![]() |
gevraagd: microfoon
euh... lijkt me duidelijk
k heb er geen verstand van maar zoek dus een microfoon omdat k zing... t moet wel een beetje een goede zijn, |
koop een shure sm58 ,kost niet veel en is erg goed.....
|
Ja, ik denk ook dat je het beste kunt gaan voor de Shure SM58. Kost rond de 160 euro; is zeker een goede live mic en niet stuk te krijgen.
Wil je betere kwaliteit dan moet je op zoek naar bijvoorbeeld een Sennheiser MD421-II. Die heeft wat betere specificaties en is dan ook wat duurder... zo ongeveer 330 euro. |
Gewoon een shure sm58 (y) simply the best ;)
|
Citaat:
|
ikke heb er 1 die was iets meer dan 100 gulden
is enorm goede kwaliteit |
Citaat:
:eek: 160 euro? uh.. k zat eerder aan de helft te denken. we zijn net begonnen met onze band en een live optreden zit er de eerste jaren niet in denk ik... (n) andere suggesties? |
Als je goed zoekt kan je hem ook misschien iets goedkoper krijgen. En er zijn wel goedkopere mics dan de Shure SM58, maar als je een beetje serieus met muziek bezig bent, is de SM58 wel een van de goedkoopste opties.
Kijk eens rond op internet. Shure, AKG, Røde, Sennheiser & Neumann zijn bijvoorbeeld zeer goede merken. Niet schrikken van de prijzen. |
heeft er niemand zo'n ding in zijn/haar 'oudedooswaarjenooitmeerinkijkt' liggen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |