Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   alcohol en drugs tegelijk? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=29463)

Da Girl 03-12-2001 20:35

alcohol en drugs tegelijk?

-

RottenApple 03-12-2001 20:42

Citaat:

Da Girl schreef:
ken dit? dan wil ik vooral weten of je kan blowen en drinken tegelijk! want mn zus beweeert da dit vet verkeerd uitpakt

Tuurlijk kan het en het kan verkeerd uitpakken, maar dat is nog nooit echt gebeurd bij mij...ja ok...ik heb wel eens een kater gehad...maar ik ben nog nooit echt helemaal gek geworden... Ik ken wel mensen waarbij het verkeerd is uitgepakt maar die stonden ook niet erg stevig in hun schoenen... Dus een tip...als je alcohol en drugs samen wil innemen...dan moet je echt stevig in de schoenen staan!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif

Locke 03-12-2001 20:43

Citaat:

Da Girl schreef:
ken dit? dan wil ik vooral weten of je kan blowen en drinken tegelijk! want mn zus beweeert da dit vet verkeerd uitpakt

Ik gebruik alchol bij alle drugs en bij mij gaat het altijd goed .. vesterkt alles maar kwil nooit vaag zijn van alcohol alleen ..

LuCkYoNE 05-12-2001 07:56

Dit verschilt van persoon tot persoon

superskunk 05-12-2001 13:58

blow juwzelf gek maar drink met mate
(of anders om)

Blue Eyes 06-12-2001 12:03

toen ik zaterdag een pilletje op had, heb ook gewoon bier en pasoajus gezopen.

SunShine 18 06-12-2001 13:37

ik heb 1 x eerst heeeeeel veel gezopen, en toen een joint gerookt...
Ben de HELE NACHT ziek geweest..en heb alleen maar gekotst en alles...echt verschikkelijk! heb me de rest van het weekend beroerd gevoeld..
Maar andersom trek ik wel...eerst blowen en dan aan de alcohol... http://forum.scholieren.com/smile.gif) dan word je gwoon goed vdk maar niet ziek http://forum.scholieren.com/smile.gif

x

Copelanl)ia 27-03-2002 21:25

paddo, wiet, alcohol das echt vaaGG

jnieuwelaar 27-03-2002 22:18

nee dit kan niet, want inhaleren en slikken tegelijk is niet mogelijk. Dus helemaal tegelijk gaat niet lukken http://forum.scholieren.com/biggrin.gif

ick 27-03-2002 22:57

als ik combineer doe ik 't meestal zo dat ik smiddags smoke, en als ik dan savonds zuip komt je space heel vaag in met die alcohol terug.. echt wel kicken... en nog nooit fout gegaan *afklopdoe*

Dakus 28-03-2002 08:17

alcohol IS een drug...

Iotje 28-03-2002 11:46

Hangt ervanaf hoe je dat combineert en hoe je llichaam erop reageert.
Bij iedereen is dat anders.

]{ing 28-03-2002 23:01

ik kan veel hebben wat betreft alcohol en thc, toch heb ik een goede raad: niet te snel achterelkaar, niet tegelijk alcohol (ook bier..) drinken terwijl je een joint rookt

ik heb 1 keer echt moeten kotsen ervan, toen had ik ook tamelijk wat sterke drank gezopen

Grietje van Hans 28-03-2002 23:08

Ik heb een keer wiet gerook terwijl ik de mazelen had (schijnt ook alcohol in te zitten) en toen voelde ik helemaal niks.
Ik werd de volgende ochtend wel met een fuckin kater wakker, maar wat wil je met de mazelen http://forum.scholieren.com/wink.gif(jaja, dovenetels)hint hint hint !

Jantje het Zonnekind 28-03-2002 23:10

dovenetel hint hint hint?

A(fro)_Man 30-03-2002 20:24

Jees jij had mazel Grietje...

vixen 31-03-2002 16:00

ik heb 1 keer geblowd en gedronken vlak na elkaar, k ben daar zo ziek van geworden! was ook de enige keer dat k een angstaanval heb gekregen...

Gustav 31-03-2002 17:03

ut kan wel... ik deed ut gister nog... eerst beetje bier zuipe, blowen, daarna de rest op drinken .... (de bier was maar een flesje... da wel)
maar kep ut wel eens vaker gedaann... en tis nooit fout gegaaan...

nao 03-04-2002 20:02

ephedra, pillen of speed en alcohol en je kan je echt helemaal lam zuipen :) bier lijkt opeens veel lekkerder te zijn ofzo

De-GeXte 04-04-2002 01:47

Citaat:

Da Girl schreef:

Ken best gewoon nie zo nauw kijken :p succes !

Puta 04-04-2002 20:22

Citaat:

Da Girl schreef:

Stronken!!!!:D

vixen 04-04-2002 21:04

Citaat:

Sting schreef:

Stronken!!!!:D

jaaah! zo noemen wij dat ook altijd!

Nolan 04-04-2002 22:24

Ik zou niet gaan blowen als je helemaal bezopen bent je moet rustigaan beginnen en afwisselen enlater kan je het wat extremer gaan doen. Bij mij is het ook enkele keren fout gegaan, maar het is belangrijk dat je leert van je fouten :D .

Peace Nolan

JonnySkunk 07-04-2002 12:38

Citaat:

Da Girl schreef:

Welnee op de week voor goede vrijdag heb ik samen met 4 vrienden 2 Jonko's getapt en we hebben een hele litre fles pasoa gedronken met sinasappelsap er was niets aan de hand alleen wat aangeshoten van de pasoa en stoned van de 2 joint s en voor de rest niks maar mischien komt dat omdat het toen rond 9 uur was :D

JonnySkunk 07-04-2002 12:40

9 uur s'ochtends

toothy 07-04-2002 12:45

tja het kan zeker kheb het 1 keertje gehad maar kvoelde me toen niet echt je van het kscheen er ook heel bleek uit gezien te hebbe enzow ma dah was gelukkig snel weer over dak me niet zo heel lekekr voelde en toen voelde ik me kei goed....

]{ing 07-04-2002 13:16

Het kan zeker wel, je moet alleen opletten wat je zelf aankan, het verschilt per persoon. Soms gaat het al niet goed met een paar biertjes en soms kan ik gewoon zoveel zuipen als ik wil, ook sterke drank zonder er iets van te merken.

wait and bleed 11-04-2002 20:19

Citaat:

Da Girl schreef:

Vet uitpakken??? uitkotsen!!!!!
't gaat absoluuuuut niet samen!!! Als je al niet die avond in de plee...of nog erger...op de schoot van iemand anders (ERVARING!)..alles er mega uitkotst, doe je dat wel de volgende ochtend als je probeert je bed uit te komen!

TIP: NIET DOEN!!!
Greetzzz!

poecilotheria 11-04-2002 21:32

ach het kan wel je moet alleen je grenzen weten (daar kom je vanzelf achter als je te ver gaat)

ik ben regelmatig stronken kvind het altijd superrelax maar ik zuip altijd eerst en blow dan pas daarna hoef ik niet veel meer te zuipen (max. een flesje of 5 ofzo)

als ik eerst blow en het dan op een zuipen gooi dan gaat het een kratje goed maar daarna :S

the Comebackkid 13-04-2002 13:39

als je maar genoeg zuipt en blowt dan kan je er vanzelf wel een keer tegen.

een paar jaar geleden moest ik elke maand wel een keer kotsen omdat ik net iets teveel had genomen. Tegenwoordig niet meer. Moet ik daar blij om zijn????????

Tolerantie heet zoiets, betekend dat je lichaam eigenlijk gewoon verslaafd is en je steeds meer nodig hebt.

sterrenmeisje 13-04-2002 15:20

bij mij ging ut voral de eerste keer heel erg verkeerd... (in de trant van 4 uur kotsen achter elkaar)

maar het kan best..
als je van allebei je grenzen kent...

maar op zich zou ik het niet combineren.. is zonde.. heft elkaar een beetje op..

meestal als ik volijk ben wil ik drinken \en blowen... vooral in de zomer.. maar ik doe het allebei haast nooit.. hou niet van niet te weten wat ik doe.. ben liever nuchte... heb ik ok lol :D

]{ing 13-04-2002 16:18

Citaat:

*pixie* schreef:
bij mij ging ut voral de eerste keer heel erg verkeerd... (in de trant van 4 uur kotsen achter elkaar)

maar het kan best..
als je van allebei je grenzen kent...

precies.. de eerste keer dat ik echt veel drank ophad en toen ging blowen moest ik ook kotsen, maar daarna heb ik bijna nooit meer last gehad van die combinatie

je moet alleen oppassen dat je niet teveel drinkt.. iedereen heeft idd zijn eigen grenzen

C r Y p S 16-04-2002 13:53

Op zich kan het prima samen, alleen schijnt het combineren van diverse drugs de schadelijkheid ervan flink te verhogen...... niet dat ik het belerende mannetje uit wil hangen...

MORTICIA 16-04-2002 20:06

Citaat:

wait and bleed schreef:

Vet uitpakken??? uitkotsen!!!!!
't gaat absoluuuuut niet samen!!! Als je al niet die avond in de plee...of nog erger...op de schoot van iemand anders (ERVARING!)..alles er mega uitkotst, doe je dat wel de volgende ochtend als je probeert je bed uit te komen!

TIP: NIET DOEN!!!
Greetzzz!

Ik voel me absoluuuut nie aangesproken :rolleyes: (wa betreft je ervaring .. :rolleyes:

Junkfood Junkie 19-09-2002 13:07

Citaat:

SunShine 18 schreef:
ik heb 1 x eerst heeeeeel veel gezopen, en toen een joint gerookt...
Ben de HELE NACHT ziek geweest..en heb alleen maar gekotst en alles...echt verschikkelijk! heb me de rest van het weekend beroerd gevoeld..
Maar andersom trek ik wel...eerst blowen en dan aan de alcohol... http://forum.scholieren.com/smile.gif) dan word je gwoon goed vdk maar niet ziek http://forum.scholieren.com/smile.gif

x

Mietje ;)

CokemanLalalala 19-09-2002 13:29

al dat gelul dat t niet samen kan slaat nergens op. ok, soms kan je ziek worden maar dat zal toch altijd verschillen....
speed en VEEL alcohol gaat zeker te weten niet samen (n)
met een nakkie sos op kan je juist weer meer zuipen als normaal :D

Quiana 20-09-2002 18:55

Nou, bij mij gaan veel alcohol en veel wiet niet samen..
Heb een keer veel gedronken en ben toen gaan smoken..
Ja, dat heb ik geweten ook, ik heb lopen kotsen, lachen, huilen etc. door elkaar :o
Mja, de 1 kan er bter tegen dan de ander..

CokemanLalalala 20-09-2002 23:49

tja ligt totaal aan de situatie
ben van 6 flesjes bier ook wel een goed over me nek gegaan :D
drugs en alcohol zijn best te combineren ;)

mood indigow 21-09-2002 12:10

stronken is geweldig:D

Sir Smoke-A-Lot 26-09-2002 02:35

Versterkt alleen maar het gevoel waardoor het effect langer blijft aanhouden! Niks mis mee dus! :o Hooguit de kans dat je gaat kotsen maar dat kun je ook krijgen door teveel te zuipen so who cares?!

rabecca 26-09-2002 11:06

Citaat:

Da Girl schreef:
Jah bij de 1 wel en bij de ander niet.
Bij een vriendin van me ging het behoorlijk fout die heeft de hele n8 gekotst :(
en ik maar lachen... want ik had nergens last van

GTST Rulzz 30-09-2002 18:23

Het kan best samen maar als ik jou was zou ik op een feest gewoon water drinken. Dan dans je veel en dan is het gewoon verstandiger als je water drinkt. Als je gewoon thuis of bij een maar xtc gebruikt dan kan je best veel bier zuipen.

poecilotheria 30-09-2002 18:53

Citaat:

the Comebackkid schreef:
Tegenwoordig niet meer. Moet ik daar blij om zijn????????

Tolerantie heet zoiets, betekend dat je lichaam eigenlijk gewoon verslaafd is en je steeds meer nodig hebt.

idd is wel minder......(ook voor je bankrekening :D)

Horror Kitty 30-09-2002 19:30

Het KAN verkeerd uitpakken.. heb t overigens nog nooit meegemaakt..

Blenderhead 03-10-2002 22:45

k heb het er wel moeilijk mee gehad... eerst vet veel zuipen en dan gaan blowen. Tis ook nog best vaak fout gedaan :( ... vervolgens ben ik 5 maanden gestopt met blowen ofzo en toen ik weer begonnen ben kon ik er in 1 keer wel tegen..

t kan nou allemaal door mekaar

NoSfErAtU 03-10-2002 23:31

Citaat:

wallflower schreef:
Het KAN verkeerd uitpakken.. heb t overigens nog nooit meegemaakt..
Wacht anders tot je er 14 bent =p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.