Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   navelpiercing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=2938)

14sweety14 02-01-2002 18:53

navelpiercing

bij wie van jullie is het heel erg gaan ontsteken?? ik wil er 1 maar me moeder is bang dat ik vervelenden ontstekingen krijg!!

PiercedPanda 02-01-2002 19:33

als je het goed schoonhoudt, dan is er nix aan de hand. Ook kun je er met je kleding een beetje opletten.
Tis niet zo gevaarlijk als het lijkt. Iedere persoon heeft een andere ervaring met piercings. Een goede verzorging ligt helemaal aan jezelf, dus als jij goed je best doet, zal je piercing ook helemaal goed genezen en mooi staan !
SuXXXes !

Ilsch 02-01-2002 21:34

mijn moeder ook! die was echt als de dood dat ik met ZOWN rode buik zou lopen.
Maar het kan gewoon niet fout gaan als je het goed schoonhoud, en precies doet wat er gezegd word, ik heb uhm nu een jaar; Nooit last van gehad!

moedergans 03-01-2002 11:03

Citaat:

PiercedPanda schreef:
als je het goed schoonhoudt, dan is er nix aan de hand.

Ik heb er ook een en die hield ik echt goed schoon en toch was die ontstoken. Wat ik hier mee wil zeggen is dat elk lichaam er anders op reageert. Die van mij is denk ik twee maanden echt goed ontstoken geweest, maar ik heb nu nergens last meer van.

Fhasiongirl 04-01-2002 23:22

mijn mama had daar ook eerst schrik van, maar ik heb mijn piercing nu al een jaar en is niet ontstoken geweest. Je moet gewoon heel goed verzorgen, das het enigste wat je kunt doen. xxx-jes veel succes

christina14 13-01-2002 21:34

kheb mn navelpiercing nou al anderhalf jaar en hij is nog nooit ontstoken geweest je moet hem gewoon goed verzorgen

xxies christina

GUANO APES!! 14-01-2002 07:03

Citaat:

christina14 schreef:
kheb mn navelpiercing nou al anderhalf jaar en hij is nog nooit ontstoken geweest je moet hem gewoon goed verzorgen

xxies christina

maakt nix uit als je huid er maar tegen kan das bij iedereen anders

Julia 14-01-2002 17:37

Ik heb er al een paar maanden één.
Hij is NIET gaan ontsteken...
Het doet ook absoluut GEEN pijn (kan ook zijn dat ik pijn gewend ben... Doet alleen wel ff ietsje meer pijn als je weer lekker in je maag gestompt word http://forum.scholieren.com/biggrin.gif)

sanne60 14-01-2002 18:00

Een vriendin van mij heeft ook zo'n ding en bij haar deed t wel best wel pijn geloof k. Ze hield m ook wel goed schoon, maar t is toch af en toe gaan ontsteken. Niet heel erg hoor, maar gewoon net zoals je oren bijvoorbeeld ook wel eens ontsteken als je daar gaatjes in hebt.

Moontjuh!!! 02-02-2002 11:47

Ik heb ook een navelpiercing en hij is nog nooit ontstoken geweest.ALs je het maar heel erg goed schoonmaakt dan kan er nix gebeuren!

GUANO APES!! 02-02-2002 12:38

nee, en dat scheeld per mens , je huid mot ertegen kunne

GUANO APES!! 02-02-2002 12:39

Citaat:

Moontjuh!!! schreef:
Ik heb ook een navelpiercing en hij is nog nooit ontstoken geweest.ALs je het maar heel erg goed schoonmaakt dan kan er nix gebeuren!
das onzin

Anesthesia 03-02-2002 16:53

ik had nix

gewoon goed schoonmaken

ik op lowlands....boven de plee.....met een flesje unicura haha en dan uitspoelen met een flesje water

Princess 03-02-2002 19:18

Citaat:

14sweety14 schreef:
bij wie van jullie is het heel erg gaan ontsteken?? ik wil er 1 maar me moeder is bang dat ik vervelenden ontstekingen krijg!!
ik heb er 1, is nog steeds niet genezen maar dat duurt wel lang, maar als je het 2 keer per dag goed schoonmaakt met unicura zeep en schone kleding draagt gaat het goed, ow ja ook geen kleding dragen die je piercing belemeren zoals een hoge broek..

sweetgirl00 23-02-2002 17:57

nog nooit!je moet het heeeeeeeel goed schoonmaken dat is alles en er ni zo vaak aanzitten!!want dan komen er bacterien in

aguila 24-02-2002 17:22

Me moeder hield zzelfs me hand vast toen ik em liet zette.
Maar hij is in t begin wel ontstoke gewees. en nou lijkt t of ie er aan het uitgroeie is. of t kwam door die ontsteking dat het dikker leek toen. k weet nie.
maar navelpiercing is leuk hoor. je moeder hoeft nergens bang voor te zijn. dat ding doet echt nooit pijn zelfs als je een ontsteking heb. duzz

toko 02-03-2002 19:35

k had een navelpiercing, helemaal dik, vet rood, 3 weken laten zitten, k heb uhm dr toen uitgehaald, nu heb ik een wenkbrauwpiercing en een lippiercing, gaat vet goed, je navel is nou eenmaal heeeeeeeeeeeeel gevoelig..! XxX

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19.