Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   gisteren: Beveren keeper Stack (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=294533)

mobie 01-12-2002 12:07

gisteren: Beveren keeper Stack

Haha, Beveren won :eek: gisteren nog eens een wedstrijd van Antwerp. (Antwerp zat na een 9op 9 toch redelijk goed in vorm). Antwerp staat ook een beetje veel bekend om zijn hooligans. Wat gebeurde er nu: ze konden het verlies van hun ploeg niet verkroppen en broken door een hek door. Ze stonden achter het doel van Beveren doelman Stack. 2 supporters lopen op de doelman op af, de ene duwt hem terwijl de andere hem probeert te stampen.
Die keeper komt uit Engeland weet je. Wel Graham Stack stelt zich op als bokser en haalt éénmaal vernietigend uit met een rechtse hoek :D :D :D . Die supporter meteen neer. Stack draait zich om naar die andere, die wijselijk besluit om maar snel gaan te lopen. :D (Antwerpfans uiteindelijk toch maar terug in vak)

Vind het spijtig dat zoiets gebeurd, maar vond het wel gieren hoe die keeper die supporter neerhaalde :D . Een goede les voor hen.

Tofke_H 01-12-2002 12:29

En nu als support een rechtszaak beginnen tegen die doelwachter, en je wint je zaak. En krijgt ook nog eens veel geld omdat jij iets deed wat je niet mocht (door de hekken gaan). Wetgevingen :/

Kirk22 01-12-2002 12:38

Citaat:

Tofke_H schreef:
En nu als support een rechtszaak beginnen tegen die doelwachter, en je wint je zaak. En krijgt ook nog eens veel geld omdat jij iets deed wat je niet mocht (door de hekken gaan). Wetgevingen :/
als die keeper een punt maakt dat hij zich erg bedreigd voelde (en terecht) dan maakt die 'supporter' geen schijn van kans.
In Ewngeland krijg je meteen een stadionverbod voor je leven en een paar maandjes cel. Goed idee.

mobie 01-12-2002 17:02

Citaat:

Tofke_H schreef:
Ja weet ik wel, rothooligans natuurlijk.
Tis wel duidelijk op de beelden hoor, eerst breken de supporters door dat hekken achter het doel en dan gaan er ff 2 de doelman schoppen (die dan natuurlijk weer uithaalt met een mooie rechtse hoek :D ).
Vind het net goed en ja die supporters zouden van mij nooit meer een stadion binnen mogen.

ZlatanSuperJood 01-12-2002 18:26

Zijn die beelden op Belgische tv geweest?

En zoja, komen ze nogmaals???

Tofke_H 01-12-2002 19:51

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:

Meerdere maals.. En ik zou niet weten of ze nu nog een keer op TV komen, misschien in de loop van de week in zo'n praat programma waar ze het er nog eens over hebben.

jdiezrequejo 01-12-2002 22:23

Citaat:

ZlatanSuperJood schreef:

Ik hoop niet dat je erop kicked?

Ik heb het iig niet gezien maar dat de mensen al het veld op lopen vind ik al triest genoeg. Tuurlijk is het jammer dat je verlies maar leer dat nou ook eens te accepteren zeg...

ZlatanSuperJood 02-12-2002 11:44

Citaat:

jdiezrequejo schreef:
Ik hoop niet dat je erop kicked?

Ik heb het iig niet gezien maar dat de mensen al het veld op lopen vind ik al triest genoeg. Tuurlijk is het jammer dat je verlies maar leer dat nou ook eens te accepteren zeg...

Ik kick er niet op, maar kwil t wel graag zien.... :D

Tofke_H 02-12-2002 11:54

Zoals het bondsreglement voorschrijft, maakte scheidsrechter Philippe Vinche zaterdag na afloop van de wedstrijd een rapport op over de ongeregeldheden. Daarin maakt de fluitenier ook melding van provocerend gedrag van Graham Stack, wat de doelman mogelijk op een straf zou kunnen komen te staan. Gehoopt wordt echter dat in Brussel het gezond verstand zal zegevieren en dat niet het slachtoffer, maar wel de onruststokers gestraft zullen worden.

The Senna Fan 02-12-2002 19:39

Coole actie van die keeper. Ik vind het dan ook reinste onzin dat hij misschien gestrft wordt...
Het was toch heel begrijpelijk dat hij die 'supporter' een knal gaf.

Mr.Oizo 03-12-2002 20:06

Haha :D

AGH 05-12-2002 18:01

Citaat:

Kirk22 schreef:
als die keeper een punt maakt dat hij zich erg bedreigd voelde (en terecht) dan maakt die 'supporter' geen schijn van kans.
In Ewngeland krijg je meteen een stadionverbod voor je leven en een paar maandjes cel. Goed idee.

Denk je dat? Ben nog steeds benieuwd hoe vaak je in Engeland bent geweest.
Trouwens, in Nederland kun je ook gewoon drie weken zitten als je roept: 'we pakken ze' hoor.

Over deze zaak weet ik alleen dat de keeper van Beveren zich nogal proverden gedroeg. Natuurlijk niet goed te praten wat die supporters dan gedaan hebben, maar als je voetbalgeweld wilt indammen moet je beginnen bij de voetballers zelf denk ik. Haarlem-keepers die hun middelvinger opsteken en vervolgens drie uur langer in Deventer moeten blijven verzieken het net zoveel als de bewuste supporters......

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42.