![]() |
Lege vraag
Stel, ik stel een vraag zonder echt een inhoudelijke vraag te stellen, wat zou je antwoord dan zijn?
(Dit klinkt erg wazig, misschien komt het omdat mijn hersenen op non-actief staan en ik toch een filosofische bui heb.) Mijn vraag is dus eigenlijk: ? |
volgens mij weet ik het antwoord al :rolleyes: :
! |
slotje
|
Citaat:
Maar omdat jij de zinnigheid er dan neit uit kan halen vind jij slotje? Ik vind de vraag an sich al schitterend en dus het topic waardevol :eek: |
De mens.
Wat is de vraag bij dit antwoord? |
Ik denk dat het antwoord een inhoudsloze wedervraag is Ellen:
? |
zie sig :D
|
Citaat:
|
ik denk dat het antwoord op een vraag die je niet kent eigenlijk alleen een gevoel is...
kzat zo te denken over een mogelijk antwoord en ik voelde het wel maar kon het niet zeggen, vandaar... woorden schieten te kort :D >is een beetje wazig vanavond...< |
op een lege vraag?
waarom antwoorden als jij mijn antwoord al weet :) |
Vraag: ?
Antwoord: bier |
Vraag ik me af: waarom zou je een inhoudsloze vraag stellen? Er zijn genoeg interessantere vragen met inhoud immers. Naar mijn idee tenminste.
|
Mijn antwoord : ?
|
Zo gek is dit nog niet... voorbeeld: ogen. Ogen kunnen 'spreken'. Emoties uiten. Een vraag kun je dus met je ogen stellen. Het antwoord dat daar op kan/gaat volgen is een antwoord dat niet gebaseerd is op een vraag die in feite niet met woorden gesteld is.
Daarnaast staan de antwoorden in dit topic :D |
Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je de vraag intrepeteerd...
Als in een kroeg iemand mij een inhoudsloze vraag stelt, dan is het antwoord meestal: 'Yup', of 'bier' (Ligt er ook aan wie de vraag stelt) Als mijn vriendin mij een inhoudsloze vraag stelt dan is het antwoord meestal iets in de zin van 'OK' of 'nu?'. En zo hebben inhoudsloze vragen bijna altijd inhoud; het is nog een hele kunst om een echt inhoudsloze vraag te stellen. Als jij bijvoorbeeld een inhoudsloze vraag zou hebben gepost zonder deze uitleg erbij dan zou ik geneigd zijn om uit te leggen hoe een forum werkt :D |
Citaat:
tis zoiets net als een vraag die je met je ogen kunt stellen (zaadvragende blik ofso ;)) maar dan.. groter.. sja gewoon: ? |
Hehe. Hmm en andere lichaamstaal; want er is meer onder de zon dan ogen. Wat er ook onder zou kunnen vallen zijn vragen die op een context slaan zoals: wat? waar? heh? maar al deze vragen hebben een inhoud met woorden. Jouw vraag alleen een "?". Een vraag die alleen in eigen gedachte ronddwaalt en niet uitgesproken is hoeft ook geen woorden te bevatten. Hmm en wat denk je van chaos? ;)
|
juist! juist
zoiets dan de vraag is eigenlijk ook niet onder woorden te brengen natuurlijk, daar t geen uh DINGES vraag is.. waahdewazig ik heb zo van die '?-dagen' gelukkig heb ik dan ook weer mn '!-dagen' van alles een beetje ofso |
Hehhe grappige vraag.
Het antwoord is gewoon de informatie waar jij naar vraagt. En je vraagt dus nergens naar -> Antwoord is net zo leeg als je vraag. |
het eigenlijke antwoord is ook niks, en daar kan je zelf weer van maken wat je wilt. hangt van jezelf af dus.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |