![]() |
op welke (gekke) plek zou je t wel eens willen doen????
maakt nie uit of t mogelijk is!!!!!
voor mijzelf: op t altaar van de St. Pieter in Rome voor de paus zn neus weet ie wat ie nu eigenlijk mist!! zal noooit gebeuren maar de ged8e is leuk :p en ik zou t graag een x in een gewichtloze ruimte willen doen lastig, maar groot voordeel: dankzij de gewichtloosheid komt ie altijd omhoog!!!:D |
Citaat:
Of het mogelijk is dat bepaal jij ;) |
Zie voor de nodige inspiratie bijvoorbeeld dit topic: http://forum.scholieren.com/showthre...ht=gekste+plek
|
in paarden vrachtwagen op JIM wilt me vriend..
en ik wil in mallorca in de zee :) |
hoofdpodium van pinkpop....voordat de mensen er zjin dan
|
nou, ik zou het echt niet durven om sex in het openbaar te hebben
|
Nou, ik heb iets met mooie hoge gebouwen. Laatst ben ik op de Kennedy-toren in Eindhoven geklommen, die zijn ze nog aan het bouwen. Op zo'n hoog bouwwerk zou ik het nog wel eens willen doen. Mijn vriendin durft het niet, ze durft die toren al niet op, laat staan dat ze daar sex wil hebben. Bovendien is het strafbaar en zijn er laatst een paar mensen opgepakt...(niet voor de liefde bedrijven btw.)
|
ANYWHERE... (except for painful places)
nu stel ik me voor dat ik al wel vriendin sex enz heb.... moeilijk. Ah, in een ruimtestation (no gravity :)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga voor gewoon buiten ergens :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de fiets ! Want op een oude fiets moet je het leren :)
|
in een benz :)
|
Citaat:
|
Uuuuh ja, lijkt me gewoon droog om in Bv- de H&M pashokjes het te doen :p
|
vliegtuig
|
Citaat:
|
snachts als het zomer is.. in het licht van de maan in een zwembad waar je eigenlijk niet mag komen :)
ach nouja wie weet ;) |
Citaat:
uiteindelijk is er niets ernstigs gebeurd |
Citaat:
ik laat gewoom mn fantasie de vrije loop..... :D |
in het bed van mijn oude buurvrouw en dan dat mijn buurvrouw het laatste kwartiertje ook fijn mee doet :p
|
In een overvolle kroeg of discotheek tegen de bar aan.....
|
Als je toch al bezweet in een kroeg staat, op de wc's daar en naderhand het feest weer in :D
(zullen vast wel voorgangers geweest zijn) |
Citaat:
|
In de bioscoop
Op school |
Op school..................... In de trein........................ het bed van me ouders................
|
trein lijkt me ook best wel koel...
maar ik ben te schijterig voor nen conducteur... soms |
trein, scooter ofzo
boot is ook wel chill |
hmmm...in de bus...in een park ('s n8s)...ergens in de stad in het donker op een zaterdagavond ofzow...op school...in een bubbelbad (zal altijd blijven:D)...iig not at home;)
|
zeker weten daar hoog boven in een vliegtuig zweven en nog meer zweven
|
Op School.. In een leeg lokaal of in de wc's..In de avond bij een verlaten metrostation (been there , done that :o ) En in pashokjes.. bioscoop is egt een aanrader ;) ( so i heard...overal kan wel...
|
mmm.... nou aan de lek (en die mensen op de boten maar denken :o )
|
Citaat:
en op de eiffeltoren ofzo lijkt me ook wel wat.... of onder de niagara falls.... |
Citaat:
nee dat zou ik nooit willen... ennem... overal wel... zo lang niemand me ziet... :D behalve dan degene die mee doet :p in branding lijkt me mooi, romantisch, maar is niet echt origineel... op school lijkt me wel gaaf :-) op laatste schooldag ofzo... hmmmm :) *krijgt ideeën* |
in de geusselt, altijd leuk.mzzl.
|
erm... welke plek niet...?
|
Citaat:
|
hehe school is leuk ja das echt een aanrader... ik studeer fysiotherapie en als je nog net om half6 de sleutel van een oefenlokaal haalt met je vriendin(die even speelt voor klasgenoot/proefpersoon) kunnen er hele leuke dingen gebeuren op een massagebank :) En wat nog leuker is er is daar de mogelijkheid om het ook nog eens op te nemen :P maar dat durft ze toch nog niet :'( wel een aanrader
|
met een stewardes in een vliegtuig ofzo:o
|
in een afgehuurd zwembad
|
Ik heb het pas in een turks stoombad gedaan, 't was wel een vluggertje, maar fijn!! En heel erg spannend. :o Het is wel een aanradertje, twee van die plakkende lichamen tegen elkaar... *zucht* ik dwaal veel te veel af... :D Maargoed, ik zou het nog wel eens willen doen in de ruimte, lijkt me een heel gedoe als je elke keer weer omhoog vliegt ofzo... :)
|
Citaat:
|
In de dodezee :p lekker drijvent potje neuken :D
|
Citaat:
|
Ik zou gaan voor ergens in de bergen...
Of in een blokhut (ergens heel remi boven op een berg )op een berenvel voor de open haard :D Of in een kasteel... :D |
Citaat:
SCOOTER? oke ik zeg nix :p |
Citaat:
|
in het park, op een rustig plekje, maar toch de spanning om betrapt te worden! :p
of op een heel hoog gebouw! lijkt me wel coel! maar ik wil het ook nog een x op het strand doen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |