Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nieuws, Achtergronden & Wetenschap (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=40)
-   -   Vliegtuigongeluk in Engeland (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=29541)

John-17 05-01-2002 18:39

Vliegtuigongeluk in Engeland

Een prive vliegtuig, type twin engine Canadian Challenger, is vanmiddag nadat het gestegen was gechrasht op Internationale Luchthaven van Birgmingham.

5 mensen waaronder 3 bemanningsleden zijn hierbij om gekomen. Ooggetuigen verklaarden dat vliegtuig nadat het opgestegen was naar links "rolde" en crashte...

among the five people who died when a private jet crashed during take-off from Birmingham Airport.
Three crew and two passengers were on board the aircraft, a twin-engine nine-seater Canadair Challenger.

Initial reports said the plane clipped its wings on the ground during take-off bound for Bangor in Maine, USA, then onwards to a final destination.

John Shumejda travelled to Birmingham up to eight times a year

All five of the dead were US citizens.

Wat denken jullie...een terroristische aanslag?

The Wanderer 05-01-2002 19:03

jahoor, elk vliegtuigongeluk is nu een 'aanslag'.

John-17 05-01-2002 19:07

kvind het toch wel erg toevallig
die ene in Queens
en nu in Engeland
en dat ze de landen die bedreigd worden

steventenhave 05-01-2002 19:14

Geen aanslag... Vóór 11 september gebeurden er vaak vliegtuigongelukken die totaal niet in de media kwamen, en nu wordt er meteen groot alarm geslagen als er een klein ongelukje gebeurt... Als je het mij vraagt is de kans dat het een terroristische aanslag is 0,1%

Rabbi Daniel 05-01-2002 19:53

Citaat:

steventenhave schreef:
Geen aanslag... Vóór 11 september gebeurden er vaak vliegtuigongelukken die totaal niet in de media kwamen, en nu wordt er meteen groot alarm geslagen als er een klein ongelukje gebeurt... Als je het mij vraagt is de kans dat het een terroristische aanslag is 0,1%
Denk ik ook.

Jozzy 05-01-2002 20:10

terroristische aanslag op 5 mensen?? not really.....

John-17 05-01-2002 20:57

Citaat:

ModuM schreef:
terroristische aanslag op 5 mensen?? not really.....

ze waren wel hooggeplaatst
maar inderdaad
ik vraag het me ook wel af hoor
die in Queens
dat vond ik nou pas echt verdacht

HTML Harmed Animal 05-01-2002 21:10

Ga je schamen man, dit was geen terro aanval. Schwerver

John-17 06-01-2002 08:53

Citaat:

HTML Harmed Animal schreef:
Ga je schamen man, dit was geen terro aanval. Schwerver
doe us normaal
ik vraag alleen aan jullie wat jullie ervan denken

Jozzy 06-01-2002 09:42

Citaat:

John-17 schreef:
ze waren wel hooggeplaatst
maar inderdaad
ik vraag het me ook wel af hoor
die in Queens
dat vond ik nou pas echt verdacht

die was idd wel verdacht ja, maar is het nou al zeker dat het een ongeluk was daarvan eigenlijk??

steventenhave 06-01-2002 09:44

Citaat:

ModuM schreef:
die was idd wel verdacht ja, maar is het nou al zeker dat het een ongeluk was daarvan eigenlijk??

Niets is zeker in het leven...

Dutchy15 06-01-2002 16:29

Citaat:

steventenhave schreef:
en als die gasten zo simpel 2 WTC gebouwen kunnen invliegen waarom zouden ze moeite doen voor een actie als deze

Dj Pjotr 07-01-2002 00:07

Shure, een terroristische aanslag...dan hadden ze die kist niet gelijk bij het opstijgen al de gron in gevolgen, maar op z'n minst iets meegepakt... en verder: dat zooitje in queens was ook geen aanslag, dan pikken ze ook wel een andere plek uit, dit was rustig om echt veel slachtoffers te maken....en bij een aanslag vliegt de motor er niet eerst af...en het kon ook geen bom zijn, want die vliegtuigen daar worden tot in het eindeloze gecontroleerd voor de start... weinig kans dat een van bijden ook maar een beetje met een terroristische aanslag te maken heeft... hysterisch geblaat...

autodropje 07-01-2002 10:41

Citaat:

John-17 schreef:
kvind het toch wel erg toevallig
die ene in Queens
en nu in Engeland
en dat ze de landen die bedreigd worden

Ik niet, dit soort dingen gebeurd altijd al, alleen na de aanslagen schijnt het ineens steeds in het nieuws te moeten komen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.