![]() |
dichter naar elkaar toe gegroeid
okay. ik zal t ff uitleggen.
een neef van me die als een broer voor me was is langdurig ziekgeweest en op 11 november gestorver, 14 november gecremeerd. toen ik het nieuws hoorde, was ik bij m'n vriend, waar ik toen bijna zes maanden mee had. hij heeft me zo erg gesteund, naar me geluisterd terwijl ik erover praatte, naar de begrafenis geweest...alles nu, na dit alles, merk ik dat onze relatie opener en vrijer is geworden. we waren heel open en vrij met elkaar, maar nu is t nog erger. we praten over echt alles, de seks is nog beter geworden, en noem maar op. kan het zijn omdat hij er de hele tijd voor me was, en omdat we samen door dit zijn gegaan dat we sterker naar elkaar toe gegroeid zijn? ik weet niet. wat jullie? |
ik denk t wel... toen t met een vriendin van mij zeer slecht ging (geestelijk) kon ik daar ook ff niet meer tegen. ze had ook meerdere pogingen tot zelfmoord gedaan, daar was ik toen ook behoorlijk stuk van. en toen had ik t ook over alles met mn vriend. en hij steunde me toen ook. voelde gewoon echt zo fijn dat hij er toen voor me was. ik denk dat ik rond die tijd besefte dat ik echt van m hield.
dus ja, ik denk dat je hierdoor dichter naar m toe bent gegroeid. |
Ja dat gebeurt wel eens he...
Als je iets te verwerken hebt, en erover moet praten... In een goede relatie kun je meestal toch over vanalles met elkaar praten! Dus ja.. Tis goed :) |
Kan zeker, als je samen met iemand moeilijke tijden overleeft ga je je meer aan die persoon hechten. En helemaal als het je vriend is.
:) Wees er maar blij mee. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |