Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   waar knapt een jongen op af bij een meisje? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=294524)

bounty 01-12-2002 12:03

waar knapt een jongen op af bij een meisje?

tja de zelfde vraag als dot com.
Maar ik zou het toch wel willen weten.
dun of dik :confused:
lang of klein :confused:
etc........................................
thankssssss (y) (y) (y) (y) (y)

ABrules 01-12-2002 12:13

arrogantie... voor de rest moet ze er gewoon verzorgd uitzien... en tja... als ik me dan aangetrokken voel is het meestal wel goed...

nare man 01-12-2002 13:27

Een geestelijke stoornis is toch wel een behoorlijke afknapper.

luckyleo 01-12-2002 13:33

- arrogant zeker ja (waar ook onder valt: eisen dat de jongen alles betaald)
- slechte mondgeur
- gaat met veel jongens
- onverzorgd

HeerVanHasselt 01-12-2002 13:33

Citaat:

nare man schreef:
Een geestelijke stoornis is toch wel een behoorlijke afknapper.
Hoewel dat natuurlijk ook heel goed kan uitpakken.

Dwarfie 01-12-2002 13:38

En onder slechte mondgeur valt dan ook meteen weer roken.

luckyleo 01-12-2002 13:40

Citaat:

Dwarfie schreef:
En onder slechte mondgeur valt dan ook meteen weer roken.
Roken vind ik ook smerig, maar als ze verder alleen rookt waar ik niet bij ben en dan nog gematigd ook, en verder bij mij wel altijd frisse mondgeur heeft, kan het er wel mee door (als de rest ook is dan).

Dotcom 01-12-2002 13:53

- Als ze arrogant is
- Als ze achter veel jongens tegelijk aan zit
- Als ze moddervet is
- Geen uitstraling heeft

Optima 01-12-2002 15:21

Mijn vriend knapt af op domme anekdotes, of gewoon dom gedrag, en huppelkutjes

ik ook :D

kHebTrekInWatLekkers 01-12-2002 15:38

Roken en make-up is direct een no-go voor mij....

AMDFreak 03-12-2002 20:14

- Roken
- Te trieste kleding (schoen met een strik erin :))
- Bril (ligt net aan het montuur)
- Haar.. (dus niet alle kleuren van de regenboog)

Kleine Tulp 03-12-2002 22:15

Citaat:

kHebTrekInWatLekkers schreef:
Roken en make-up is direct een no-go voor mij....
heeeelemaal geen make-up??!

nare man 03-12-2002 22:16

Citaat:

missNMGN schreef:
heeeelemaal geen make-up??!
Ja, vaag, dat kan ik me ook bijna niet voorstellen. Volgens mij roepen een hoop jongens hier dat ze afknappen op make-up, terwijl ze nog nooit een meisje écht hélemaal zonder make-up hebben gezien.

Kleine Tulp 03-12-2002 22:20

Citaat:

nare man schreef:
Ja, vaag, dat kan ik me ook bijna niet voorstellen. Volgens mij roepen een hoop jongens hier dat ze afknappen op make-up, terwijl ze nog nooit een meisje écht hélemaal zonder make-up hebben gezien.
neej psies, doe ik ook altijd, niet teveel op zodat ut 'natural' lijkt haha. Maar zonder make-up zou ie egt niemand willen denk ik..

heldin 03-12-2002 22:26

Citaat:

missNMGN schreef:
neej psies, doe ik ook altijd, niet teveel op zodat ut 'natural' lijkt haha. Maar zonder make-up zou ie egt niemand willen denk ik..
als je lelijk bent word je echt niet ineens mooi met make-up hoor :rolleyes:

Missy1234567890 03-12-2002 23:15

Citaat:

mijsje schreef:
als je lelijk bent word je echt niet ineens mooi met make-up hoor :rolleyes:
Wat is lelijk?
Lelijk is een relatief begrip.
Niemand is lelijk.
Niemand is mooi.

Iemand met weinig zelfvertrouwen kan door make-up mooier worden, in de zin van, zichzelf mooier vinden, meer uitstraling krijgen. Hier is mooier dus toegepast op iemand zelf.

Mooi of lelijk zijn dus subjectieve begrippen.

Tingolady86 03-12-2002 23:21

K wou ff kwijt dat het stukje hier over make-up nogal dom is want waarom zou iemand zonder make-up lelijk zijn? Tuurlijk gebruik ik zelf ook make-up maar jah als ik me eens verslaap tja dan kom ik es zonder make-up op mn werk dus??? Dan ben ik heus niet ineens lelijk toch.... Serker ik krijg altijd complimenten dat ik er juist ook nog goed uitzie zonder make-up dus het kan wel!! Maar jah is mijn mening........... :rolleyes: :p

whizzer 04-12-2002 08:09

slechte mondgeur is wel het voornaamste eigenlijk

Vogelvrij 04-12-2002 14:38

Citaat:

bounty schreef:
tja de zelfde vraag als dot com.
Maar ik zou het toch wel willen weten.
dun of dik :confused:
lang of klein :confused:
etc........................................
thankssssss (y) (y) (y) (y) (y)

Gewoon arrogantie, totaal geen belangstelling tonen in wie jij bent en hoe jij je voelt (of boeit dat jongens niet? Want als een meisje heel bot tegen mij doet, ongeïntresseerd dan ben ik weg, hoor! Ik moet wel alles tegen haar kunnen zeggen, en ze moet goed kunnen luisteren, toch?)

miss_loves_you 04-12-2002 14:41

spreekt denk ik wel voorzich als je jezelf niet bent en als je er echt niet verzorgd uit ziet

bracelance 04-12-2002 15:50

geen flexibele geest
humorloos
onder de 1.82
geen inhoud

Orion16 04-12-2002 16:51

- slechte (mond)geur
- roken
- populair gedrag / vreselijk populair bij iedereen
- stoerdoenerij
- 'BrEeZaH'-syndroom
- gaat met veel jongens (sletterigheid)
- onverzorgd
- geen uitstraling
- constant zwijgen of gewoon niets te melden hebben
- Foute kleding
- Domheid
- Bot
- Stem als een beer (oorzaak daarvan: zie punt 3)
- Geen interresse tonend
- Geen hart (voor dieren) hebben
- Hard
- Humorloos / saai
- Grof
- Té nuchter en koel

Kleine Tulp 04-12-2002 18:41

:D

bounty 04-12-2002 19:28

0oh ja dus vooral geen arogantie.
Maar waar gaat jullie voorkeur meer naar, blond haar, of donker haar???????????

Orion16 04-12-2002 19:51

**danku**

Orion16 04-12-2002 20:04

Aangezien één beeld meer zegt dan duizend woorden, zo dus:

http://home.12move.nl/~antal/Karin!!!.jpg

Lieve lach, mooie tanden, mooie ogen, heel mooi haar.. :D Geen make-up, misschien een klein beetje lipgloss maar het bewijst maar weer dat geen make-up dragen niet altijd lelijk hoeft te zijn.

Ik weet niet of ze het waardeert dat ik haar foto hier neerzet, maar ze is wel 'n heel mooi en lief meisje (een kennis van mij en helaas niet meer dan dat :( ) Ze komt hier overigens nooit op dit forum, ze heeft ook een homepage dus de foto was sowieso al handig zichtbaar voor iedereen..

Severus 04-12-2002 21:09

Als een meisje zichzelf is. :mad: (n) Bijna ieder meisje moet een toneelstukje opvoeren, ze moet haar ware 'ik' verbergen, alleen maar om de jongen te behagen en hem bij haar te houden, want anders is hij in no time bij haar weg of piest hij buiten de pot. :mad: (n)

*is mannenhater* (y)

Ripper

Infaustus 04-12-2002 21:45

Citaat:

Orion16 schreef:
blablabla

vette sig!!

coecie 04-12-2002 22:25

Citaat:

nare man schreef:
alsof echt elk meisje makeup draagt... :rolleyes:
nou ja, ik begrijp je punt, maar er zijn veel meisjes die geen makeup dragen, en wat jij weet, en ik natuurlijk ook, is dat die jongens gewoon afknappen op VEEL makeup ;)

nare man 05-12-2002 09:01

Citaat:

Orion16 schreef:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!

Just kidding, leuk meisje hoor

Hukkie 05-12-2002 10:11

Als ze met veel jongens omgaat=> het matras van Lutjetjerksteradeel..?
Ik denk dat jongens zich daar ook makkelijk in kunnen vergissen, er zijn nou eenmaal meisjes die veel beter om kunnen gaan met jongens dan met meisjes.

Onlyme 05-12-2002 10:31

Simpelweg als ze niet voldoet aan het ideaalbeeld :)

Ok, zal het iets nuanceren:
Als ze asociaal is, niet charmant, arrogant of gewoon LOMP ;)

Cryptic Winterstorm 05-12-2002 11:52

Van die 14 jarige breezersletjes, daar knap ik op af.

Verder vind ik het ook minder als ze roken, en als ze een overmatig gebruik van alcohol hanteren. Ook als ze zat zijn, daar knap ik echt gruwelijk op af, meisjes behoren niet zat te worden, jongens trouwens ook niet, meisjes vinden het van jongens ook niet leuk als ze zat worden, ik vind het dus ook niet leuk als een meisje dat is.

Orion16 05-12-2002 15:11

Citaat:

Infaustus schreef:
vette sig!!
Ja, LEUK hè, ik had er beter neer kunnen zetten, helaas is er op dit adres geen ADSL beschikbaar!

heldin 06-12-2002 14:21

Citaat:

Missy1234567890 schreef:
Wat is lelijk?
Niemand is lelijk.
Niemand is mooi.

Iemand met weinig zelfvertrouwen kan door make-up mooier worden, in de zin van, zichzelf mooier vinden, meer uitstraling krijgen. Hier is mooier dus toegepast op iemand zelf.

Ik bedoel dat als je iemand mét make-up mooi vindt, je haar waarschijnlijk zónder make-up ook mooi zal vinden. Met make-up kan veel, maar je krijgt niet ineens een nieuw gezicht

luckyleo 06-12-2002 18:53

Citaat:

Orion16 schreef:

*mooie foto*

is dat niet Karin? :D

Studentje 06-12-2002 20:04

Citaat:

Missy1234567890 schreef:
Wat is lelijk?
Niemand is lelijk.
Niemand is mooi.

Je houdt jezelf voor de gek. Over mooi kun je inderdaag wel twisten, maar er zijn gewoon lelijke mensen. En als make-up kleine oneffenheidjes verdoezelt, dan ziet een meisje er gewoon mooier uit.

Waar ik op afknap:
-shag rokende dames
-Breezerdrinkende dames
-Te blote dames(als er meer mensen bij zijn dan ;))
-Te dunne dames
-Sportschoenen
-Piercings
-nog wel veel meer eigenlijk.

DiSiLLUSiON 06-12-2002 22:27

Ik knap er af bij arrogantie of hoerigheid. En qua uiterlijk vooral te dikke dames (alhoewel ik op erg tengere meisjes val zijn anorexia patienten natuurlijk het andere extreme he)

Shibby 06-12-2002 22:45

Citaat:

luckyleo schreef:

ik vind het romantisch als een jongen voor je betaald... hoeft natuurlijk niet altijd...dat is ook weer zo van... maar dat is superlief vind ik:) maar dat doe jij dus niet graag :p

Shibby 06-12-2002 22:47

Citaat:

Orion16 schreef:
- slechte (mond)geur
- roken
- populair gedrag / vreselijk populair bij iedereen
- stoerdoenerij
- 'BrEeZaH'-syndroom
- gaat met veel jongens (sletterigheid)
- onverzorgd
- geen uitstraling
- constant zwijgen of gewoon niets te melden hebben
- Foute kleding
- Domheid
- Bot
- Stem als een beer (oorzaak daarvan: zie punt 3)
- Geen interresse tonend
- Geen hart (voor dieren) hebben
- Hard
- Humorloos / saai
- Grof
- Té nuchter en koel

ben ik ff blij dat ik al die punten niet heb :D

Studentje 07-12-2002 17:10

Citaat:

Shibby schreef:
ik vind het romantisch als een jongen voor je betaald... hoeft natuurlijk niet altijd...dat is ook weer zo van... maar dat is superlief vind ik:) maar dat doe jij dus niet graag :p
Dit is echt zo enorm ouderwets. Meisjes hebben tegenwoordig ook bijbaantjes, en dus genoeg geld om hun eigen drankjes te kopen.

nare man 08-12-2002 01:31

Citaat:

Studentje schreef:
Dit is echt zo enorm ouderwets. Meisjes hebben tegenwoordig ook bijbaantjes, en dus genoeg geld om hun eigen drankjes te kopen.
Daar komt bij dat een hoop meisjes zo lomp zijn dat ze de jongen gewoon nóóit voor zich willen laten betalen. Een soort anti-etiquettair gedrag wat mijns inziens nergens voor nodig is, een misplaatste rebellie. Net zoals meisjes die gaan zeuren 'ik kan het zelf wel hoor' als een jongen de deur voor ze openhoudt.

*Fallen_Tear* 08-12-2002 08:16

Citaat:

nare man schreef:
Daar komt bij dat een hoop meisjes zo lomp zijn dat ze de jongen gewoon nóóit voor zich willen laten betalen. Een soort anti-etiquettair gedrag wat mijns inziens nergens voor nodig is, een misplaatste rebellie. Net zoals meisjes die gaan zeuren 'ik kan het zelf wel hoor' als een jongen de deur voor ze openhoudt.
Mjah, ik wil best een jongen voor me laten betalen, maar hij hoeft ook niet mijn hele avond te sponsoren. Wil hem ook best op een drakje trakteren, helaas slaan ze dat meestal af.

LasT*Hero 08-12-2002 11:14

meisjes die op je vallen, maar als je is een slechte avond hebt, waardoor je haar minder aandacht geeft, dat ze dan al bij een ander staat te flirten.. wel, dan zeg ik .. nu ja, nix meer :D

voor de rest, mannenlopers

streken
te dik
te dun
...

luckyleo 08-12-2002 11:21

Citaat:

Shibby schreef:
ik bied alijd wat aan, maar het moet niet zo zijn van: o jij bent de jongen, dus jij betaald vanavond de entree, de bios, de taxi en al het drinken. Want zo zijn we niet getrouwd...........

Orion16 12-12-2002 14:59

Citaat:

Shibby schreef:
ben ik ff blij dat ik al die punten niet heb :D
Er zijn er anders een heleboel die dat wel hebben, vandaar mijn lijst :)

Orion16 12-12-2002 15:00

Citaat:

Ripper schreef:

*is mannenhater* (y)

Why? Check mijn lijst ;)

)Vampje( 12-12-2002 16:26

Citaat:

Studentje schreef:
Ja, het is inderdaad ouderwets en bovendien zijn wij enorm geëmancipeerd, maar eigenlijk hou ik stiekem wel heel veel van ouderwetse jongens die de deur openhouden, de stoel aanschuiven, de jas aangeven etc. Dat betalen moet je vind ik toch een beetje verdelen, naar hetgeen wat je verdient. Als hij een fulltime baan heeft en ik een miezerig bijbaantje voor 3,4 euro per uur, vind ik het al netjes als ik tijdens een etentje bijvoorbeeld het drinken en het toetje betaal, en hij het gerecht. En ik koop heus ook wel vaker wat lekkers of een cadeautje voor hem, omdat hij al zoveel geld aan mij besteed. (Elke dag 22 km rijden kost ook geld..)

barbie 12-12-2002 17:05

color :eek: je moet gewoon je zelf zijn en als die jongen jou ook leuk vindt weet je heet gewoon!!
:rolleyes: een vraagje ?: hoe weet je eigelijk dat een jongen jou ook leuk vindt??? :confused: :D

Super Vegeta 12-12-2002 17:24

Ik pers. hou er niet van als ze te veel zeuren, of denken dat ze goed zijn. Geef mij maar een normale standard vrouw, dun/dik maakt niet echt uit. Oh ja ze moet wel een Nederlander zijn natuurlijk. En blond en blauwe ogen vind ik ook fantastisch.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.