![]() |
weten wat je wilt.
weten jullie wat jullie willen?
Ik denk namelijk dat zodra je weet wat je wilt (en dat kun je dus ook heel breed zien) dat je dan een stuk relaxter leeft.. wat denken jullie? |
Ik denk dat je dan veel relaxter leeft ja... Je hoeft je niet druk te maken in je examenjaar bijv. over welke opleiding je wilt, maar k denk dat de psychische druk ook afneemt. Bij mij iig wel.
|
Sluit me helemaal bij jullie aan, je bent dan ook relaxter en denkt van jezelf dat je het haalt.
Zelfvertrouwen is er gewoon. (y) |
hmm........ Je kunt natuurlijk ook zo graag een doel willen verwezenlijken dat je de druk op jezelf vergroot en je juist een stuk minder relaxed leeft . Maar goed jullie schijnen zelfvertrouwen automatisch samen te nemen met een sterke wil dus misschien zie ik het brede hiervan niet zo.......
|
Citaat:
Maar er zijn mensen die dat niet hebben, klopt!! |
Ik weet wel wat ik wil, maar relaxter leven? nee.
Kijk, je kunt wel nadenken over een toekomst, maar als je nog een heleboel anderen problemen hebt, thuis, op school, met jezelf, dan tja, weet ik wel wat ik wil, maar daar wordt mijn leven dus echt niet relaxter van. Voor mensen zonder "problemen" (ieder mens heeft wel zn eigen problemen, maar ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel) zal het vast wel een stuk gemakkelijker leven zijn als ze weten wat zew willen.... merk ik ook aan mijn klasgenoten... als ze er eenmaal over uit zijn wat ze voor opleiding willen gaan volgen enzo.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |