![]() |
En wat vinden meisjes van pijpen?
(ff een naäpertje van de topic wat jongens van beffen vinden)
Nouw ik vinnut lekker maar ik geloof dat ik zo'n beetje de enige ben?! |
'Mijn' vriendin vindt het leuk om te doen, maar het is nu ook weer niet zo dat ze het lekker vindt smaken. Ik denk dat ze het net zo vind smaken als ik dat bij haar vind: neutraal, niet vies en niet lekker.
|
lekker hoor :) en 't luk me nu ook al om em klaar te late kome, dus das nog beter :) alleen smaak vin 'k nie geweldig. maar goed.. je moe wat voor je vriendje overhebbe he :)
|
(y)
|
Waaaah ik vin t ook nog es heerlijk smaken! Kan er geen genoeg van krijgen :) Heb alleen wel rsi-kaken of een tenniskaak of een voetbalkaak ofzow :P Vooral als je zeg maar voelt dattie stijver wordt in je mond vinnik wel *opwindend* (lees: superrrrrrgeil)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriendje woont btw ook in Nijmegen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ikke heb ook rsi-kaken trouwens hihi:P |
Dan nog een vraag: wat doen jullie met het sperma? Slikken jullie het door, stop je van te voren of...?
Ikzelf vind het niet vervelend om te doen, smaakt ook niet vies ofzo. En vind het leuk/opwindend om te zien als mijn vriend ervan geniet. |
ik vind t echt heerlijk om te doen bij m'n vriend. hij's lekker schoon weet je, dat maakt ook nog al eens verschil waarom meisjes het niet leuk vinden. ik vind het zelf echt toppie hoor. plaag m ook vaak ermee, of ik het please please mag doen.
nee ik ben geen slet. ik geniet er gewoon van =) by the way, ik en m'n vriend wonen allebei ook in nijmegen *wave* |
doet me denken aan deze smilie:
http://members1.chello.nl/~c.vanmiddendorp/bj.gif maaruh miskien kan iemand tips geven hoe je het best je pielemuis schoon houd? :o :p |
lekker en geil
|
Citaat:
|
Ik hoeft dat vieze, witte spul niet in mijn mond the hebben
|
Citaat:
*grin* |
Citaat:
merci :):) Wat antwoord jij als je vriendin het niet zou willen, ook al verkeren jullie zo lang? Zou je kwaad zijN? :eek: (kwaad zijn mag nie) |
Citaat:
zoalng ik het niet 10x per dag vraag :P |
Citaat:
ik bedoel je kan het op zijn minst proberen :confused: |
Citaat:
(je gaat me niet vertellen dat je dat nooit doet, if so, veel plezier met schrobben :D ) |
ja dat doe ik ook juist altijd ja :) maar als ik heb geplast voel ik me alweer vies hehe
|
vind het echt wel leuk om te doen bij mn vriend, helemaal niet vies ofzo
|
Citaat:
|
Ligt een beetje aan de jongen, I guess. Als 'ie mij lekker m'n gang laat gaan (en een beetje laat merken wat 'ie lekker vind enzo) vind ik 't best lekker om te doen. Als 'ie als 't ware m'n mond gaan 'neuken' dan hoeft 't voor mij niet, voel ik me echt een beetje gebruikt.
Het ligt er ook aan of hij echt vind dat hij er 'recht' op heeft, of dat hij het gewoon heerlijk vind als ik er zelf mee komt... |
Citaat:
|
Leuke topics in dit forum, kweet er alleen nooit wat zinnigs op te zeggen.
|
Citaat:
|
nou, ik vind t ook wel lekker en geil om te doen zolang hij maar niet gedronken heeft (alcohol dan wel). dan wordt t nl bitter en das zooo vies. Maar anders vind ik t wel leuk hoor. :D zekers wel! en hij natuurlijk ook, hij geniet er echt van en dat vind ik zooo lief.
|
Citaat:
ik vind pijpen helemaal niet vies..vind het eigelijk wel lekker.. Mijn vriend zn piemel is ook niet vies..dus tis ook niet om te kotsen owso.. gewoon lekker..!!:D |
Een van de leukste dingen om te doen.
Heerlijk ( alleen dat mikken he ;) ) |
Citaat:
|
Niet dat ik helemaal zeg van wooooow wat geweldig maar vind het wel leuk om te doen.. maar doe het toch meer voor hem dan voor mezelf ;)
|
Ik haal eerst mijn snikkel door de aardbeien jam en dan vind mijn vriend het wel lekker
anders vind ie het maar een zweetstok!! |
Citaat:
|
Ben dr niet vies van, zelfs slikken vind ik geen probleem.... (who want's to try...;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt aan de jongen... als je hem heel schattig en lief vindt is het gaaf om je ontzettend uit te gaan sloven
verder geen details :o |
en opeens vindt iedereen het weer lekker...
|
nou ik vin et vies :o
maarjah het moet :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan me voorstellen dat het niet lekker vindt. Moet er zelf ook niet aan denken om sperma in mijn mond te hebben. |
vies??? HEERLIJK zul je bedoelden!!! als er iets is waar ik nat van wordt... en het spulletje opzich is nie echt lekker, maar ik vind et zooo opwindend om hem te zien genieten, en slikken vind ik echt niet erg als ik zie wat ik er voor terug krijg! (A)
|
hahaha ik was laats buiten het boekje gegaan.
Ik spoot het gewoon in haar mond,waarop zei verschrikkelijk woedend werd en het sperma in haar mond in mijn mond deed. Sindsdien hoef ik niet meer gepijpt te worden. suc6 met het slikken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50. |