![]() |
Opgezwollen ooglid
Hoi.. op dit moment is mijn linkerooglid best wel opgezwollen... het is erg lastig, en als ik mijn oog wijd open doet, doet het een beetje zeeer door de zwelling... :(
Dit is in een maand (of anderhalf) al een paar keer gebeurd, na een nachtje gaat het wel weg, maar het is natuurlijk wel erg lastig, en het is geen gezicht... Weet iemand misschien wat dit is, en/of wat je hiertegen kan doen..? ... Voor zover ik weet ben ik nergens allergisch voor.... (of misschien nu dus wel ofzo..?.. ) Alvast bedankt. :) |
ik denk dat het gewoon een soort van oogontsteking is?
als ik jou was zou ik iig even naar de huisarts gaan die geeft je dan waarschijnlijk zon druppel dingen dan is het waarschijnlijk zo over speciaal voor benchmark ;) het kan ook een ontstoken traanbuis zijn, heeft mn moeder ook een keer gehad en toenw as het helemaal rood en opgezwollen |
Citaat:
|
klinkt idd als ontsteking
pas op als je make-up gebruikt (misschien wel, toch), want het is 'besmettelijk', dus een ander kan ook een ontsteking krijgen door jouw make-up te gebruiken of misschien jijzelf ook wel (nog een keer) ik zou ff de dokter bezoeken als ik jou was. |
Citaat:
REIE |
ik heb t ook wel eens gehad, maar t was na een paar dagen over telkens.
|
ik had het een paar keer doordat ik 1 of andere allergische reactie kreeg van een bepaalde soort bloemen die op mn kamer stonden..
|
Bedankt voor jullie reacties! (y) :)
Ik heb er (inmiddels een paar daagjes later) nog geen last meer van gehad... maar als het regelmatig terugkomt, ga 'k idd misschien wel even naar de huisarts ofzo... misschien krijg ik dan ook een ontstekingsremmend iets ja.. thnx iig. =) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |