.
Groetjes Danny |
Citaat:
|
Ik vind hem erg leuk. (y)
|
Beetje clichefoto, beter dan die misdaad en straf maar jammer van de verwarming rechtsonderin...
|
erg cliche ja
maar da maakt nie uit.. ik denk da je dat ding rechtsonderin weg moet halen van foto en met fotoshop iets meer de nadruk moet leggen op het kaarsje (door dat iets lichter te maken) |
Wat is trouwens dat ding rechts van het kaarsje? Dat kan volgens mij wel weggelaten worden aangezien het iig voor mij niet duidelijk is wat het toevoegd.
|
Stelletje romantici
|
jammer van die radiator :o
|
Tja... die verwarming... :D
Verder is het een mooie foto, ik doe het je niet na :o |
Ik heb nog een verwoede poging gedaan om de cv weg te krijgen, door mijn pa in te schakelen. Hij hield een rood tapijt als achtergrond in de hoogte, maar dat was te druk.
Dit was de enige optie. toch mooi gelukt. :) |
ik denk dattie in zwart wit beter was geweest en als t net iets meer ingezoomd was...
|
wel leuk bedacht maar het perspectief is zo...saai. misschien kan je dat wat lager en van opzij nemen ofzo...en de kleuren jah, in het zwart wit of het 'oude foto' effect (sepia las ik ergens?) komt het misschien beter tot z'n recht:) nu zie je echt dat het zo'n foto is, té gemaakt zeg maar..
|
Morgen heb ik tijd en ga ik weer foto's maken. Vier foto's zal plaatsen, eentje zal in sepia zijn, een met een lager perspectief, een in zwart wit en een meer ingezoomde foto.
Eens kijken of dat lukt. En ik haal de perforator (dat zwarte ding rechtsboven) weg. Hèhè, dan kan ik het bureautje weer oppoetsen. :) |
apart :) roept een beetje de ouderwetse dichtstijl op.. sferisch.. mocht dat een woord wezen :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |