![]() |
GTA Vice City vraag..
hey mensen,
ik heb gta vice city voor de ps2. Ik kan al bij het vliegveld komen maar weten jullie mischien : hoe wat waar en wanneer je daadwerkelijk kunt gaan vliegen in een cessna of heli. alvast bedankt, jan |
zoek ff met google
|
Ik wacht op de PC versie.
|
Citaat:
het gaat hier over games dus deze vragen horen hier post je op elke vraag:"zoek ff met google" enne het antwoord op je vraag: je ken volgens mij op het begin van het spel al vliegen met een helicopter maar op het 3de eiland staan best veel helicopters bijv als je het "penthouse" koopt (bij het stadion ong) staat daar boven een helicopter en op politie gebouw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geeft nix... :) een mens is nooit oud genoeg om te leren... ;)
|
zeg jantje,
als antwoord op je vraag die je in je gesloten thread stelde: Hyman Memorial Stadium is vanaf 20:00 tot iets van 0:00 open (wanneer ie sluit weet ik niet precies, het zal iig vroeg in de ochtend zijn) Je wordt het stadion uitgekickt als je klaar bent (in de ochtend), en dan moet je eerst wachten tot 20:00 voordat ie weer open gaat. |
O, en als je het niet gemerkt had, zodra je een van de drie challenge's hebt afgemaakt (je begint met Bloodring racen, soort destruction derby, dan ga je trialrijden op een dirtbike, en daarna krijg je een soort nascar-achtige race (Hotring)), komt er op het prarkeerterrein naast het stadion de auto waarmee in de voorgaande challenge hebt gereden (bloodring banger na de bloodring race, etc.) (y)
O, en btw, als je de dirtbike challenge hebt voltooid krijg je geen dirtbike (of Sanchez hoe je t wil noemen) op je parkeerterrein |
Citaat:
Ik moet een ps2 hebben en die game. :D Zijn er nog coole dingen die je kan doen daar in die game? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:rolleyes: :confused: gaat lekker zo... maar eens mailen naar Rockstargames... :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |