![]() |
wie is der nou lkkr??
Welke bekende soapster/filmster/zanger/zangeres/voetballer... en noe maar op is nu echt.. lkkr?? !!??!??!
dikke kuss.... inguh kben benieuwd. wie der nu over mijn spelling gaat ligguh zeiken rot maar.. op want dat zein gewoon een stelletju zielegerds bij mekaar! |
Ozzy Osbourne.
|
Geen idee, heb ze nooit geproefd eigenlijk :/
|
kan er niks aan doen maar winston gerschtanowitz blijft toch wel erg aangenaam :o
|
Shakira, Pink, Alicia'tje :D :p
|
Citaat:
|
Shakira is mooi, als ze er normaal uitziet...dus niet al te opgetut zoals in d'r clips met al die rare kleren aan.
En J-Lo natuurlijk. |
Er zijn er een hoop die wel aardig lekker zijn (volgens mij):
Shakira, Holly valance, Katje Schuurman, Jewel, zangeres van The Corrs, Heidi van de Sugababes, Katie Price (Jordan), Laetitia Casta |
wesley van puddle of mud vin ik wel lekkur
|
zi mn avatar..
enneuh, Brandon Boyd, Johnny Depp... Kirsten Dunst, Christina Ricci |
Theo van Gogh
( lijkt me lekker met een roomboterausje, tenminste veel vlees) in termen van lekker praten vind ik mensonterend |
Citaat:
hij heeft idd wel attitude maar dat maakt hem ook wel weer aantrekkelijk... (als we dan toch puur over uiterlijk bezig zijn) |
Elizabeth Hurley (y)
|
heath ledger...hij isz zow onwijs lekkah :D
|
de look-a-like versie van stefano uit gtst
:D |
Jessicka uit Jack off Jill, die is pas geil.
|
josh hartnett is de enige die ik een beetje lekker vind in de hele biss
|
Citaat:
|
Angela Schijf :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: maar ze is niets vergeleken met mijn vriendinnetje :D :rolleyes: :D
|
Orlando Bloom. D0h ;)
|
gavin rossdale.... :)
brad pitt.. (ja zonder baard hoor!) die ene... die nu bekend aan het worden is heath ledge? whatever tja... ik vind cris martin ook erg leuk, maar ik geloof niet dat ik hem knap vind... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben trouwens nog steeds voor Brad Pitt en Justin Timerberlake mag er ook best wezen :p |
Mena Survavi :eek: (y) (American pie, American Beauty)
|
euh... ik kan er niets aan doen, maar vind Christina Aguilera toch echt wel mooi :eek: :cool: :)
|
Paul Walker van The Fast and The Furious.
http://us.ent4.yimg.com/movies.yahoo...furiouspre.jpg http://us.ent4.yimg.com/movies.yahoo...ul_walker3.jpg maar hij is natuurlijk niets vergeleken bij mn vriendjuh. :) |
Ik vind dit altijd zo relatief! Ik bedoel, er is altijd wel iets niet mooi/lekker aan zo'n persoon.
|
Citaat:
Ik 'ken' hem nog van Goudkust, dus ik vind vooral zijn gezicht ed leuk, dat hij de verkeerde kleding draagt maakt dat niet minder... |
Nog even mijn lijstje:
Heath Ledger Joshua (Jackson) (hij en zijn naam :D) Winston Gerschtanowitz Chris Zegers Hugh Grant :o Jack en Holden uit ATWT |
Peggy Jane de Schepper
Camaron Diaz Mijn vriendin :) Jon Bon Jovi Calista Flockhart Lydia van Expeditie Robinson Iris van SamSam Mijn vriendin :) en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan... Eeeej, Alicia Silverstone, is die avater van jou een Kooikerhondje? |
Citaat:
Tja Brad Pitt is een blijvertje (vooral in Meet Joe Black, oeehhh) en voor degene die dat hierboven ergens zei.. JA ik vind Winston echt superaantrekkelijk :p |
En zoals ik er nog bij hoor te zeggen; mijn vriendje blijft toch de allerlekkerste :rolleyes: ;)
|
Daantje Schuurmans :cool:
Heath Ledger :D Josh Hartnett :eek: Winston Gerschtanowitz ;) Kuzzje IK ;) |
Citaat:
|
Brandon Boyd, Alicia Keys, Brad Pitt & Mila Jovovich
|
Citaat:
:D :D :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |