![]() |
De Grootste Klootzak van het Jaar
Wie is de Grootste Klootzak van het Jaar 2001? De door mij genomineerden:
Internationaal: - George W. Bush - Osama bin Laden - Ariel Sharon Nationaal: - Meneer Veerman - Meneer en mevrouw Rikkers - Imam El Moumni Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom, maar deze zes personen kwamen meteen bij me op. Ik ben benieuwd. |
Het nut van deze topic zie ik niet echt, en de helft ken ik niet eens...
|
Internationaal:
George W. Bush <-- Staat bovenaan is de ergste Osama Bin laden Die sharon mongool Arrefat (of hoe je het ook schrijft) Nationaal: Bronkers <--- leraar Imam El Moumni |
Ik kan internationaal niet kiezen
Bij nationaal moet ik toch echt Imam El Moumni of Pim Fortuin zeggen. |
Citaat:
Ten tweede: de topic heeft in die zin nut, dat het significant kan aantonen, welke persoon dit jaar in de ogen van de forumbezoekers grove fouten heeft gemaakt, en derhalve een klootzak is. |
BN'ers:
-Pim Fortuyn -Jomanda; dankzij haar is ons land een fabuleuze actrice armer -Piet Paulusma; deze graftak is nog steeds niet bij SBS vertrokken en verschijnt nu ook dagelijks in de SP!TS -Tara Oedajray Singh Varma OBN'ers: -VIULenin; hij heeft me bijna gek gekregen (en dat is bijna niemand ooit gelukt) -JVStalin; om dezelfde reden (het was ook dezelfde gek) -nog een paar die het niet eens verdienen te worden genomineerd |
Citaat:
- Meneer Veerman - Meneer en mevrouw Rikkers Wie zijn dit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, internationaal zou ik zeggen Bush |
Citaat:
|
Bush heeft grote stomme fouten gemaakt (hij heeft wel eindelijk publiek toegegeven dat hij NIET weet waar Osama Bin Laden zit en dus toegeeft dat hij er een zooitje van maakt!) maar vind hem nog niet meteen de grootste klootzak, ik vind die kapers de grootste klootzakken internationaal...En Osama Bin Laden z'n kop en z'n verleden staat me niet aan, maar ik noem hem niet de grootste klootzak todat helemaal zeker is dat hij achter die aanslagen zit, maar dan word hij voor mij wel de allegrootste klootzak aller tijden!
Nationaal weet ik het ook niet zo...Ik noem eigenlijk niet snel iemand een klootzak terwijl ik hem niet ken, alleen berust op fouten die die persoon heeft gemaakt. Dus todat Bin Laden z'n schuld 100% (voor zover dat kan, ok 90%) vast staat, benoem ik de kapers van de 4 vliegtuigen de grootste sukkels ("ik doe dit voor Allah", is onzin naar mijn mening, wees dan ook gewoon eerlijk als je zoiets doet!) en grootste klootzakken. Greetz |
BuiL
1. Bush 2. Bin Laden 3. Mariah Carey BinL 1. Jody Bernal 2. Jomanda 3. Roelof Luinge |
Citaat:
Ik nomineer nationaal Brinkhorst, internationaal moet k nog ff over nadenken. |
Internationaal:
Bil gates Nationaal: die vent van 3vo |
De grootste klootzak is de buurman in een willekeurige buurt die de hele omgeving terroseert...
|
Citaat:
Ten Tweede: het was nog altijd tuthola millecam die ZELF de keuze maakt om bij een zweverig figuur in therapie te gaan, niemand anders... |
zal ik eens ff aardig zijn en tussenstand maken (ja ik verveel me) heb eigen stem meegetelt en heb plaats 1,2&3 even zwaar getelt.
Internationaal George W. Bush 5 Osama Bin Laden 3 Ariel Sharon 2 Yasser Arafat 1 Kapers van de vliegtuigen van 11 sept. 1 Mariah Carey 1 Bill Gates Nationaal Iman El Moumni 3 Tara Singh Varma 3 Pim Fortuyn 2 Jomanda 2 Piet Paulusma 1 Jody Bernal 1 Bronkers 1 Roelof Luinge 1 Meneer Veerman 1 Mevrouw Rikkers & vriend 1 Brinkhorst 1 Woudenberg 1 teroriserende buurman 1 Forum VIULenin / JVStalin 1 |
De grootste KLOOTZAK van het jaar dat ben ik
groeten van een Klootzak |
Citaat:
|
Citaat:
het is voor een groot deel je eigen stomme schuld man, alsof die eigenaar het expres heeft gedaan! |
Citaat:
Che Guevera (Guevara), Fidel Castro en Francis "El Caudillo" Franco zijn de 3 GROOTSTE klootzakken ooit! ------------------ A mind is a terrible thing to waste. - Martin Luther King - [Dit bericht is aangepast door Diesel (29-12-2001).] |
nationaal: minister netelenbos met haar hoerige kut regels
|
hehe
|
iedere verkrachter en kinder of dierenmishandelaar. (waarom zou het altijd een bekend figuur moeten zijn?)
|
Citaat:
|
Citaat:
euhm nee niet eens laat die gast een lullen.... jochie: onderbouw je stelling eens |
Internationaal: - George W. Bush - Osama bin Laden - Ariel Sharon Nationaal: - Minister Rik Daems - Minister Marleen Vanderpoorten - Filip De Winter |
Citaat:
|
Osama,Bush,Die imam gast
|
BUSH sucks big time
|
Alleen een grootste klootzak kiezen vink nou nie een a&n waardig topic ofzo
Vecht maar verder uit op de kantine http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |