T_Robson |
16-01-2002 10:31 |
Pimmetje
Ik vind Pim een ruige vent. Hij is eerlijk, zegt waar het op staat en je weet waar je aan toe bent. Hij gaat niet over de dingen heen liggen zeuren en geeft meteen antwoord op je vraag. Alleen heeft hij een raar gevoel voor humor, maar als je hem hoort lachen is alles weer goed. Minder is ook dat hij personen met bijv. Bin Laden vergelijkt, hij kan ze beter met iemand anders vergelijken. Maar aan de andere kant wordt hij ook tot Hitler, enz. vergeleken. Gelukkig is hij niet zo'n saaie politicus als alle anderen, maar brengt hij leven in de brouwerij en ziet hij er ook nog eens cooler uit dan de doorsnee-politicus. Ik vind dat we al zo ver in Nederland zijn dat de politiek in Nederland veel hipper moet zijn, wil je de jeugd ermee betrekken. Pim is zeker de voorloper van de hippe generatie politici en vooral omdat hij homo is en daarvoor als politicus durft voor uit te komen dat hij door de jeugd meer gerespecteerd wordt. Gisteren was hij trouwens op de TROS in de TV-show. Dat had je echt moeten zien wil je Pim proberen te begrijpen, na die uitzending heb ik ook meer begrip voor hem gekregen. Maar ik ga er nu mee kappen, want eigenlijk moet ik me met ANW nu bezighouden (saai vak he). Tot Later!!
|