![]() |
Borsthaar scheren....
Ik begin nu wel erg wel borsthaar te krijgen en mijn vriendin
vindt t nu ook niet mooi meer, maar kan je je borsthaar gewoon met een scheerapparaat wegscheren of moet t op een speciale manier? :( |
vik denk dat het wel gewoon met scheerschuim en een scheermesje kan
ik zou iig geen scheerapparaat gaan gebruiken dat werkt niet echt denk ik ( ik spreek niet uit ervaring maar toch ;) ) |
tuurlijk werkt een scheerapparaat, alleen zal je wel meer stoppels krijgen denk ik :)
PS. harsen kan ook ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo is dat! Maar ik heb niks tegen borsthaar hoor, ik vind het geen afknapper ofzo |
Citaat:
|
Niet scheren hoor, dan krijg je hele lelijke schurende (au) stoppels. Kan je het beter harsen idd.
|
Citaat:
Dus dat je dan een oerwoud op je borst heb staan. |
Citaat:
:rolleyes: |
hm als je t weghaalt dan komt t wel weer terug en krijg je stoppels enzo...
je kan ook wegknippen dat je nog een beetje hebt, das toch niet zo lelijk? als je t toch helemaal weghaalt zouk t harsen |
ik heb liever dat mijn vriend borsthaar heeft dan stoppels hoor (n)
mijn vriend heeft ook borsthaar maar ik vind het eigenlijk best sexy :cool: Nouja tenzij het echt zo'n heel bos is zodat je geen huid meer ziet.. dat lijkt me weer niet zo lekker |
:eek: Niet doen!!! Zonde! :D
:) |
Ik heb het wel eens een vent zien doen met een scheermesje en scheerschuim...
REIE |
Er schijnt een vent in Big Brother te zitten die zijn hele lijf met een scheermesje doet... Dus kijk 1 keer BB en je weet t :)
|
Citaat:
Doen wielrenners ook maar dat met hun benen. Is voor de stroomlijn en voor het vallen bij wielrenners. Maar dat heeft met dit niks te maken. |
Citaat:
|
ik vind dat mannen zich beneden hun hoofd niet moeten scheren eigenlijk :o
Hmmm dit doet me denken aan zo'n Tell Sell reclame, daar hebben ze zo'n spray, die spuit je ff op en een paar seconden later kun je zo je haar wegvegen. Maar dat lijkt me niet zo gezond... Naja dan dus maar harsen...sterkte met de pijn.... :) |
Jackass!!!!!!!!!!!!!!!! :d
|
Citaat:
Naja volgens mij is dat spul echt slèèèèècht :p |
Met Gilette Venus gaat het, in iedergeval bij mij, wel goed
|
'k heb er ook last van. Elke keer dat je scheert komt het weer sneller terug, dus ik scheer neit zo vaak, ik ga het verven denk ik, dan valt het niet op.
|
denkt terug aan een aflevering van Seinfeld :D Kramer had veel last van kriebels (y) :D :p
|
Citaat:
Hij had geen last van irritatie en het was lekker glad :) hehe...... misschien moeten jullie ook maar die proberen :) Als ik het goed heb heeft de Gilette Venus ook 3 mesjes. |
Citaat:
( waarom gebruik ik ze dan alle 2 ??? . . . hmm ) |
Citaat:
(omdat je gehaast bent :P jee, als wij vrouwen ons zouden moeten scheren met een scheermesje zoals jullie mannen dat bebruiken zijn we na 3 uur nog niet klaar met onze benen :P) Citaat:
|
Als ik jou was zou ik het met speciale ontharingscreme voor mannen doen. Dit doet wel rete pijn (eventjes maar) maar het haalt wel het meeste haar weg en het groeit niet zo snel terug.
(mijn pa doet het ook, yeughh) Ik leef met je vriendin mee. Ik knap behoorlijk af op borsthaar een sikje, schaamhaar, okselhaar en arm- en beenhaar mag wel (Konthaar is trouwens ook zuig dat kriebelt zo als je met de rug naar elkaar toe ligt....ervaring he!!) |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |