![]() |
[krehfiks/tekening] Anime-style
't is een beginnetje, ik wil um nog illustratoren zodat ie wat strakker wordt. Uwen commentaar aub
http://www2.hku.nl/~lennart4/anime.jpg |
Zozo.. ziet er cool uit :)
Ik vind persoonlijk de benen en het lichaam 't beste gelukt. Iets wat velen juist het moeilijkste vinden... :) 't Hoofd vind ik dan iets minder, maar al met al echt een stoere tekening :cool: |
idd zeer mooi :)
het hoofd is idd iets minder, maar tog (y) |
Zeeer cewl! Niks op aan te merken eigenlijk. (y)
|
Hoofd, linkerknie en de rechterhand kan je misschien nog wat uitwerken. Bij de linkerknie vind ik die "uitstulping" vaag.
Maar over het algemeen erg leuk. :) Post je de final version ook? :) |
MOOI! Ben jaloers!
xxxxx |
Ik vind het hoofd juist heel vet! In ieder geval moet je het haar zo laten, echt te gruwelijk! Voor de rest ook mooi gedaan, ben benieuwd naar het eindresultaat!
|
ik vind t scheve lachjuh :cool:!
|
ja wreed (y) de vingers aan zijn linkerhand zien er overigens een beetje te worstachtig uit. wrede houding juh. heb je veel DC comics gelezen? :]
het schreeuwt ook echt om inkleuring en finishing touches :D |
Citaat:
edit: fotokwoot, sorry |
Citaat:
|
Cool :)
Alleen wel scheef mondje. |
Zeker niet verkeerd!
Hij heeft het zwaard een beetje vreemt vast. Alsof hij hem met zijn vingertoppen in zijn hand drukt. Lijkt me persoomlijk erg moeilijk om zo een zwaart vast te houden. Verder is er bij die knie een beetje vreemde uitstulping. Iets smaller maken is denk ik beter. Verder is het gezicht iets scheef. Post je hem nog een keer als hij af is? |
Coole plaat!
Linker- en rechterbovenbeen lijken alleen niet helemaal in verhouding.... |
mooi :) ik vind vooral de schaduwen koel :)
|
de hand met dat zwaard is een beetje raar. Het is net alsof hij niet zijn vingers om het handvat heen heeft maar dat hij zijn nagels tegen het handvat aanheeft. (mja vage omschrijving, ik hoop dat je het snapt)
|
hijs suppa wreed, zou ik echt nooit!!!!!!! kunnen
maar 1 klein dingetje, iets meer beweging mag er in het zwaard wel zitten. als je snapt wat ik bedoel. Lachje is wreed en die knie vind ik wel mooi trouwens |
Lichaam is heel goed gelukt! Goed dat je de belangrijke lijnen donkerder hebt gemaakt. (y)
|
woah :cool: die armen zo met die spieren en spierballen ;) zijn koel! :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:49. |