![]() |
clips van cartoonnetwork
Ik heb geen cartoonnetwork meer, maar kijk er wel naar op yorkiddin' en dan hebben ze zelf een clip gemaakt met bijvoorbeeld de powerpuff girls en ik vroeg me nou af of jullie deze clips en liedjes leuk vinden.
Ik vind circles saai, maar die van de powerpuff girls vind ik wel leuk (of komen ze alleen langs tijdens dragonball Z?) |
Sommige zijn wel aardig, meestal die van DBZ. Er was er eerst eentje met Delerium - Silence, die was wel mooi.
Kun je die ergens downloaden eigenlijk :confused: ? |
ze hadden vroeger een hele vette van de flinstones met under the bridge/give it away van de rhcp maar dan met andere tekst. die was echt cool!
sometimes i feel like i need a vacation sometimes i feel like i wanna go to the city of caveman the city of bedrock i'd be a flinstone now i'll tell you why... when you got a little wifie name wilma when you got a little doggie name dino sing a yabadaba yabadaba doo now... zoiets :cool: |
kheb wel eens een clipje op mijn computer gehad van budweiser wazzup met DBZ, die was ook wel lache...
Verder kijk ik niet meer zoveel naar CartoonNetwork, kheb nu kabelinternet :D Greetz....... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40. |