![]() |
Glijmiddel
Ik wil graag glijmiddel hebben waar kan ik dat het makkelijkst halen en is het duur en is het eingelijk wel handing?
|
ik geloof dat Kruitvat oid wel KY jelly hebben; prijs weet ik niet. (koop 't spul zelf meestal als ik in Engeland ben)
't is zeker wel handig; sex is veel leuker als 't allemaal lekker glijdt en lang niet elke vrouw word zelf zo nat. Dan kan het ook allemaal nog 'opdrogen' als je effe bezig ben. Als je glijmiddel (op waterbasis) trouwens een beetje stroef word kan je er altijd een beetje water bijhalen en je glibbert weer heerlijk ;) |
Idd, KY is een aanrader. Kun je ook bij de Etos halen, daar staat het in de schappen (in een blauw/wit doosje). Prijs weet ik ook niet, maar ik denk een Euro of 5 à 8. Zoiets zal het iig wel zijn.
|
Ik gebruik zelf Sensilube. Is te krijgen bij o.a kruidvat en de meeste seksshops (ook Christine le Duc, da's een 'prettige' seksshop, heel open enzo).
Het voordeel van sensilube vind ik dat het dun is en een beetje op natuurlijk vaginaal vocht lijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gebruik eens een lekker groene pit uit je neus?
of oorsmeer gebruik ik ook wel eens |
Wet Stuff, nog niet eens 8 euro en het blijft vrij lang glad
|
hebben zoveel mensen dat nodig dan :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar of het de pret groter maakt.. Bij anale sex is glijmiddel bijvoorbeeld erg handig... |
sexshop? drogist?
|
in de winkel :rolleyes:
|
Drogist of sexshop :o
|
Citaat:
|
Kun je gewoon op internet bestellen. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |