![]() |
[win98] Telkens fout in registry
hoi,
elke keer als ik opstart krijg ik de melding dat er een fout in de registry zit dan zet ie hem terug en gaat het 1x goed, maar als ik dan weer reboot vindt hij die fout weer ik moet een scanner installeren, en heb dit al in veilige modus geprobeerd(is een trust die die moet via een executabel worden geinstalleerd) maar dat lukt dus niet is het veilig om die fout in de regsitry even te laten staan totdat ik de scanner heb gebruikt?? is er een structurele oplossing?? er gaat namelijk morgen winxp overheen dus op zich maakt het niet zoveel uit (upgrade) m vr gr Johan |
bij dit soort ingewikkelde fouten is het vrij moeilijk om de oorzaak te achterhalen. Je kan de fout waarschijnlijk wel laten zitten, probeer het gewoon. Zorg dat je backups heb van belangrijke bestanden. Als je winXP gaat upgraden, zou ik eerst je HD formateren, en dan XP instaleren op een schone HD. (bij het installeren zal XP vragen of je de win98 cd even in de drive wil doen, dus je hoeft win98 niet appart te installeren)
|
Citaat:
ik wil namelijk liever dat mijn dreamweaver enz blijven staan |
Citaat:
|
Citaat:
lukt het niet dan mislukt all1 de eerste installatie |
het is opgelost!!
ik heb geprobeerd om win98 up te graden maar dan kreeg ik gezeik dat ik geen 1 gig vrijhad dat had ik wel als hij de win98 en de installatie bestanden niet meetelde maar goed ik heb dus c moeten formatten en nu staat het er schoon op bedankt voor de moeite grtz JJ |
ik heb dit probleem ook supervaak gehad, 'k snap er nog steeds nix van, gewoon upgrade naar xp ist beste
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |