![]() |
Hersenspin
Hersenspin
Een verstoffend brein Achter gelaten Verlaten Overgenomen door het systeem Onafhankelijkheid en autonomie verloren Je referentiekader is niet het jouwe. Aangepraat door je ouders, vakkundig geïmplanteerd door fundamentalistische educatie Een spin in je hoofd Ingebracht Zelf heb je nog nooit gedacht De tentakels van het systeem hebben jou en mij in hun greep. Een spin die elke vorm van autoriteit laat leven in je hoofd. Elke vlucht naar vrijheid wordt gevangen. Vast geroest in het web van waanzin Elk individu reducerend tot een eendagsvlieg Ben de spin. Kaap het web van de Wet Een mannelijk gezwel in je hoofd Op school leerde je het al. Ben de spin Een vrouw Paar met het systeem Verdelg de minnaar Je nakomelingen zullen vrij zijn. Wetend in welk web ze niet gevangen moeten worden Resistance against the system Resistent tegen het systeem |
Wauw, doet me aan iets denken waar ik liever niet over wil praten.
Ik vind het dus mooi, ja. Maar het roept zo'n sterke herinnering op dat ik hier niet objectief in kan zijn...... |
Je schrijft zo mooi raadselachtig, zinnen veraden niet in een keer wat ze bedoelen(schrijfstijl is zowiezo goed:))
Verder vind ik het onderwerp top..Heel mooi weergegeven... |
Mooi geschreven en bovendien heb je gelijk.
'Paar met het systeem' is de beste vertaling voor 'Fuck the system' die ik ooit gelezen heb. LUH-3417 |
Superwarm onderwerp en helemaal met je eens.
ik moet zeggen dat ik het nog vrijwel nooit zo goed verwoord heb gezien, in het nederlands dan. Kortom ik vind het op een super sicke en pakkende manier geschreven. leest echt relax, kan het niet beter uitleggen. heb weer eens zin in een discussie over onze maatschappij maar ja... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |