![]() |
Wat vind jij nou een goeie act uit een land waar je normaal de muziek niks van vind?
Le Peuple De L'Herbe (ze waren echt killer op lowlands)
Cassius Daft Punk meestal zijn de muzikanten uit Franrijk niet zo boeiend, maar dit zijn echt toppers. Wat vind jij nou een goeie act uit een land waar je normaal de muziek niks van vind? |
Pyaemia, Severe Torture, en God Dethroned uit Nederland.
|
Ryan Adams, Black Rebel Motorcycle Club, The Strokes ---> U.S.
|
hmm, wat een bouttopic
verzin iets interessants |
Ik wou eigenlijk Totalni Nasazeni noemen maar ik ken eigenlijk nie zo heel veel andere tjechse bands om te kunnen beoordelen of ik de rest niks vind...
|
u2 uit ierland.
|
Therapy komt ook uit Ierland.
hmmm Sigur Ros uit Ijsland |
Portugal: Moonspell
Israel: Melechesh Polen: Vader Frankrijk: Scarve, L'espirt Du Clan |
Frankrijk: Miss Kittin, The Hacker, Laurent Garnier, Serge Gainsbourg
|
:rolleyes: er komt echt helemaal geen goeie metal uit scandinavie :p
|
Citaat:
Hamlet, Revelbeat - Spanje (ken geen coole dingen daarvandaan) |
Belgie: Suicide Commando
Okay K's Choice gaat ook nog wel. |
Armenie: System of a down..
Ok eigenlijk komen ze uit de VS, maar alle leden komen oorspronkelijk uit armenie ofzoiets. verder U2 (ierland), Superhero (nl) en the mad capsule markets (japan). Greetz.... |
Hoe kun je nu zeggen dat er een land is waar de muziek niets is. Net of ze per land 1 genre muziek maken, en dat bestaat niet. Dusss.... deze topic is zinloos.
|
Citaat:
*Suicide Commando, zoals je zei *Dive *Hypnoskull *Front 242 *The Neon Judgement (en The Neon Electronics) *Vive La Fête *Hooverphonic *Daan *Millionaire *Poesie Noire *This Morn Omina *Spacid *Uriel *A Split Second *Praga Khan *Lords of Acid *Zita Swoon *The Fucking (Flying whatever)Dewaele Brothers *Absynthe *à;GRUMH *Alcove *Arno (& TC Matic) *Danse Macabre *De Mens *dEUS *Die Anarchistische Abendunterhaltung *The Klinik *El Fish *Gorki *Kiss My Jazz *Natacha Atlas *Ozark Henry *An Pierlé *Vomito Negro *The Wizards of Ooze *101 *Xingu Hill *Buscemi *Eddy Wally ;) ..... p.s. K's Choice vin 'k wel slecht. |
Citaat:
|
Obtest uit Litouwen
|
Birgit uit Nederland. En Dilana Smith. De rest is prut.
|
Landen waar je de muziek normaal niks van vindt? Dat duidt eerder op een gebrek aan kennis dan op een gebrek aan kwaliteit.
|
ga weg
|
Ow, dus je zegt voor het gemak maar dat, omdat ik Nederlandse muziek prut vind ik gebrek aan kennis van de Nederlandse muziek heb. Nou, lekker is dat. Ik LEEF in Nederland, heb dagelijks radio en tv aan, dus aan kennis zal het niet liggen hoor, ik moet vaak genoeg naar die prut luisteren.
|
Citaat:
|
Je kent van geen enkel land alle bands..... hallo hee.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik dacht dat Dilana Smith Zuid-Afrikaans was? |
Die kent dan ook wel bijna niemand en ik reageer gewoon op de stelling. Ik vind 'normaal' de muziek van nederlandse bands niets. Daar is toch niets mis mee. Dat is de stelling en daar reageer ik op. Mensen die zeggen dat ze die bandjes uit Frankrijk, die genoemd zijn leuk vinden kennen ook niet alle bands :mad:
|
dreadlockpussy, van katoen(sommige liedjes) en green lizard---> nederland
|
Dilana Smith is Zuid-Afrikaans, ja klopt wel ja. Maar ze is vaak in Nederland, Schotland, daar woont ze. Maarja, idd, is geen Nederlandse.
|
Citaat:
Maar als geïnteresseerd bent, staan hier hier een hoop goede Nederlandse bands: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=258956 http://forum.scholieren.com/showthre...ht=nederlandse |
Citaat:
hehe |
Citaat:
vind je dat soort muziek normaal niks? |
Citaat:
Dan kan iemand andere bands helemaal niet kennen, maar noemt hij wel zijn favorieten op dat moment die hij kent. |
Ignite?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Israel: Useless ID
|
Zweden
Ken loop troop Petter Frankrijk zijn er gewoonte veel om te noemen Iam Fonky family Arsenik Mafia trece Freeman |
system of a down uit armenie (n)
|
Moonspell en Eternal Mourning uit Portugal
|
Citaat:
|
Citaat:
denk dat dat bedoeld word.... voor de rest boeit SoaD mij helemaal niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle landen ongeveer waar Engels niet de meest gesproken taal is. Duitsland iig wat betreft Rammstein en Megaherz.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |