![]() |
Wat is nou de minst toegankelijke muziekstroming?
ik denk Noise
|
Ik denk dat vrij veel extremen sowieso amper toegankelijk zijn...
|
Citaat:
|
je sig is btw topheid
|
Citaat:
Zoiets>? |
Citaat:
Jazzgrind is ook niet echt toegankelijk (naked city..wat een tyfusherrie :o ) |
Without any doubt:
Experimentele Noise a la Merzbow. Vergeleken met dat is Black Metal nog top 40 muziek. |
Citaat:
|
Patric C...
vage shit. Over het algemeen geen melodie, een collage van bliepjes, beats (waar geen ritme inzit) en andere wazigheden... |
Citaat:
Niet echt toegankelijk nee, maar juist door dezelfde structuren als in veel andere stromingen toch toegankelijk ;) |
Citaat:
|
ik denk opera oid.
|
Citaat:
|
waar valt venetian snares onder?
|
powerviolence
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Overigens.. I Against I - Headcleaner.. die zou ik nog van je kopen? ;) |
Ik kan gewoon naar klassieke muziek luisteren zonder dat ik me er in verdiep en ik vind het nog mooi ook. En black metal vind ik ook heel gaaf om naar te luisteren. Het zal wel aan mij liggen.
|
Citaat:
(offtopic) ow damn, ik moest nog wat gegevens sturen...ga'k doen :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht eigelijk dat Opera klassieke muziek was dat een verhaal vertelt (al dan niet visueel), en dus niet zwaarder of minder toegankelijk dan gewone klassiek. |
Citaat:
|
Japanoise?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik moet zeggen: het klinkt HEERLIJK :D |
Citaat:
Merzbow - Pulse Demon Merzbow - Degradation of tapes Merzbow - 1930 Merzbow - Mirage Download, luister, en ga naar de oorarts... :D |
sommige moderne klassieke muziek kan ook onwijs ontoegankelijk zijn...
|
techno is ook best ontoegankelijk
al helemaal als je bedenkt dat jullie t allemaal niet leuk vinden... terwijl t leuk is als je het kent.. ontoegankelijk dus |
Vampiir of the North van een of andere band
Nebulah Forest Taking the Throne ben de band naam kwijt *gaat slapen* |
Citaat:
@ 6:06 damn :) |
Citaat:
|
elektronische 'zooi' a la Merzbow enz.
en sommige grind is 'zelfs' voor mij te zwaar ende evil. edit: vergeet ik klassiek. ik ben blij dat de dagen waarin ik mee moest naar klassieke concerten over zijn. |
De volledige uitvoering van "Ring der Nibelungen" van Wagner. Omdat je daar 3 dagen zoet mee bent :)
|
Citaat:
|
volgens mij luisteren mensen alleen maar naar dingen als merzbow omdat ze dat hip en stoer en heel independent van zichzelf vinden. wat een takkekutherrie.
ik doe heir nog even geen uitspraak over. |
Citaat:
|
Alec empire ( ex atari teenage riot) was wel leuk life maar na een paar nummers begon die teringherrie wel te irriteren ja dus ging ik maar naar huis :)
|
rap , r'nb, enz
ik kan er maar niet aan wennen..... |
Citaat:
ik ben kompleet gestoord nu een psygoloog zou niet vervelend zijn nu |
ik dacht aan grindcore maar ik hoor hier nu stijlen vallen waar ik nog nooit van heb gehoord dus nomineer ik die maar
|
Citaat:
PS dat Merzbow is best grappig |
toch wel noise iid.. and maybe tekno
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Snap je nu waarom dat "bedankt" een beetje voorbarig was ;) |
damn dat VENETIAN SNARES is vet
|
Meest ontoegangkelijk muziek zijn de west montfertse balzak trompet spelers.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |