![]() |
spelletjes
Heeft er hier iemand ervaring met spekketjes zoals partnerlink of kama sutra? (of gelijkaardige dingen). Zoja wat vonden jullie ervan en is het de moeite om het te kopen??
*Kiss* Tsoenami |
wij gaan altijd met een groepje jongens bij elkaar zitten en dan dobbelen
wie 6 gooit krijgt 2 knotsen in zijn kont 5= 1 knots 4= een grote zwarte knots 3= de deurknop 2= komkommer 1= een speelgoedauto :D |
Als iemand zich is wil bezighouden met "partnerlink" online te zetten.
Of al die vragen is in te typen... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dit weekend? MSN:p |
neej geen ervaring
|
ik heb partnerlink, maar heb het eigenlijk nog nooit gespeeld.
ik heb alle opdrachten al eens gelezen enzo, maar eigenlijk kan je het pas spelen als je samenwoont of zo.het zijn eigenlijk een soort rollenspelen. jij zegt hem/haar d.m.v. een kaartje met een nummer welk spel je gaat doen, hij zoekt de nummer op in zijn boekje en leest wat zijn opdracht is. je hebt dus elk je eigen opdracht. die zijn niet hetzelfde, maar passen wel ineen. je weet van elkaar niet wat de opdracht is en moet dus afwachten wat de andere gaat doen en je eigen opdracht voorbereiden. jouw opdracht is bv. dat je je heel de dag onverschillig moet gedragen, dat je hem geen aandacht mag geven, wat hij ook probeert. zijn opdracht is dan bv. dat hij zich moet verkleden in euh...iets speciaal, 'k weet ni direct wa, en dat hij jou moet proberen te verleiden. er zal dan ook bij staan dat hij zal ondervinden dat het niet makkelijk zal zijn, maar dat hij niet mag opgeven. da kan dus lang duren als je het echt te goei wil doen. maar er zit bv. ook een kamasutra-spelletje tussen: dan moet je met drie dobbelstenen gooien, een dobbelsteen voor zijn lichaamsdeel, een dobbelsteen voor jouw lichaamsdeel en een dobbelsteen voor het werkwoord bv. het lijkt ingewikkeld maar het is eigenlijk heel gemakkelijk. je moet alleen genoeg tijd hebben om het te doen. ik denk wel dat het heel leuk is, maar heb zelf nog niet de gelenheid gehad om het te spelen. |
Ik heb zo'n dobbelstenen. Een werkwoord en een lichaamsdeel. Kei fijn :)
En euhm... ijsblokjes zijn ook wel leuk. Voor de rest geen "spelletjes" nee... |
Ken je 'slik of ik schiet'?
|
Citaat:
Euhm... :confused: |
Citaat:
|
ach, ik schiet zowiezo. of er nou geslikt wordt of niet :)
|
Citaat:
maar uh, moet je niet eerst 'schieten' voordat ze kan slikken? :p |
ik ken ook wel een spelletje.
het is heel simpel het heet "horsebackride" 1.je gaat met je pas nieuwe vriendin vrijen. 2.let op dit werkt alleen als je het zonder condoom doet en je partner weet dat. 3.daarna ga je het standje hondjes doen 4. als je er diep genoeg inzit en ergens goed aan je vriendin vastgepakt heb zeg je "ik heb aids en das geen grapje" 5. daarna kijk je hoelang je erin kan blijven. er zijn ook twee moeilijkheidsgraden. als je in haar kont gaat dan is het makelijker als in haar vulva |
Citaat:
|
ik heb op m'n 12e partnerlink gekregen van de sint,die wist blijkbaar niet dat het geen spel voor kinderen was...:)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |