Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   waarom drinken mensen bier.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=294095)

Kleine Tulp 30-11-2002 19:01

waarom drinken mensen bier..

..en niet bijvoorbeeld safari ofzo?? ik kan gewoon nie geloven dat mensen bier het lekkerste alcoholische drankje vinden.

B@RTOLI 30-11-2002 20:20

Bier is gewoon lekker. Bier is een genot.
Is wat de meeste vrouwen van wijn denken of andere dranken dan bier.

:) (y)

Rhea 30-11-2002 21:49

nou ik vind bier ook best lekker. geen idee waarom eigenlijk. :)

PIE 30-11-2002 21:55

Citaat:

missNMGN schreef:
..en niet bijvoorbeeld safari ofzo?? ik kan gewoon nie geloven dat mensen bier het lekkerste alcoholische drankje vinden.
Bier drinkt gewoon lekker weg, het is niet zo zoet als bijvoorbeeld, eh Safari. ;)
Verder is het ook betaalbaar. :)

CokemanLalalala 30-11-2002 22:13

safari ofzo ja, iedereen aan de safari.... :rolleyes:
ik zou juist eerder pleiten dat het verplicht wordt voor mannen van 14/15 om aan de goudgele rakkers te wennen :p
vrouwen doen maar wat ze zelf willen met al die zoete troep, altijd al het zwakkere geslacht geweest ;)
er is gewoon niks heerlijkers dan na een zware wedstrijd, een lange werkdag of op een mooie zomerdag of wat dan ook te genieten van een op temperatuur zijnde pilsener :D
tsja t is gewoon een kwestie van gewenning, zelf kan ik niet meer zonder. ben net wakker geworden na het drinken van een flesje of 10/15 vanmiddag :)

Rhea 30-11-2002 22:13

Citaat:

PIE schreef:

Verder is het ook betaalbaar. :)

Ja. :)
Al die exotische drankjes zijn meestal belachelijk duur.

Danny 30-11-2002 23:30

Ik drink helemaal geen alcohol.

Danny

gladde aal 01-12-2002 01:02

ik vind bier echt RANZIG

Quiana 01-12-2002 10:19

Omdat smaken verschillen en anderen safari bijv.
ontzettend walgelijk vinden, terwijl ze bier lekker vinden.
Dôh. :\

]{ing 01-12-2002 11:36

bier is het lekkerste wat er is :o

al die mix drankjes zijn vies..

love is life 01-12-2002 11:40

Ik kan begrijpen dat mensen bier lekker vinden maar ik kan het dus niet drinken :s wel een beetje lastig omdat breezer en flugel en smirnof enzo een beetje meer kosten ...

Gustav 01-12-2002 11:42

ik drink niet :)
geen alcohol iig...
:P

B@RTOLI 01-12-2002 11:49

Bier is lekker maar smaken verschillen inderdaad.

Vind Smirnoff, Bacardi, Pessoa en dergelijke weer niet zo lekker.
Wijn al helemaal niet.

mood indigow 01-12-2002 12:11

Citaat:

missNMGN schreef:
SaFaRI!!!:P

bier is gewoon lekker:D:D

en betaalbaar.
en lekker ;) :p (y) (y) (y) (y) (y)

B@RTOLI 01-12-2002 12:18

Citaat:

mood indigow schreef:
SaFaRI!!!:P

bier is gewoon lekker:D:D

en betaalbaar.
en lekker ;) :p (y) (y) (y) (y) (y)

Precies, mee eens.
(y)

Bram 01-12-2002 15:17

sorry maar ik versta echt niet wat jullie Nederlanders goed vinden aan Heineken of Grolsch. Ik wil niet chauvinistisch doen, maar vergeleken met Stella Artois en Jupiler is dat gewoon afwaswater ! :D

Nuivorion 01-12-2002 15:29

Ik vind bier erg lekker..
maar je moet wel goed bier hebben
ik walg van heineken, en amstel
hertog-jan is bv. veel beter!
(Heeft gister H-j winterbier op, yumyum (y) )

CokemanLalalala 01-12-2002 15:33

Citaat:

Bram schreef:
sorry maar ik versta echt niet wat jullie Nederlanders goed vinden aan Heineken of Grolsch. Ik wil niet chauvinistisch doen, maar vergeleken met Stella Artois en Jupiler is dat gewoon afwaswater ! :D
jullie belgen verstaan wel meer dingen niet...
maar ff zonder gein: grolsch (boeren) en heineken (onwetenden) zijn ook niet mijn favoriete biertjes hoor.
toen ik noodgedwongen een keer jupiler moest drinken was ik daar beter over te spreken.

anouk-fan 01-12-2002 15:43

Bier is het lekkerste en goedkoopste aan alcohol :D en als ik uit ben ga ik niet op een colatje zitten heh... doe mij maar een BIERTJE!! liefst dommelsch tappie :D hmmmmmmmmmmm lekkurrrrr!!!!!!

B@RTOLI 01-12-2002 16:38

Citaat:

Bram schreef:
de belgen mogen dan wel niet slim genoemd worden maar 1 ding weet ik zeker het bier ( dat lekker is ) hebben ze wel in belsj uitgevonden.
Jupiler en Stella artois zijn lekker vooral die halve liters.

(y)

Bram 01-12-2002 16:55

Belgen niet slim genoemd worden? Waarom is er dan onlangs in een studie gebleken dat Belgie het hoogste niveau haalt qua onderwijs en waarom komen dan zo veel Nederlanders in Belgie studeren?En waarom kennen de Belgen (lees de Vlamingen) dan toch redelijk wat talen?Nu ja het doet wel niks ter zake wat betreft dit topic maar toch ... Ik denk dat die vooroordelen toch niet echt als waar kunnen worden aangenomen.

B@RTOLI 01-12-2002 17:00

Citaat:

Bram schreef:
Belgen niet slim genoemd worden? Waarom is er dan onlangs in een studie gebleken dat Belgie het hoogste niveau haalt qua onderwijs en waarom komen dan zo veel Nederlanders in Belgie studeren?En waarom kennen de Belgen (lees de Vlamingen) dan toch redelijk wat talen?Nu ja het doet wel niks ter zake wat betreft dit topic maar toch ... Ik denk dat die vooroordelen toch niet echt als waar kunnen worden aangenomen.
Zal wel iets van vroeger zijn dat de nederlanders zo doen tegen de belgen.
Maar goed zoals ik al aangaf het bier in belgie is voortreffelijk.

Yamyam 01-12-2002 18:26

Alcohol is gewoon vies. Bier of bacardi of wat dan ook.

DEChengst 01-12-2002 18:40

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Jupiler en Stella artois zijn lekker vooral die halve liters.
(y)

Tsss,

Belgisch pils als top bestempelen is een zware belediging voor het echte Belgisch speciaal bier :mad:

mood indigow 01-12-2002 19:08

geef mij maar palm

B@RTOLI 01-12-2002 19:11

Citaat:

Desecrator schreef:
Tsss,

Belgisch pils als top bestempelen is een zware belediging voor het echte Belgisch speciaal bier :mad:

Vind jij.

wat versta jij onder speciaal bier dan??

Kleine Tulp 01-12-2002 19:14

*schaam*(??)
ik proef geen verschil
*schaam*(of nie nodig om te schamen?)

Quiana 01-12-2002 19:17

Citaat:

missNMGN schreef:
*schaam*(??)
ik proef geen verschil
*schaam*(of nie nodig om te schamen?)

Jeetje. :\
Het is jouw smaak, waarom zou jij je schamen
als je geen verschil proeft..

Kleine Tulp 01-12-2002 19:18

Citaat:

Betamethason schreef:
Jeetje. :\
Het is jouw smaak, waarom zou jij je schamen
als je geen verschil proeft..

keej:)

DEChengst 01-12-2002 19:19

Citaat:

B@RTOLI schreef:
Vind jij.
En met mij iedereen die verstand heeft van bier :p

Citaat:

wat versta jij onder speciaal bier dan??

Trappist, traditionele geuze, Rodenbach, alles van de Dolle Brouwers, Saison etc etc.

Bram 01-12-2002 19:21

het is toch niet omdat er speciale bieren zijn, dat een gewone pil zoals een stella niet goed kan zijn? :confused:

B@RTOLI 01-12-2002 19:23

Citaat:

Desecrator schreef:
En met mij iedereen die verstand heeft van bier :p

Trappist, traditionele geuze, Rodenbach, alles van de Dolle Brouwers, Saison etc etc.

Ja zeker en iedereen die verstand heeft van bier!!! (n)

En al die belgen die hetzelfde vinden als mij hebben er ook geen verstand van zeker.

(n)

DEChengst 01-12-2002 19:23

Citaat:

Bram schreef:
het is toch niet omdat er speciale bieren zijn, dat een gewone pil zoals een stella niet goed kan zijn? :confused:
Het is gewoon niet goed omdat het een standaard massa pils is. Om een dergelijk product dan gelijk te stellen aan bijvoorbeeld een Hanssens Oud Beitje is een regelrechte belediging.

DEChengst 01-12-2002 19:24

Citaat:

B@RTOLI schreef:

En al die belgen die hetzelfde vinden als mij hebben er ook geen verstand van zeker.
(n)

Correct

B@RTOLI 01-12-2002 19:28

Citaat:

Desecrator schreef:
Correct
Iedereen zijn eigen mening he!! maar kortom waar menigeen het over eens is: Bier is lekker!!!!!!!!!!

poecilotheria 01-12-2002 20:16

bier is de beste alcoholische drank! je kan het blijven drinken (je moet wel veel pissen maja) ik vind die mixjes en alles niet lekker, veel te zoet! en ook nog eens onbetaalbaar!

Bram 01-12-2002 20:30

ok ik heb nu al gezegd dat ik bier lekker vind, maar ik drink het nooit een hele avond want dan begint het tegen te steken. Vanaf 24u-01-u ongeveer begin ik met korte dranken zijnde bacardi-cola en vodka-cola.

Griller 02-12-2002 09:16

aah een lekker koud brand pilsje gaat er bij mij altijd in, ik vind brand dan ook het lekkerste biertje, hoewel een Palmpje ook wel erg lekker is!

de communiceerbeer 02-12-2002 14:06

bier is goed voor mens en dier :o

Angerfist 02-12-2002 15:23

Citaat:

missNMGN schreef:
wat een domme topic ,de behoeften voor iedereen zijn anders ik ga toch ook niet aan jouw vragen waarom je worst lekker vind en shappievlees niet en hoezo je melk drinkt

mood indigow 03-12-2002 10:41

jah het is zeker een dom topic. met een domme vraag.

maar wel weer een excuus om over bier te praten :p

volgens mij hebben w enu al 3 topics die over bier gaan.. :confused: :p

Chill 03-12-2002 14:44

bier is chill

purplerose 03-12-2002 17:11

1. bier is goedkoper dan bijvoorbeeld safari
2. niet iedereen heeft dezelfde smaak he anders zou de wereld wel heel saai worden

ssjpan 03-12-2002 20:12

Citaat:

purplerose schreef:
1. bier is goedkoper dan bijvoorbeeld safari
2. niet iedereen heeft dezelfde smaak he anders zou de wereld wel heel saai worden

idd.!!

MissEvil 04-12-2002 20:00

bier is gewoon vies!!!!
heel soms 1 biertje is wel lekker maar ik kan wel wat lekkerders(is dat wel een woord :confused: ) verzinnen....

KuzZzZz....

~Black Rose264~ 04-12-2002 20:19

Van bier ga je tenminste niet over je nek als je gaat tanke :P
En het is lekker :) Jah, niet elk bier, Engels bier vind ik echt gruwelijk, die guinness... Dat zoiets bestaat!!! :eek:

boesselaere 06-12-2002 12:24

he missie

stop die fucking safari in je kut,
pak een biertje,
maak wat vrienden,
and get a life

p.s. wat is de ideale vrouw?
antw. De vrouw die je kan omtoveren in een biertje en een paar vrienden!!!!!

boesselaere 06-12-2002 12:25

en dan nog wat missie:je foto ziet eruit als een in een kut gedrenkte krant

Griller 06-12-2002 12:43

Citaat:

boesselaere schreef:
en dan nog wat missie:je foto ziet eruit als een in een kut gedrenkte krant
get a life :rolleyes:

Kleine Tulp 06-12-2002 15:10

Citaat:

boesselaere schreef:
he missie

stop die fucking safari in je kut,
pak een biertje,
maak wat vrienden,
and get a life

p.s. wat is de ideale vrouw?
antw. De vrouw die je kan omtoveren in een biertje en een paar vrienden!!!!!

jij bent egt triest. heb je al in andere topics gezien en ik wete genoeg.. je hebt idd vrienden tekort of nie?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:55.