![]() |
Straf voor Bin Laden?
Ombouwen tot vrouw en dan zonder burka en man in een achterwijk van Teheran dumpen?
Ik denk dat dit beter is dan welke barbaarse actie van de Amerikanen dan ook. IMmers, de heer Bin Laden vindt toch ook dat die vrouwen daar behandelt worden zoals het hoort? PS Dit is een SERIEUZE vraag. |
De Taliban beheerst dit regime, Osama Bin Laden niet
Osama Bin Laden is slechts iemand die haatgevoelens jegens Amerika heeft en zijn schuilplekje in Afghanistan kon vinden. Straf? Maak een afghanistan-tribunaal en laat hem dan eerlijk berechten netoals bij Milosevic gebeurd, geen doodstraf iig |
ik denk dat hij toch zelfmoord pleegt
maar afgezien daarvan de doodstraf is te licht voor hem misschien marteling met levenslang |
Wat er met hem moet gebeuren?? Wat dacht je van een eerlijk proces? Het is toch wel jammer dat we momenteel in een samenleving leven waarin je voor de mensen schuldig bent totdat je je onschuld hebt bewezen.
Volgens mij is hij trouwens ook wel behoorlijk schuldig, maar ik wil het toch eerst wel eens bewezen zien voordat we hem opknopen. |
Ja tuurlijk berechten. Maar dan? Laten we de Amerikanen de doodstraf uitdelen (again)? Of is mijn plan beter? Het lijkt me werkelijk heel vet en dan met een verborgen camera er achteraan http://forum.scholieren.com/wink.gif http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
bin laden verdient net zo eerlijk proces als milocovic en dutroux.
Maar dat zal wel op levenslang uitkomen. Maar ik denk ook dat hij zelfmoord pleegt op het moment dat er een amerikaan 5m van hem af staat. |
Een proces zal hij niet krijgen omdat er domweg geen concrete bewijzen tegen hem zijn..
Waarschijnlijk wordt die jongen als dan ook hij ooit gevonden wordt, meteen vermoord door de trouwe dienaars van het land van oneindige vrijheid en gerechtigheid voor allen.. |
Citaat:
Eerst zei de Amerikaanse regering dat ze Osama zochten omdat hij een van de BELANGRIJKSTE GETUIGEN kon zijn. Niet kort daarna kondigt Bush aan dat hij Osama DOOD of LEVEND wil hebben, maar wat heb je nou in vredesnaam aan een dode getuige? En wat voor bewijs heeft iedereen hier nou gezien? Ik eigenlijk niets, of je moet die videoband waar Osama verklaart dat hij de actie echt SUPER vond enzo, en dan ook nog eens heel prutserig gefilmd! De Amerikaanse regering verklaarde nadat ze de band had gekregen dat ui vertaling bleek dat Osama écht achter de aanslag zou zitten enzo, Vervolgens duur de het langer dan 2 weken voordat ze hem vrijgaven omdat er zogenaamde "problemen" met de vertaling waren. Nu de grote nieuwszenders een kopietje gekregen hebben gaan deze nieuwszenders ook nog eens de band vertalen. Hier komen zinnen boven water dei helemaal niet vertaalt waren! Ik zou zeggen geef Osama en zn aanhangers een eerlijk proces dat geleid wordt door diverse landen (en dan niet alleen westerse landen zoals de VS the UK enzo, maar laat ook bijvoorbeeld Zuid-Afrika, China enzo meedoen... Dat ie r mee temaken heeft staat voor mij wel vast, maar gun dat mannetje wel een eerlijk proces en veroordeel hem niet ter dood want dan ben je net zo bezig als hij (waarschijnlijk) heeft gedaan... Geef hem bijvoorbeel 5.000 jaar gevangesnis straf. (in een isoleercel bijvoorbeeld dat ie ook niet in de gevangenis aanhangers kan krijgen...) Dan kan hij daar over zijn zonden nadenken en bedenken hoveel leed hij veroorzaakt heeft... |
Citaat:
Nee, ik denk niet dat hij zelfmoord pleegt, ik denk dat die amerikaan em vermoord (en natuurlijk zullen de amerikanen zeggen dat ie zelfmoord heeft gepleegt). Verder, straf krijg je pas als je schuldig bent, en dit zie ik niet zo snel bewezen worden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus wat diegene zei klopt... zijn schuld staat al vast, daar heeft het propagandasysteem van Amerika wel voor gezorgd. Groetjes Ben(die ook niet wil dat Bin Laden de doodstraf krijgt http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Een jaar martelen en pijnigen en dan ophangen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Amerikanen doen niet aan barbaarse straffen! Zij geven hem gewoon de doodstraf of zo. Dat is wat die stomme Bin Laden verdient! http://forum.scholieren.com/mad.gif
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarre ExTeRmInAtOr2, lijkt het je niet ook nuttig om eerst zijn schuld te bewijzen (en dan nog kan je het je afvragen of doodstraf gunstig is, daarmee geef je em wel een soort van martelaarschap). |
Citaat:
Maar als de egocentrische lul die ik ben neem ik natuurlijk míjn definitie van barbaarsheid om zíjn uitspraak te toetsen http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk het niet. Het is in de Islam (net als in het christendom) ten strengste verboden om zelfmoord te plegen. Kom je meteen in de hel terecht namelijk. Allah geeft je leven en hij alleen heeft het recht om die weer af te nemen en niemand anders. maar afgezien daarvan de doodstraf is te licht voor hem misschien marteling met levenslang[/QUOTE] Dan verdient Milosevic ook marteling met levenslang maar is het bij hem minder erg omdat hij alleen moslims en geen Amerikanen heeft vermoord??? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |