![]() |
Blue
Wat vinden jullie van dit jongensbandje?
Ik vind ze voor een jongensband wel erg kewl. De muziek is goed, ze kunnen goed zingen en ze zien er allemaal wel redelijk goed uit. Ik vind ze ook wel stoer in tegenstelling tot die andere boybandjes die echt te braaf en te truttig zijn. Kortom ik ben helemaal fan:o |
Ik ken ze niet geloof ik..
|
Citaat:
|
En ik vind ze helemaal geweldig!
Die derde van links is echt "jammie". Ik ga als ze komend jaar weer in NL komen hopelijk met vriendinnetje naar concert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder ken ik ze niet |
Citaat:
|
Citaat:
zo vind ik het goed. uiterlijk is een punt, maar niet hét punt. |
Citaat:
ik vind jou best dom |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga dan ook!! :rolleyes: |
ik vind boybandjes geen muzikanten, ze schrijven en spelen nieteens hun eigen muziek. het enige wat ze nodig hebben is een lief stemmetje en een knap uiterlijk.
|
Citaat:
|
ik vind ze niet anders dan alle andere boybands :confused:
|
Ik moet eerlijk toegeven dat ik hun muziek wel leuk vind :D
Enne, die Lee (1ste van links) is hot :o |
Ja, ik vind ze ook wel okay. (Eerst Duncan, Lee, Simon en daarna Anthony.. :)) Ze hebben pas een beswel mooi nummer gemaakt met Elton John. :)
edit: Btw, ik ben helemaal geen boyband freak, maar dit bandje vind ik wel leuk. They've got the looks and their voices aren't bad either... Niet dat ik dr nu 'fan' van ben en dat ik ze overal achterna ga reizen. :D Boyband = snelle manier van veel geld verdienen (meestal) Niet erg dom bedacht, dacht ik zo. |
Hehe.
|
Citaat:
|
ik had ze een paar jaar geleden ooit es op de bbc gehoorden gezien en zo.. ik helemaal fan :D en nu eindelijk hits in nederland :D:D (y) maar ik vind het jammes dat ze "if you come back" hier niet hebben uitgebracht..... :(
|
wel geinig bandje, ben nie fan ofsow, maken wel leuke muziek! Jah, die 3de is ut leukst jah! jammie! :p
|
all1 da nieuwe nr samen met elthon john is 8terlijk!
|
never heard of
|
Citaat:
Dat vind jij een prima formule? Ik niet namelijk |
Mwjah, ik vind hun muziek niet erg goed doch ook niet erg irritant, maar ik geef toe dat als ik hun clip zie dat ik (idd) ff naar die 3e van links moet kijken :o
|
Citaat:
|
blauw?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jee!
ken ze niet, maar ik sluit me aan bij bertbart jee, jeeee! :D |
Citaat:
en ik ben het niet. |
goed.....
|
Ja...nummer ONE LOVE is wel leuk.
Meer ken ik niet! |
Citaat:
|
Citaat:
Zo verdien je , commercieel, geld! Niet met een lelijke alto, gitaar en met 3 dikke dames (nu kan ik me toch voorstellen hier een commercieel succes van te maken). De dikkelul band heeft ook 1 hit gehad. Dikkelul dikke lul dikke lul lul lul. |
Citaat:
|
one love.. for the hiphop beats :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de liedjes toevallig wel leuk; dan ben ik maar zo'n
identiteitsloze puber.. :o zucht |
ojaw bertbart, ik heb over jou gedroomd
echt waar. |
Ze zijn supergoed, in tegenstelling tot de meeste andere jongensbands. Deze zien er ECHT goed uit, kunnen ECHT zingen en hebben ECHT geen stomme dansjes. Daarnaast is het ook nog eens hele fijne muziek!!
|
hey een neger
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Het was vast geen leuke droom. Was ik erg gemeen tegen je? |
Citaat:
Ga het bos eens in en zoek een bereklem op Stop je poot erin, voor het typen van al jouw shit |
Citaat:
Bertbart loopt erin, en krijg een kogel van Mohammed's AK47 in zn hol. Bertbart is dood. Sander is stoer. |
Omg, wat zijn jullie toch verschrikkelijk oppervlakkig :rolleyes: Dat jullie zo opgewonden kunnen worden om iemand muzieksmaak. Jezus Christus het is maar popmuziek. :rolleyes: Het is ook niet bedoeling dat je het serieus neemt. Maak je liever druk om hoge cultuur zoals literatuur en beeldende kunst...
|
Citaat:
weetikveel of jij dat wilt weten. ik kwam er niet in voor hoor. jij was een 1 of andere schaatser met hele scheve tanden die geinterviewd werd voor een schaatsbaan met allemaal schaatsers in "nederlandse pakjes". en toen ging je vertellen over een meisje die Rexona heette en jou gebeld had..zoiets was het.. of er geen betere dingen zijn om over te dromen :| |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |