![]() |
Lekkerste Bier??
Geef mij maar Dommelsch!! uit een tap!! super lekker!! wat jullie???
xx kuzzz |
Hoegaarden, Stella Artois, Jupiler, blonde Leffe,.... ofwel BELGIE BIERLAND !
|
geef mij maar flesjes bier!
ten 1e ben ik niet zo'n fan van schuim en ten 2e word er vaak toch ronduit beroerd getapt! zeker in discotheken is het bier, het personeel en de glazen vaak waardeloos! engelse pubs zijn wat dat betreft stukken beter met grote glazen zonder schuim :D maar ff ontopic: op de voetbal word er amstel geschonken en als ik zelf bier koop is het ook altijd amstel. in mijn stamkroeg is het nu nog grolsch maar de geruchten gaan dat het binnenkort heineken of amstel wordt (laten we hopen op het laatste) carlsberg vind ik ook zeer aangenaam te drinken en ook oa budweiser en jupiler is wel goed te doen in situaties waar iets anders niet voorhanden is. |
Dommelsch uit fles
|
Hoegaarden, BelleVue, Leffe, Lindemans, La Chouffe, Straffe Hendrick, Verboden Vrucht, Grimbergen, Delirium Tremens, Rochefort, Westmalle, Chimay..
echt (belgisch) bier dus :) |
Citaat:
|
Kriek Lambic of Kriek Bellevue
en Verboden Vrucht andere biersoorten vind ik om te kotsen. |
Jupiler best te doen in situaties waar niks anders voorhanden is??? Haha, grapjas Jupiler en Stella zijn toch wel véél beter dan Amstel zeker??
|
Westvleteren 12 (y)
|
ikzelf drink geen bier maar bij ons drinkt bijna iedereen een palmke
|
mijn voorkeur gaat toch eigelij kaltijd wel uit naar AMSTEL. heeerrrlijk. Maar tussen Heineken en Amstel uit de TAP proef ik geen verschil. daarentegen wel uit de fles.
Amstel blijft toch wel mijn favo nog steeds maar drink alles Heineken, Amstel, Brand, Grolsche. Als er maar alochol in zit :) |
Citaat:
whaah ik heb dat 1 keer gedronken en dat vond ik geloof ik niet te zuipen toendertijd (n) warsteiner gaat er altijd wel in |
Citaat:
palm is zeker lekker.. maar jupiler gaat er ook wel in:) heineken vind ik ook best wel lekker.. naja ik vind grolsch iig niet te zuipen.. vooral 2,5 |
Een immer wederkerend topic..
Qua pils is Pitt de winnaar :p cheapass 2e klas bier, 4,70/krat, zuipt heerlijk weg :) Op kwaliteitsbier gebied zijn Helleketelbier, Westvleteren en Duvel toch wel de meest aangename biertjes :) |
Een palmpje , of een lekker fris brand pilsje uit de tap...
|
BelleVue Kriek, Hoegaarden Witbier
anders Brand of Hertog Jan |
kwak bier!
warsteiner brand bier mijn top 3 |
Citaat:
|
Kriek :p
|
Citaat:
goede herrinneringen aan:P:P whaa:D |
Kriek, Piraat, Duvel :)
|
Alfaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
edel bier jahaaaa! mmmmmmh! :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d |
Er bestaat geen lekker bier ;)
|
Grolsch als absolute nummer 1. Heineken, Dommelsch, Amstel en zoveel andere soorten zijn ook wel lekker, maar als ik de keuze heb word t Grolsch. In de cafe's hier in de regio is t toch allemaal wel Grolsch, Dommelsch, Heineken of Amstel. Als t maar nat is :D
|
Citaat:
|
blue, of ice.. of heineken.. als je dan toch een voorkeur moet hebben :D *houdt niet van bier, maar dat zijn dan de meeste drinkbare*
|
HOEGAARDEN!
en pils lust ik wel een bavaria van de tap :) |
van normaal naar speciaal :):
Grolsch Palm La Chouffe/Pauwel Kwak Het Kanon heerscht ook |
Citaat:
DAT NEEM JE TRUG :p ;) grolsch, brand en warfsteiner zijn m'n favorieten. de rest drink ik ook, zolang t maar geen witbier is |
Victoria Bitter/ Tooheys New (Australische bieren) zijn wel goed te versmaden...
maar ach, met een flinke versgedrAAide boomstam/jonko in je hand smaakt elk biertje me best...ook al komt t uit Belgie :o |
Citaat:
:confused: lekkerste bier: dommelsch, simpel maar zeer goed te versmaden |
Citaat:
en warsteiner is niet eens bier (n) :p |
Heerlijk Helder Heineken ;)
|
GROLSCH
Palm Heineken Warsteiner Middenmoot Amstel Dommelsch Bavaria Niet te zuipen Oranjeboom Pit-bier en andere van deze meuk |
belgisch bier
|
Citaat:
jaaah in de cottage aan de rechtstraat naast de smurf .. :D lekker aan de bar hangen met een joint en een pilsje in de hand :D Voor de rest wel een kut kroeg.... |
Citaat:
|
ONTHOUD DIT !!!
BIER IS ALTIJD LEKKER !!! |
bier is dus echt niet altijd lekker... vaak wel :D
het beste is hertogh jan op een graartje of 10 en dna uit een wieckse witte glas :D perfect gewoon, daarna vink alles uit de tap wel oke, euro shopper bier drink ik het meest, is 48 cent voor een halve liter en echt super goed te drinken.. |
Citaat:
|
Citaat:
...... jij bent geen bierdrinker |
Zuipen om 't zuipen bier:
Euroshopper/Jeager/andere goedkope meuk Zuipen om 't zuipen maar ook voor 't lekker: Hertog Jan Guiness Zuipen voor 't lekker: Irish Red (Kilkenny, Murphies, etc.) Hertog Jan Triple of Primator maar ben eigenlijk meer 'n whisky en vodka drinker |
in de kroeg: liefst heineken of amstel
in Ierland: Harp (is de pils van guinness) (dit vink sowieso een van de beste bieren die ik gedronken heb, maar jammer genoeg niet in nederland te krijgen) thuis om te genieten: een dubbel (of triple) biertje gaat dr altijd wel erg goed in |
JUPILER
heiniken palm westmalle maar jupiler blijft de max xje |
Citaat:
REIE |
duvel.
|
Citaat:
|
Bier is bah.
Alcohol is slecht. * ja dat commentaar blijf ik leveren* |
Citaat:
Alcohol is niet slecht! Vermindert zelfs hart- en vaatziekten, mits met mate genuttigd (kijk maar naar de Fransen). |
Palm, Wieckse Witte (of hoe je het ook schrijft, ben het even vergeten... drink het meestal in de zomer :p) en Het Kanon zijn de lekkerste biertjes :D Maar vanaf 1 januari ga ik minder bier drinken, krijg ik zo'n dikke buik van :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35. |