![]() |
klein probleempje
hey,
mijn beste vriendin heeft een probleempje. en ik mocht dat hier even posten in de hoop om wat hulp te krijgen. het zit zo: ze heeft afgelopen zaterdag met een jongen gezoend, en die vind ze heel aardig. maar hij vind haar dus Echt leuk en wilt verder met haar. zij wist dat al die tijd. maar zij wilt verder niets, want ze heeft niet echt zo een verliefd gevoel net als bij haar vorige vriend. en heeft wel met hem gezoend. nu vind ze dat zelf behoorlijk lullig en ze weet niet echt wat ze moet doen.. wat vinden jullie de beste oplossing... |
de waarheid tegen hem zeggen
|
Je vriendin moet haar onvolwassen driften omzetten in positieve energie. Ze kan duidelijk nog geen bezonnen oordelen vellen. Laat haar over een jaar of zes nog eens proberen.
|
eerlijk zijn, nog meer domme dingen doen lijkt me niet goed
alsof het niks is... en als ze nou echt zon bikkel is dan zegt ze hem ook nog waarom ze wel met hem zoende maar hem niet leuk vind |
Citaat:
Waarom kom jij eigenlijk niet naar de meeting? Zou leuk zijn. |
Moet ze gewoon zeggen.
|
inderdaad, de waarheid zeggen, wel zo eerlijk voor die jongen.
|
zo snel mogelijk vertellen...anders word het alleen maar moeilijker
en eerlijk zijn is voor beide het beste. |
eerlijk tegen die jongen zijn... maar dat zegt iedereen al. opzich best gemeen van haar dit te doen. zij weet immers dat hij meer wil, waarom doet ze dan zoiets, om ff de geile drift voort te zetten. sneu voor die jongen... hij zal hier wel mee zitten en denken dat hij haar nu "heeft".
|
:rolleyes:
Ik vind het heel gemeen van haar dat ze gewoon met m gegaan is , terwijl ze zelf wist hoe leuk hij haar vindt. Das gewoon stom. |
gewoon de waarheid zeggen, hoe hard het ook zal aankomen bij die jongen.
|
ff dat meeting-gedoe uit dit topic verwijderd... :)
Abt zei hier net dat ie niet komt en anders kijkt ie maar in t meeting-topic. |
Gewoon eerlijk zijn tegen die jongen, dat ze geen relatie met m wil..
Want wat zou je anders willen doen? Toch verkering omdat het anders zo lullig is voor die jongen..? Beetje onzin he? Dus gewoon zeggen.. :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |