Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   op welke (gekke) plek zou je t wel eens willen doen???? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=294185)

El Kim 30-11-2002 20:39

op welke (gekke) plek zou je t wel eens willen doen????

maakt nie uit of t mogelijk is!!!!!

voor mijzelf: op t altaar van de St. Pieter in Rome voor de paus zn neus weet ie wat ie nu eigenlijk mist!!
zal noooit gebeuren maar de ged8e is leuk :p

en ik zou t graag een x in een gewichtloze ruimte willen doen
lastig, maar groot voordeel: dankzij de gewichtloosheid komt ie altijd omhoog!!!:D

gladde aal 01-12-2002 01:04

Citaat:

*Kim EL* schreef:
maakt nie uit of t mogelijk is!!!!!

voor mijzelf: op t altaar van de St. Pieter in Rome voor de paus zn neus weet ie wat ie nu eigenlijk mist!!
zal noooit gebeuren maar de ged8e is leuk :p

en ik zou t graag een x in een gewichtloze ruimte willen doen
lastig, maar groot voordeel: dankzij de gewichtloosheid komt ie altijd omhoog!!!:D

In jouw bed, Jij klinkt wel als een meisje met ervaring.
Of het mogelijk is dat bepaal jij ;)

mathfreak 01-12-2002 10:47

Zie voor de nodige inspiratie bijvoorbeeld dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...ht=gekste+plek

StefanLovertje 01-12-2002 10:52

in paarden vrachtwagen op JIM wilt me vriend..

en ik wil in mallorca in de zee :)

Wim Wok 01-12-2002 11:22

hoofdpodium van pinkpop....voordat de mensen er zjin dan

bertbart 01-12-2002 11:44

nou, ik zou het echt niet durven om sex in het openbaar te hebben

Sikamikanico 01-12-2002 12:04

Nou, ik heb iets met mooie hoge gebouwen. Laatst ben ik op de Kennedy-toren in Eindhoven geklommen, die zijn ze nog aan het bouwen. Op zo'n hoog bouwwerk zou ik het nog wel eens willen doen. Mijn vriendin durft het niet, ze durft die toren al niet op, laat staan dat ze daar sex wil hebben. Bovendien is het strafbaar en zijn er laatst een paar mensen opgepakt...(niet voor de liefde bedrijven btw.)

Rerisen Phoenix 01-12-2002 12:19

ANYWHERE... (except for painful places)

nu stel ik me voor dat ik al wel vriendin sex enz heb....
moeilijk. Ah, in een ruimtestation (no gravity :))

nare man 01-12-2002 13:41

Citaat:

bertbart schreef:
nou, ik zou het echt niet durven om sex in het openbaar te hebben
Nouja, echt in het 'openbaar' in de zin van midden op de Dam in Amsterdam lijkt mij ook niks, maar plekken waar er enige vorm van 'publiekheid' is zoals openbare toiletten enzo hebben toch wel wat...

a new noise 01-12-2002 15:18

Citaat:

Rerisen Phoenix schreef:

moeilijk. Ah, in een ruimtestation (no gravity :))

dan kun je je eigen kwakjes gaan ontwijken :p

Freyja 01-12-2002 15:49

Citaat:

nare man schreef:
Nouja, echt in het 'openbaar' in de zin van midden op de Dam in Amsterdam lijkt mij ook niks, maar plekken waar er enige vorm van 'publiekheid' is zoals openbare toiletten enzo hebben toch wel wat...
Idd.

Ik ga voor gewoon buiten ergens :D

bertbart 01-12-2002 15:57

Citaat:

nare man schreef:
mmm... ik zou dat zelf niets eens durven... omg laatst in de bibliotheek (waar ik werk) hebben ze een stel op het toilet betrapt:D nouja... ik zeg nu wel dat ik het niet zou durven... maar ik heb ooit een ervaring gehad in de bioscoop waar ik me echt moest inhouden... maar ik denk dat het nu niet meer zo snel zal voorkomen... En trouwens ik was best wel luidruchtig en er keken allemaal mensen heel vuil naar mij na afloop van de film... maar het was ook echt te genant voor worden... o, o, o, o, o, wat schrijf ik nu allemaal op... dat wordt echt een nieuwe forumroddel:-s

Ilsje 01-12-2002 19:34

Citaat:

a new noise schreef:
:D:D:D

DEChengst 01-12-2002 19:51

Op de fiets ! Want op een oude fiets moet je het leren :)

Tom 01-12-2002 23:31

in een benz :)

Freyja 02-12-2002 08:50

Citaat:

bertbart schreef:
mmm... ik zou dat zelf niets eens durven... omg laatst in de bibliotheek (waar ik werk) hebben ze een stel op het toilet betrapt:D nouja... ik zeg nu wel dat ik het niet zou durven... maar ik heb ooit een ervaring gehad in de bioscoop waar ik me echt moest inhouden... maar ik denk dat het nu niet meer zo snel zal voorkomen... En trouwens ik was best wel luidruchtig en er keken allemaal mensen heel vuil naar mij na afloop van de film... maar het was ook echt te genant voor worden... o, o, o, o, o, wat schrijf ik nu allemaal op... dat wordt echt een nieuwe forumroddel:-s
Nee hoor, dit is seksualiteit, wij zijn wel wat gewend :D Het wordt pas de nieuwe forumroddel als je erbij zegt met wie en die persoon (dat persoon?) is een andere bekende forummer ;)

Billy_bob 02-12-2002 09:59

Uuuuh ja, lijkt me gewoon droog om in Bv- de H&M pashokjes het te doen :p

spacegirl 02-12-2002 10:50

vliegtuig

Roos 02-12-2002 11:34

Citaat:

bertbart schreef:
Hahaha nasty hoor :D

ZHAzha 02-12-2002 12:45

snachts als het zomer is.. in het licht van de maan in een zwembad waar je eigenlijk niet mag komen :)
ach nouja wie weet ;)

bertbart 02-12-2002 12:46

Citaat:

Roos schreef:
Hahaha nasty hoor :D
nou roooooooos, houd op :mad: ;)
uiteindelijk is er niets ernstigs gebeurd

El Kim 02-12-2002 18:52

Citaat:

dmtdmt schreef:
In jouw bed, Jij klinkt wel als een meisje met ervaring.
Of het mogelijk is dat bepaal jij ;)

:D:D zoveel ervaring nog nie hor....:D

ik laat gewoom mn fantasie de vrije loop..... :D

Adser 03-12-2002 09:03

in het bed van mijn oude buurvrouw en dan dat mijn buurvrouw het laatste kwartiertje ook fijn mee doet :p

Curlyangel 03-12-2002 11:56

In een overvolle kroeg of discotheek tegen de bar aan.....

Iniemienie 03-12-2002 20:19

Als je toch al bezweet in een kroeg staat, op de wc's daar en naderhand het feest weer in :D
(zullen vast wel voorgangers geweest zijn)

Iniemienie 03-12-2002 20:21

Citaat:

Curlyangel schreef:
In een overvolle kroeg of discotheek tegen de bar aan.....
Verrek, nog een bekende! GRAND TERRE RULES

Triloxigen 04-12-2002 09:36

In de bioscoop
Op school

Avril 04-12-2002 14:50

Op school..................... In de trein........................ het bed van me ouders................

Embraced Pale Death 04-12-2002 20:55

trein lijkt me ook best wel koel...

maar ik ben te schijterig voor nen conducteur... soms

gangsta_bitch 04-12-2002 21:11

trein, scooter ofzo

boot is ook wel chill

Deathflower 05-12-2002 19:21

hmmm...in de bus...in een park ('s n8s)...ergens in de stad in het donker op een zaterdagavond ofzow...op school...in een bubbelbad (zal altijd blijven:D)...iig not at home;)

Pinkie_temp 06-12-2002 18:38

zeker weten daar hoog boven in een vliegtuig zweven en nog meer zweven

FIRSTLADY 07-12-2002 17:11

Op School.. In een leeg lokaal of in de wc's..In de avond bij een verlaten metrostation (been there , done that :o ) En in pashokjes.. bioscoop is egt een aanrader ;) ( so i heard...overal kan wel...

marijn 09-12-2002 13:43

mmm.... nou aan de lek (en die mensen op de boten maar denken :o )

El Kim 09-12-2002 18:45

Citaat:

a new noise schreef:
:D:D:D:D:D:D:D:D
en op de eiffeltoren ofzo lijkt me ook wel wat.... of onder de niagara falls....

Sarah 09-12-2002 19:17

Citaat:

Avril schreef:
Op school..................... In de trein........................ het bed van me ouders................
bed van je ouders? :eek: ieeuuwww...
nee dat zou ik nooit willen...

ennem... overal wel... zo lang niemand me ziet... :D behalve dan degene die mee doet :p
in branding lijkt me mooi, romantisch, maar is niet echt origineel...

op school lijkt me wel gaaf :-) op laatste schooldag ofzo... hmmmm :) *krijgt ideeën*

MVVSupporter 09-12-2002 20:30

in de geusselt, altijd leuk.mzzl.

coecie 09-12-2002 20:47

erm... welke plek niet...?

spacegirl 09-12-2002 20:54

Citaat:

sarahbressers schreef:

in branding lijkt me mooi, romantisch, maar is niet echt origineel...

jawel joh, moet je eens kijken hoe erg hij neukt als t water koud is :p

Aéquitas 09-12-2002 21:53

hehe school is leuk ja das echt een aanrader... ik studeer fysiotherapie en als je nog net om half6 de sleutel van een oefenlokaal haalt met je vriendin(die even speelt voor klasgenoot/proefpersoon) kunnen er hele leuke dingen gebeuren op een massagebank :) En wat nog leuker is er is daar de mogelijkheid om het ook nog eens op te nemen :P maar dat durft ze toch nog niet :'( wel een aanrader

Sir Smoke-A-Lot 10-12-2002 02:00

met een stewardes in een vliegtuig ofzo:o

anonieme_teddybeer 10-12-2002 07:45

in een afgehuurd zwembad

Zuccherino 31-12-2002 16:32

Ik heb het pas in een turks stoombad gedaan, 't was wel een vluggertje, maar fijn!! En heel erg spannend. :o Het is wel een aanradertje, twee van die plakkende lichamen tegen elkaar... *zucht* ik dwaal veel te veel af... :D Maargoed, ik zou het nog wel eens willen doen in de ruimte, lijkt me een heel gedoe als je elke keer weer omhoog vliegt ofzo... :)

Sarah 31-12-2002 16:42

Citaat:

spacegirl schreef:
jawel joh, moet je eens kijken hoe erg hij neukt als t water koud is :p
jamaar ik wil warm water :)

LM 31-12-2002 16:45

In de dodezee :p lekker drijvent potje neuken :D

Sarah 31-12-2002 16:54

Citaat:

LoveMaster schreef:
In de dodezee :p lekker drijvent potje neuken :D
hmmm goed idee :)

Justice 31-12-2002 17:13

Ik zou gaan voor ergens in de bergen...
Of in een blokhut (ergens heel remi boven op een berg )op een berenvel voor de open haard :D

Of in een kasteel... :D

a new noise 31-12-2002 17:41

Citaat:

gangsta_bitch schreef:
trein, scooter ofzo

boot is ook wel chill

SCOOTER? oke ik zeg nix :p

LM 31-12-2002 17:44

Citaat:

sarahbressers schreef:
hmmm goed idee :)
;) *koopt 2 vlieg tickets :o*

sammiej 31-12-2002 19:58

in het park, op een rustig plekje, maar toch de spanning om betrapt te worden! :p

of op een heel hoog gebouw! lijkt me wel coel!

maar ik wil het ook nog een x op het strand doen!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.