![]() |
Zou het bijna voorbij zijn?
Citaat:
1) De VS gaat door met bombarderen en laat Omar zich niet over geven. 2) Omar wordt daadwerkelijk uitgeleverd en Buhs stopt ook met bommetjes gooien. 3) Omar wordt uitgeleverd, maar Bush gaat toch lekker door. 4) Omar wordt niet uitgeleverd. Bush vind het zo wel goed en stopt er mee. Wat denk jij dat er gaat gebeuren. Ik denk persoonlijk op 1 of 3, maar ik hoop het niet... |
1
|
3, hoofddoel is en blijft Bin Laden en Al-Qaeda strijders lijkt me, heeft Bush meerdere malen herhaald. De VS weten niet of Bin Laden in Afghanistan zit, maar overgebleven Al-Qaeda strijders zeker nog, die gebombadeert worden als dat kan, zoals nu ook soms gebeurt.
|
Ik hoop WORLD WAR 3!!!
|
|
Ik denk drie, in het kader van de 'strijd tegen het terrorisme' die zich uit zal breiden naar andere landen, in feite niets meer dan de persoonlijke kruistocht van een incapabele nitwit.
|
1
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet jij wel wat je nu uitkraamt? |
Citaat:
Al qaeda wordt in de media steeds machtiger, geheimzinniger en wereldomvattender gemaakt, wat uiteindelijk als excuus en motief gebruikt zal worden om de imperialistische oorlog uit te breiden. Zeker is iig dat als deze oorlog verder gaat, irak, syrie, somalie en misschien zelfs noord korea in het kader van de strijd tegen het grote boze terrorisme in een van de schijnheiligste oorlogen ooit betrokken zullen worden. |
Citaat:
Het is niet bush die deze beslissingen maakt, het is bush die met zijn charismaloze kop op tv komt vertellen wat de meneren achter de schermen hebben besloten en er een patriotisch ontroerend verhaaltje achter plakt. Er zijn zo veel mensen en bedrijven die een enorm belang aan deze oorlogen hebben dat je de schuld niet bij een dom persoon die de politiek alleen maar symboliseert kunt zoeken. |
1 of 3; Bush zal sowieso doorgaan met het bombaderen, met of zonder reden. vind ie leuk die zieke vent. Trouwens Bush zal niet zomaar opgeven zonder Bin Laden te hebben (al zit hij misschien niet in Afghanistan, die gast houdt pas op als hij dat zeker weet)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |