![]() |
ik mis je
ik heb deze vlak voor de begravenis gemaakt op 20 november en wou graag jullie reactie weten
gothic nog bedankt -------------------------------------------------------------------------------- Lieve Suzanne Je was zo mooi, zo aardig, zo vrolijk. Je was iemand daar kon iedereen een voorbeeld aan nemen Je was gewoon jezelf Je had zo'n gezellig leven Je kunt het leven vergelijken met de wind Maar die dag moest het hebben gestormd Want het heeft jouw leven weggeraast helemaal zonder reden Jij bent te vroeg gestorven Te onverwacht ben je weggegaan Je ouder en je zusje en broertje en je vriend alfred, Hebben veel te vroeg hun dochter. hun grote zus en niet te vergeten zijn vriendin verloren Zomaar slachtoffer van een scooter ongeluk samen met je Alfred je vriend Veel te jong, veel te vroeg Waarom nou jij We zullen aan je blijven denken Hopelijk waak je over ons En zal je toch bij ons blijven Ik zal je voor altijd missen Maar NOOIT uit mijn gedachten wissen *********************************** |
Ik vind het nog steeds erg mooi, en ik ben erg blij dat je het zelf geschreven hebt...
|
Deze had je al een keer geplaatst.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |