![]() |
Ergste Keepersblunders
Post hier een beschrijving van de stomste keeperblunder die je je kan herinneren van het voetbal. Maakt niet uit of het amateurvoetbal of Betaald voetbal is.
Ik zal zelf beginnen. Ik vond die blunder van vandaag van Dudek bij Liverpool-Manchester toch best wel ernstig. Hij kon de bal makkelijk vangen maar liet em daarna door z'n benen glippen waardoor Forlan kon scoren :D |
1. Dudek(ik kijk is voetbal op 5)
2. Didullica (Ajax-Roda ) |
Viktor Kros (Roda JC- Sparta) vorig jaar :D
|
keeper Enckelman van Aston Villa dit seizoen
sorry meer info heb ik niet |
edwin van der sar
groningen-ajax 16 april 1995 2-4 van der sar gooit tegen de rug van bombarda aan zodat hij de bal over hem heen kan lobben (was ik live bij :) |
Citaat:
was iets met een ingooi en de keeper struikelde ofzoiets |
Citaat:
|
Citaat:
dat zeg ik ;) |
Citaat:
|
De ergste keepersblunder was die van Hans Spillman van MVV 2 seizoenen geleden in de laatste minuut in de uitwedstrijd van Emmen. Het stond 1-1, Mark Hegeman neemt een vrije trap, Spillman pakt de bal maar laat hem los. Daarna pakt-ie hem alsnog vast maar wel achter de doellijn. :rolleyes: Zag er heeeel knullig uit. :rolleyes:
|
Citaat:
:D klinkt idd heel erg knullig maar wat zullen die supporters (zullen er wel niet zoveel zijn geweest) erg hard gelachen hebben |
Van dit weekend iig Jevric die 1x over de bal maaide zodat Van Vossen bijna scoren en hij deed nog iets ongelovelijk doms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat deze actie ook wel hoog zal scoren in de categorie keepersblunders:
http://www.detreffers.nl/doelpunten1/w4_d1.mpg :D |
Citaat:
" oww, deze bal gaat toch wel naast." " OEPS :o " |
Ik denk als ik Sieb Dijkstra zeg dat jullie dan wel genoeg weten neem ik aan? ;)
|
CAF Champions League... kijk er naar op Eurosport en veel vuldig zie je keepersblunders :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Enckelman van Aston Villa
En die Sparta keeper vorig jaar tegen Roda :cool: |
nou, zoals Dudek dat deed, doet onze keeper dat elke wedstrijd wel 2 a 3 keer... maar goed,ik herhinner me uit het betaald voetbal een keeper die hem in zijn eigen doel gooit (y) die was mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm.. Stanley Menzo die em in zijn eigen goal slaat is toch wel de ergste denk ik :D
|
Citaat:
wat dat trouwens niet "dean goree" of hoe je het schrijft? |
dit is DE ergste blunder van een keeper die ik ooit heb gezien:
http://www.skinheadjim.co.uk/soccer.mpg en dan nog een blunder van een speler....: http://www.skinheadjim.co.uk/em.mpg en een blunder van de scheidsrechter...: http://www.skinheadjim.co.uk/sportler.mpeg |
Citaat:
|
Citaat:
Verder die wedstrijd tussen birmingham city en aston villa, daar was ook een heel grote blunder van de keeper. Heb er ff geen filmpje van helaas. |
Citaat:
haha die keeper :D:D:D:D |
Citaat:
|
De blunder van Edwin van der Sar tegen groningen is inderdaad een hele erg!!!!!
|
De blunder van Edwin van der Sar tegen groningen is inderdaad heel erg!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die ex mvv keeper die vorig jaar in emmen de 1-2 in eigen doel liep kan ik ook maar niet vergeten ahhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! op allerlaatste 10 sec. nog wel!!
|
Citaat:
BTW: dat was Spillman :D |
Nou jongens ik mis toch wel Seaman, op het WK tegen Brazilië stond die toch ook zwaar voor lul
|
oh dat had ik niet gezien mede sjengske... maar ja die spilmann had wel vaker zulke kapsones....mzzl!
|
Citaat:
|
Ik kan me ook zo'n keeper herinneren die de bal in z'n eigen doel gooit omdat-ie 'm te laat los laat.
REIE |
was bij ons op voetbal de C8 ofzow Die keeper schiet de bal uit z'n handen zo over zich heen z'n eigen doel in:D:D:D
|
Citaat:
niet alleen tegen macedonié;) |
het welbekende polletje van Van Breukelen...of is dat al vermeld...solly, heb namelijk niet het hele topic doorgelezen :P
|
engelse wedstrijd: spits speelt heel zacht rollertje op keeper, keeper bukt, bal stuitert via polletje zo over keeper! (niet echt een blunder, wel humor!)
e een keer zag ik een keeper een bal uitgooien, maar die bal bleef half aan zijn handschoen plakken en toen gooide hij zo in iegen doel! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |