![]() |
msn naam???
weet iemand een leuke naam, in het engels, voor bij je msn naam zeg maar, om iemand duidelijk te maken dat je die gene wel leuk vind,maar dat het och beetje mysterieus blijft.........
|
in Engelse liedjes valt genoeg inspiratie te vinden.
|
Bugs in the way I feel about you.
bugs = vlinders tickle my nausea ik word altijd zo misselijk als een tierelier als ik verliefd ben. |
mijn msn naam :D
:cool: <( * ) *vliegt rondjes boven kazzie* ..(_~_) ~~~~~~ :cool: (wat tussen * veranderd nog wel eens :P) aah waarom is me eendje hier zo verneukt? :P (ff paar puntjes bijzette) |
heb je met die jongen een gesprek gehad over iets, dat hij vast niet met iemand anders heeft besproken, of iets dat je alleen aan hem hebt verteld, gebruik dan dat als onderwerp voor je naam
ik had bijvoorbeeld eens met een jongen de hele tijd een heel stom liedje in ons hoofd, en we hadden een regel veranderd. Die regel uit het liedje was vervolgens mijn msn naam, en dat begreep ie :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is toch "butterfly", ofnie dan:D? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje rare naam dus :rolleyes: |
"Don't talk, just kiss"
;) |
Citaat:
|
gewoon je nickname die je overal gebruikt, lekker saai zonder al die onnodige zooi erbij?
|
Citaat:
|
Pfff...
|
Citaat:
|
tsjoh, word zo weer een bar topic .......
|
Citaat:
|
Tjee wat een vraag! Ik zou zeggen: duik in een engels woordenboek (of frans) en kies een woord uit wat je wel leuk vind klinken! (wel even de betekenis checken...)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |